مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین مانیتور های 2021

بهترین مانیتور های 2021

داشتن یک مانیتور خوب و باکیفیت تجربه بهتری را از کار با کامپیوتر به وجود می آورد. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین مانیتور های 2021 بپردازیم.

بهترین مانیتور های 2021 را بشناسید

Dell SE2719HR

در میان جدیدترین مانیتور های 2021 مانیتور Dell SE2719HR از زوایای دید وسیع، جزئیات واضح و خوش‌رنگ و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است، اما پورت‌های آن محدود و ارتفاع آن غیرقابل تنظیم است. با این حال، در میان بهترین مانیتور های 2021 قیمت مناسبی دارد و برای کاربرد عمومی و روزمره عالی است.

این مانیتور دل 27 اینچی دارای پنل IPS است و به همین دلیل، از هر زاویه‌ای می‌توان آن را تماشا کرد. به‌علاوه حاشیه‌های نمایشگر آن هم به طرز شگفت‌انگیزی باریک هستند. اما از آنجا که مانیتور Dell SE2719HR فقط دارای ورودی‌های (Ports) VGA و HDMI است، برای بازی کردن مناسب نیست.

Acer XFA240

مانیتور Acer XFA240 یکی از بهترین مانیتور های 2021 با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت رنگی خوب مناسب برای بازی است. این مانیتور ثابت کرده است که برای داشتن مانیتور فول اچ دی (Full HD) عالی لازم نیست پول زیادی پرداخت کنید. این مانیتور 1080p رنگ‌ها را واضح و دقیق نشان می‌دهد و با Vertical mode یا حالت کاملاً عمودی، به عنوان نمایشگر دوم، ارزشمند به نظر می‌رسد. این مانیتور با انواع پورت‌ها از جمله ورودی DVI برای دستگاه‌های قدیمی‌تر هم مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تنظیم نور لپ تاپ در ویندوز

اچ پی EliteDisplay S14

این مانیتور اتصال ساده و تک کابلی و منوهای تنظیمات قابل دسترس دارد. نمایشگر آن ضدتابش، ولی بدون چرخش است. مانیتور HP EliteDisplay S14 به عنوان یکی از بهترین مانیتور های سال 2021 و بهترین نمایشگرهای 2021 برای همه جا به جز دفتر کار طراحی شده است. آنقدر باریک است که می‌توانید آن را همراه لپ تاپ خود به سفر یا کافه ببرید. در واقع، می‌توان آن را مانیتور سفری نامید. پنل IPS مانیتور HP EliteDisplay S14 زوایای مختلف تماشای مانیتور را بهتر کرده است.

ویوسونیک ViewSonic Elite XG270QC

مانیتور ViewSonic Elite XG270QC دارای نمایشگری زیبا و رنگ‌های زنده است. اما به فضای زیادی نیاز دارد و گران است. این مانیتور با پایه سه‌گوش فضای زیادی را روی میز اشغال می‌کند و با این حال یکی از بهترین مانیتورهای خمیده 2021 است. با این حال، یک نمایشگر 27 اینچی 1440p با رنگ‌های زنده و سرعت تازه‌سازی 165 هرتز خواهید داشت. برای گیمرهایی که پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند دارند، این به معنای بازی 4 اچ دی با قابلیت بیش از 100 فریم در ثانیه در هر بازی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هدفون های ورزشی موجود در بازار ایران

Alienware AW5520QF 55-Inch OLED

مانیتور Alienware AW5520QF دارای طراحی زیبا، پنل OLED عالی و پورت‌های DisplayPort و USB 3.0 بوده و یکی از جدیدترین مانیتور های 2021 بشمار می‌رود. البته قیمت آن هم فوق‌العاده گران است. این مانیتور یکی از بهترین مانیتور های سال 2021 است و مخصوص بازی با صفحه نمایش بزرگ طراحی شده و همچنین یک ریموت کنترل (Remote control) باریک و خوش‌ساخت دارد که از روی کاناپه می‌توانید به راحتی تنظیمات تصویر را تغییر دهید و با منوها کار کنید.

ال جی UltraGear 38GN950

مانیتور LG UltraGear 38GN950 دارای 160 هرتز سرعت تازه‌سازی و سرعت واکنش آن عالی است و یکی از بهترین مانیتور های سال 2021 بشمار می‌رود. اما فراموش نکنید که این مانیتور گران قیمت نمی‌تواند با تلویزیون‌های پیشرفته رقابت کند. اگر به دنبال یک مانیتور خوب برای بازی هستید، قطعاً مانیتور ال جی LG UltraGear 38GN950 با ویژگی‌های مختلفی نظیر G-Sync و ابعاد اولتراواید وسیع مناسب شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *