اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون های ورزشی وایرلس مخصوص دویدن

بهترین هدفون های ورزشی وایرلس مخصوص دویدن

بسیاری از افراد علاقه دارند تا ورزش کردنشان، همراه با موسیقی باشد. از این رو از هدفون ها استفاده می کنند. برای دویدن نیاز به هدفونی هست که از گوش فرد نیفتد. در این بخش می خواهیم بهترین هدفون های ورزشی وایرلس مخصوص دویدن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین هدفون های ورزشی وایرلس مخصوص دویدن را بشناسید

آدیداس مدل RPD-01

آدیداس همانطور که در زمینه طراحی لباس و کفش های ورزشی بسیار موفق است. در زمینه طراحی هدفون برای ورزش هم موفق عمل کرده است. هدفون ورزشی مدل RPD-01 آدیداس آنقدر خوب است که خیالتان راحت باشد تنها پول برند نمی‌دهید، بلکه کیفیت می‌خرید.

طراحی این هدفون های مخصوص دویدن با وجود وزن کم و سایزهای مختلف سری هدفون عالی است. این هدفون برای قرار گیری مناسب درون گوش و نیافتادن سری‌های مختلفی دارد. که شما می‌توانید هرکدام که سایز گوش خودتان است را انتخاب کنید. این هدفون مخصوص ورزش همچنین در برابر آب مقاوم است و IPX4 دارد.

جبرا مدل Elite Active 75t

با اینکه مدل‌های دیگری هم بعد از این مدل از کمپانی جبرا به بازار معرفی شد، اما هنوز این مدل از نظر ما بهترین هدفون برای ورزش کردن است. چرا که ساختار محکم، ویژگی حذف نویز (صدای مزاحم) و قرار گیری مناسب درون گوش آن حتی در مدل‌های بالاتر باهم و یک جا در هندزفری‌های دیگر دیده نشده است.

این مطلب را هم ببینید
تبلت گلکسی تب S7 لایت سامسونگ معرفی می شود

نکته جالبش هم این که قدیمی شدن این مدل باعث شده قیمت جهانی آن کاهش پیدا کند. مجموع این ویژگی‌ها با قیمت کم باعث شده یکی از بهترین هدفون های ورزشی بی سیم را داشته باشیم. باتری این هدفون ورزشی به مدت 28 ساعت کار میکند. و دکمه‌های کنترل لمسی خوبی دارد. این مدل از بهترین هدفون های مخصوص دویدن با اینکه بهترین کیفیت صدایی را که تا حالا شنیدیم را ندارد، اما جزو بهترین‌ها محسوب میشود.

جبرا مدل Elite Active 45e

اگر می‌خواهید کیفیت صدای افسانه‌ای جبرا را در هنگام گوش دادن به موزیک تجربه کنید، خرید هدست بلوتوث مخصوص دویدن جبرا مدل Elite Active 45e را به شما توصیه می‌کنیم. این هدفون بلوتوث ورزشی، نازل هایی سیلیکونی دارد که باعث می‌شود هدفون محکم درون حفره گوش قرار گیرد. حلقه‌های لاستیکی نصب شده روی آن نیز جلوی افتادن دستگاه از گوش را می‌گیرد.
شارژ این هدفون بی سیم ورزشی 2 ساعت طول می‌کشد. شارژ آن نیز از طریق USB انجام می‌شود. این هدست می‌تواند هنگام پخش موسیقی، 6 ساعت شارژ را در خود نگه دارد. این هدفون مخصوص ورزش IP67 دارد یعنی در برابر رطوبت مقاوم است. و می‌تواند در باشگاه ورزشی به بهترین همراه شما تبدیل شود.

بیتس مدل Powerbeats

اگر به دنبال بهترین هدفون‌ های ورزشی و مخصوص دویدن هستید که پشت گردن هم قرار بگیرد، هدفون پاور بیتس مناسب شماست. این هندزفری برای ورزش کاملا مناسب است. چرا که قلاب‌های آن طوری طراحی شدهاند که به خوبی پشت گوش قرار می‌گیرند. بنابراین اصلا نگران افتادن آن هنگام ورزش‌های پر تحرک نباشید. حتی اگر گوشی‌های هندزفری هم از گوش در بیاید، بازهم سیم پشت گردن آن را نگه می‌دارد.

این مطلب را هم ببینید
آنر ایربادز SE 2 با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

سامسونگ گیر آیکون ایکس (Samsung Gear IconX)

این هدفون‌های کوچک و بی‌سیم، به‌راحتی در جیب شما جا شده و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند. این جفت هدفون بی‌سیم، دارای بازه‌ بی‌سیم و عمر باتری قابل توجهی هستند. برای استفاده‌ی بهتر از این محصول و تنظیمات اکولایزر، می‌توانید اپلیکیشن مخصوص آن‌ها را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن همچنین می‌توانید به ویژگی‌های سلامتی این هدفون‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *