تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ ThinkPad T14 با Ryzen 4000 به بازار عرضه شد

لپ تاپ ThinkPad T14 با Ryzen 4000

برندهای تولیدکننده لپ تاپ در جهان همواره در تلاش اند تا با تولید و عرضه لپ تاپ های مدرن و باکیفیت به بازار ، نیازهای کاربران را پوشش داده و ضعف ها را بهبود بخشند. بازار لپ تاپ از تنوع بالایی برخوردار است و همه روزه محصولات جدیدی به آن اضافه می شود. یکی از جدیدترین آن ها لپ تاپ ThinkPad T14 با Ryzen 4000 می باشد.

لپ تاپ ThinkPad T14 با Ryzen 4000

این لپ تاپ البته با کمی تاخیر به بازار آمد. سری T لنوو در واقع مدل ‌های میان رده تجاری هستند و ThinkPad T14 به عنوان جانشین مستقیم ThinkPad T495 شناخته خواهد شد. ThinkPad T14s از طرف دیگر به عنوان جانشین ThinkPad T495s فعالیت خواهد کرد. به مانند برادران اینتلی خود ، آنها نیز از طراحی نسل قبلی برخوردارند اما از پردازنده‌ای جدید درون آنها تعبیه شده. این به روز رسانی البته در سمت AMD بسیار قابل توجه ‌تر بوده زیرا این دو مدل اولین نمونه‌های سری T در لپ تاپ‌های ThinkPad هستند که از چیپ ‌های 8 هسته‌ای بهره می‌برند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های ساخت تایم لپس در گوشی

در وب سایت ایالات متحده مدل ارزان‌ قیمت‌تر ThinkPad T14 از همین حالا با تمام پیکربندی‌ها قابل تهیه است. برای نمونه باریک‌تر T14s اما چهار پیکربندی از قبل تعیین شده ارائه می‌شود. این یعنی حافظه رم به 16 گیگابایت محدود شده ( تنها برای گران‌ترین نسخه ). همچنین T14s فعلا با پنل نه چندان قابل توجه 250 نیتی عرضه می‌شود. کاربران اما حداقل می‌توانند بین AMD Ryzen 5 Pro 4650U و AMD Ryzen 7 Pro 4750U یکی را انتخاب نمایند.

لنوو در حال حاضر T14 را با قیمت 1319 دلار و T14s را با قیمت پایه 1789 دلار به فروش می‌رساند. به شکل معمول ThinkPadهای لنوو پس از چند هفته بسیار ارزان ‌تر خواهند شد زیرا این شرکت شروع به ارائه تخفیفاتی برای آنها خواهد کرد. بخصوص در مورد ThinkPad T14s کمی صبر برای ارائه پیکربندی‌ های مختلف ایده بهتری خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن آنتی ویروس در ویندوز10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *