تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ پاولیون x360 اچ پی با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی شد

لپ تاپ پاولیون x360 اچ پی

اچ پی یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری بوده که تاریخچه‌اش، با شکل گرفتن مرکز فناوری امروز جهان یعنی سیلیکون‌ولی گره خورده است. اچ پی تا کنون با تولید لپ تاپ هایی قدرتمند، باکیفیت و متنوع همواره یکی از پرطرفدارترین برندها در عرصه لپ تاپ بوده است. لپ تاپ پاولیون x360 اچ پی جدیدترین محصول میان رده این کمپانی می باشد که به تازگی با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی شده است.

لپ تاپ پاولیون x360 اچ پی

بدنه این لپ تاپ از جنس فلز می باشد و HP نام «Seamless 3D Metal» یا «فلز یک پارچه ۳ بعدی» را برای آن انتخاب کرده است. به گفته اچ پی ، قیمت این لپ تاپ بسیار پایین تر از کیفیتش می باشد و کاربران قابلیتهایی بیشتر از پولی که پرداخت می کنند در اختیار خواهند داشت.

این مطلب را هم ببینید
7 دلیل رایج که چرا کامپیوتر شما وزوز می کند؟

HP لپ تاپ پاولیون x360 جدید را با پردازنده نسل دهم اینتل از سری کم‌مصرف «Ice Lake» یا همان سری «U» به فروش می‌رساند. کاربران می‌تواند لپ تاپ خود را به پردازنده اینتل Core i5-1035G1، Core i3-1005G1 و Core i7-1065G7 مجهز کنند. در صورتی که قوی‌ترین پردازنده را خریداری کنید، گرافیک اینتل آیریس پلاس نیز به کمک شما می‌آید. مطابق معمول، کمپانی دانمارکی «Bang & Olufsen» اسپیکرهای این لپ تاپ را تامین می‌کند.

اچ پی برای اولین بار قابلیت LTE را در لپ تاپ های میان رده خود بکار برده است؛ تا اگر جزو کاربران پرتحرک هستید، ارتباط خود با اینترنت را از دست ندهید. بروزرسانی‌های HP برای لپ تاپ پاولیون x360، در بخش نمایشگر نیز ادامه داشته و بر اساس گفته‌های این کمپانی، پنل FHD این لپ تاپ ۱۴ اینچی از حاشیه‌های سه وجهی میکرو بهره برده تا فضای کمتری را اشغال کند. حداکثر شدت روشنایی این نمایشگر نیز ۲۵۰ نیت عنوان شده است.

این مطلب را هم ببینید
5 نرم افزار موردنیاز برای پی سی گیمرها

HP پورت‌های پاولیون x360 را نیز بروزرسانی کرده که شامل یک پورت USB-C نسل دوم با سرعت USB 3.1، دو پورت USB-A نسل اول USB 3.1 و یک پورت HDMI 2.1 می‌شود. لپ تاپ پاولیون x360 در رنگ‌های نقره‌ای، طلای، و آبی و با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *