اخبار تکنولوژی

بررسی هارد دیسک اکسترنال ADATA HD770G RGB

هارد دیسک اکسترنال ADATA HD770G RGB

برند ای دیتا (ADTA) یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و تجهیزات کامپیوتری است. این شرکت تایوانی در مدتی اندک توانست نام و آوازه خوبی را برای خود رقم بزند. اگر برای خرید هارد اکسترنال به بازار مراجعه کنید در میابید که هاردهای برند معتبر ای دیتا از کیفیتی و مقاومت بالایی برخوردارند. یکی از بهترین آن ها هارد دیسک اکسترنال ADATA HD770G RGB می باشد که در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم.

هارد دیسک اکسترنال ADATA HD770G RGB

هارد دیسک اکسترنال ADATA HD770G RGB یکی از محصولات این کمپانی است که در بازار ایران در دو ظرفیت 1 و 2 ترابایت یافت می‌شود. این هارد دیسک ویژگی‌های قابل توجهی دارد که می‌تواند به طور مشخص گیمرها را وسوسه کند.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد TicPods 2 Pro با قابلیت ویژه معرفی شد

این هارد با پیش نیازهای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 مطابقت دارد و می‌تواند از سقوط از ارتفاع تا 1.22 متری جان سالم به در ببرد. این هارد دیسک از ساختار سه لایه اختصاصی‌ای دیتا بهره می‌برد که فراتر از پیش نیازهای استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است.

همچنین هارد دیسک اکسترنال ضدآب HD770G ای دیتا قادر به تحمل عمق 2 متری آب به مدت 2 ساعت است، بنابراین به سادگی آب خوردگی ‌های اتفاقی را تحمل می‌کند و دچار اشکال نخواهد شد. برای آن هایی هم که نگران گم شدن هارد دیسک اکسترنال خود یا دسترسی غیرمجاز دیگران هستند، HD770G ای دیتا از رمزنگاری سخت افزاری 256 بیتی AES بهره می‌برد که خیال کاربر را آسوده می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
شیائومی از درب هوشمند با سیستم تشخیص چهره 3 بعدی رونمایی کرد

ویژگی جالب دیگر هارد دیسک HD770G ای دیتا ، نورپردازی RGB برای گیمرها است. در وجود قابلیت نورپردازی RGB، گیمرها می‌توانند ضمن نگه داری بازی ‌های PC یا حتی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس خود بر روی HD770G ، از ظاهر جذاب نیز بهره‌مند شوند. به گفته ای دیتا  این هارد مقاوم به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی و عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *