اخبار تکنولوژی

مانیتور ردمی 1A معرفی شد

مانیتور ردمی 1A

شرکت چینی تولیدکننده‌ی محصولات الکترونیکی Xiaomi که در ایران عموماً به نام شیائومی خوانده می‌شود، برند فرعی Redmi را معرفی و ارائه نموده است. مانیتور ردمی 1A محصول جدیدی از این برند فرعی بوده که به تازگی معرفی شده که پنلی از نوع IPS دارد و از رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۷۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ردمی 1A

مانیتور جدید ردمی صفحه‌ای ۲۷ اینچی از نوع IPS LCD است که قیمتی ۱۲۳ دلاری دارد، در حالی که ردمی 1A قیمت ۷۷ دلاری داشت. ردمی این مانیتور را از تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) روانه بازار می‌کند. طراحی مانیتور ۲۷ اینچی ردمی از سه طرف دارای کمترین حاشیه است و از عقب نیز بیرون‌زدگی عجیبی ندارد. ضخامت این دستگاه فقط ۷.۵ میلی‌متر اعلام شده است.

این مطلب را هم ببینید
موس و کیبورد جدید ریزر رونمایی شد

نمایشگر این محصول از پنلی با وضوح FHD معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن به ۷۵ هرتز می‌رسد. به لطف فناوری IPS، رنگ‌ها واقعی و شفاف‌اند و میزان انتشار نور از صفحه بالاتر است. ردمی می‌گوید زاویه دید این دستگاه تا ۱۷۸ درجه است.

مانیتور ۲۷ اینچی ردمی نسبت تصویر ۱۶:۹، کنتراست ۱۰۰۰:۱ و پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی sRGB را ارائه می‌کند. این دستگاه همچنین دارای حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت است، و نور آبی کمتری تولید می‌کند تا کاربران بتوانند برای ساعات طولانی‌تری به آن نگاه کنند. زمان پاسخ‌گویی نیز ۶ میلی‌ثانیه اعلام شده که برای دستگاهی با این قیمت رقم مناسبی به نظر می‌رسد.

محصول جدید ردمی را می‌توان در دفاتر کاری یا برای مصارف گیمینگ استفاده کرد. با این حال، با توجه به نرخ نوسازی پایین این مانیتور بعید است که گیمرها استقبال خوبی از این دستگاه داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
جدید ترین بتای واتس اپ قابلیت Multi- Device را به طور خودکار برای کاربران فعال می کند

مانیتور ۲۷ اینچی ردمی دارای استندی است که امکان تنظیم زاویه دستگاه از جهات مختلف را فراهم می‌کند.. این محصول دارای درگاه‌های متنوعی از جمله HDMI، جک هدفون و VGA است. ردمی مانیتور خود را با یک آداپتور برقی خارجی عرضه می‌کند. وزن این دستگاه ۴.۳ کیلوگرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *