تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ میت بوک D 15 هواوی معرفی شد

لپ تاپ میت بوک D 15 هواوی

هواوی یک شرکت فناورانه چینی است که در ابتدا با هدف تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه تأسیس گردید و با موبایل‌های محبوبش نیز نزد جهانیان شناخته شد. لپ تاپ میت بوک D 15 هواوی محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و مجهز به پردازنده ده هسته‌ای اینتل می باشد.

لپ تاپ میت بوک D 15 هواوی

نسخه جدید میت بوک D 15 در حال حاضر بازار سنگاپور را هدف قرار داده است و هواوی قصد دارد عملکرد همه جانبه، طراحی زیبا و وزن سبک آن را به نمایش بگذارد. لپ‌تاپ جدید هواوی رنگ نقره‌ای بسیار خاصی دارد و وزن آن فقط ۱.۵۶ کیلوگرم است. دستگاه جدید مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه در دکمه پاور است و از مولتی اسکرین پشتیبانی می‌کند. به علاوه دستگاه جدید برای  کارهای دفتری مانند برقراری جلسات گزینه مناسبی است و به کارایی بالاتر کاربران کمک می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ترفندهای Task Manager که بسیار کاربردی هستند

لپ‌تاپ جدید میت بوک D 15 از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPD LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد. همچنین در قسمت زیرین، به پردازنده i3-10110U اینتل و کارت گرافیک UHD 620 اینتل مجهز است. برای حافظه دستگاه نیز هواوی رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته است. در نهایت این لپ‌تاپ توسط یک باتری ۴۲ وات ساعتی کار می‌کند و حتی پشتیبانی از فناوری بلوتوث ۵.۰ را نیز در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ جدید هواوی از تاریخ ۵ تیر ماه برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند خرید خود را از طریق فروشگاه‌های رسمی هواوی انجام دهند. علاوه بر این از تاریخ ۱۰ تیر ماه نیز این محصول توسط شرکت Lazada‎ مستقر در سنگاپور به فروش خواهد رسید. قیمت نهایی لپ‌تاپ جدید هواوی تقریباً ۵۵۸ دلار اعلام شده است. طبق تصویر منتشر شده از سوی هواوی به نظر می‌رسد این شرکت برای خریداران لپ تاپ جدید خود «کوله لپ‌تاپ» و «موس بی‌سیم» هواوی نیز به صورت رایگان اهدا خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر نام دیسک در سیستم عامل mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *