بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

ماساژور دست برای گیمرهای حرفه ای درژاپن

ماساژور دست برای گیمرها

امروز می خواهیم در رابطه با ماساژور دست برای گیمرها صحبت کنیم. ماساژ درمانی ممکن است به آرامش و تسکین درد کمک کند. به عنوان جایگزینی برای مراجعه به ماساژ درمانگر، برخی از افراد از دستگاه های ماساژ شخصی استفاده می کنند. این دستگاه ها ممکن است در قسمت های مختلف بدن مانند دست ها تسکین فوری ایجاد کنند. بنابراین اگر می خواهید بیشتر درباره ی ماساژور دست برای گیمرها بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ماساژورهای دست چگونه کار می کنند؟

یک فرد ممکن است برای کاهش درد و کوفتگی یا مدیریت اضطراب یا استرس، ماساژ دست انجام دهد. ماساژ دست نیز ممکن است به افزایش انعطاف پذیری دست کمک کند. ماساژورهای دستی اغلب دارای طرح هایی هستند که به فرد اجازه می دهد دست خود را داخل دستگاه قرار دهد. سپس این دستگاه لرزش هایی ایجاد می کند که جریان خون را در نواحی مختلف دست افزایش می دهد. برخی از ماساژورهای دستی نیز ممکن است فشرده سازی، ورز دادن و گرما را ایجاد کنند.

ماساژور دست برای گیمرها

ممکن است افراد هنگام خرید ماساژور دستی موارد زیر را در نظر بگیرند:

سفارشی‌سازی: ماساژورهای دستی ممکن است حالت‌های ماساژ و سطوح گرما و فشرده‌سازی مختلفی داشته باشند، بنابراین فرد می‌تواند مناسب‌ترین را برای آنها انتخاب کند.

گرما: ماساژورها معمولاً دارای یک تنظیم حرارتی اختیاری برای کمک به بهبود بیشتر گردش خون هستند.

قابلیت حمل: ممکن است شخصی بخواهد یک مدل سبک وزن و قابل حمل را انتخاب کند تا در سفر همراه خود داشته باشد.

باتری: ممکن است افراد بخواهند عمر باتری دستگاه و اینکه آیا دستگاه قابل شارژ است یا از برق شهری استفاده می کند را در نظر بگیرند. در هر صورت استفاده از ماساژور دست برای گیمرها بسیار مهم است زیرا دست آن ها زود خسته می شود و نیاز به استراحت و ماساژ دارد تا بتواند درد را خارج کند.

7 تا از بهترین ماساژورهای دست

در زیر تعدادی از بهترین دستگاه های ماساژ دست موجود در بازار را فهرست می کنیم. لطفا توجه داشته باشید که نویسنده این مقاله این محصولات را امتحان نکرده است. تمام اطلاعات محصول کاملاً مبتنی بر تحقیق است و در زمان انتشار صحیح است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Black Desert Online

ماساژور دستی Purology LXB: بهترین پارچه نرم داخلی، این شرکت ادعا می کند که این مدل یک اندازه جهانی است و می تواند دست، از جمله مچ، انگشتان و کف دست را ماساژ دهد.

ماساژور دارای ویژگی های زیر است: شش حالت و گزینه های شدت، یک تابع حرارت اختیاری، دو سطح ارتعاش، داخلی پارچه نرم برای راحتی، درمان 15 دقیقه ای از پیش تعیین شده، یک سال گارانتی. تمامی ماساژور دست برای گیمرها دارای این ویژگی ها هستند.

علاوه بر این، ماساژور بی سیم، قابل حمل و شارژی است که مدت زمان شارژ آن 4 تا 6 ساعت است و شارژ آن چند روز طول می کشد. ماساژور شامل توپ های دست درمانی نیز می باشد. قیمت این محصول در آمازون حدود 89.99 دلار است.

ماساژور دستی شارژی Lunix LX3

بهترین طیف از ویژگی ها: Lunix LX3 بی سیم، سبک وزن و قابل شارژ است و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود. لونیکس ادعا می کند که این محصول 100% قابل تنظیم با نیازهای خود شخص است. این شرکت به خدمات با کیفیت بالا به مشتریان افتخار می کند. از ویژگی های این ماساژور دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد: شش سطح ماساژ و شدت، یک بالشتک داخلی نرم، قابل حمل بودن.

این دستگاه مبتنی بر طب فشاری درمانی است و در 8 دقیقه به دمای مطلوب می رسد. علاوه بر این، این شرکت با هر خرید، یک ماساژور انگشت نیز ارائه می کند. این محصول با قیمت حدود 139.97 دلار در آمازون در دسترس است. یکی از بهترین ماساژور دست برای گیمر ها به شمار می آید.

ماساژور غلتکی دستی HoMove: بهترین گزینه های شدت فشرده سازی کف دست، این مدل دارای ماساژ غلتکی برای انگشتان، فشار هوا و طب فشاری درمانی برای کمک به افزایش گردش خون است. سایر ویژگی ها عبارتند از: سه حالت ماساژ، شدت غلتک سه انگشتی، سه شدت فشرده سازی کف دست، ماساژ کامل 360 درجه، یک تنظیم حرارتی اختیاری، تایمر درمان 20 دقیقه ای، این دستگاه با قیمت حدود 109.99 دلار در آمازون در دسترس است.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید صندلی گیمینگ

ماساژور دست Roleo

بهترین برای صرفه جویی در انرژی، این ماساژور دستی به فردی نیاز دارد که دست خود را بین غلتک ها بچرخاند. از هیچ برقی استفاده نمی کند، بنابراین ممکن است برای کسانی که به دنبال کاهش مصرف انرژی خانگی خود هستند مناسب باشد. همچنین برای مچ دست، انگشتان و بازوها مناسب است. امکانات عبارتند از: فشار قابل تنظیم، غلتک های بادوام رج دار، فنجان های مکنده و پایه های لاستیکی برای ثبات. این نوع جزو بهترین ماساژور دست برای گیمر ها است.

ماساژور برای اکثر سایزهای دست مناسب است و می تواند ماساژ پا را نیز انجام دهد. این با قیمت حدود 56.97 دلار در آمازون در دسترس است.

ماساژور دستی بی سیم Comfier: بهترین طیف رنگ، این مدل از Comfier در سه رنگ مشکی، صورتی و سفید موجود است. از ویژگی های این ماساژور دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد: سه برنامه فشار، سه سطح شدت، سه سطح حرارت، باتری لیتیوم یون قابل شارژ، مهره های نقطه فشار کف دست ساخته شده است، خاموش شدن خودکار بعد از 15 دقیقه. بنابراین ماساژور دست برای گیمرها بسیار موثر است.

این ماساژور دستی بی سیم سبک وزن و قابل حمل است. همچنین می تواند تمام انگشتان را به صورت جداگانه ماساژ دهد. این محصول با قیمت حدود 69.79 دلار در آمازون در دسترس است.

سخن پایانی

امروز سعی کردیم بیشتر درباره ی ماساژور دست برای گیمرها صحبت کنیم. CINCOM ادعا می کند که این مدل شارژی به طور خاص نقاط طب سوزنی را هدف قرار می دهد و می تواند انگشتان، دست و مچ را ماساژ دهد. ویژگی های اضافی عبارتند از: یک ماساژ خمیری با چهار سر ماساژ، فشرده سازی هوا، دو تنظیمات حرارتی مادون قرمز اختیاری، سوراخ جداگانه برای استراحت انگشت شست در طول ماساژ، باتری قابل شارژ که می تواند 3 تا 4 ساعت دوام بیاورد، یک تایمر 15 دقیقه ای. ممنون از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *