اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ AORUS FI25F گیگابایت معرفی شد

مانیتور گیمینگ AORUS FI25F گیگابایت

گیگابایت از آن ابتدا با هدف تولید سخت افزارهای کامپیوتری با کیفیت به میدان آمد. این کمپانی تا حدودی در این زمینه موفق بوده و تاکنون محصولات قدرتمند و باکیفیت زیادی به بازار عرضه کرده است. مانیتور گیمینگ AORUS FI25F گیگابایت محصول جدیدی از این برند می باشد که به تازگی معرفی شده و نرخ نوسازی 240 هرتز را ارائه می دهد.

مانیتور گیمینگ AORUS FI25F گیگابایت

این مانیتور دارای صفحه نمایش FHD بوده، به این معنی که دارای حداکثر رزولوشن 1920×1080 و اندازه صفحه نمایش 24.5 اینج (SS IPS) است. در حالی که این میزان وضوح، پایین‌تر از وضوح 1440p ایده‌آل می‌باشد؛ اما، وضوح 1080p آن با نرخ نوسازی 240 هرتزی که توسط پنل این مانیتور ارائه می‌شود، همراه است. رزولوشن 1080p برای تنظیمات بازی ‌های eSports که در آن بازی اصلی دارای عملکرد بالا یا یک بازی مبتنی بر FPS است، مناسب خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
تغییر نام فیسبوک به متاورس

مانیتور جدید گیگابایت از نوعی پنل IPS در طراحی خود بهره می‌برد که دقت رنگ برتر و همچنین کاهش زمان پاسخ‌دهی به 0.4 میلی‌ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پنل IPS با پوشش 100درصدی فضای رنگی sRGB می‌تواند تنوع بیشتری در تکمیل رنگ و همچنین دقت بیشتری داشته باشد. مزیت دیگر آن پشتیبانی از تنظیمات HDR است که به شما دقت رنگی بسیار بیشتر و همچنین کنتراست کلی بهتری می‌دهد. تنظیمات HDR معمولا برای بازی، سرگرمی و همچنین در هر زمانی که کاربر یک تجربه تماشای خارق‌العاده بخواهد، استفاده می‌شود.

درگاه اتصال

این مانیتور برای اتصال سایر دستگاه‌ها، دارای دو درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه DisplayPort 1.2 در پنل پشتی خود است. این ورودی ‌های ویدئویی با درگاه‌های USB 3.0 دو گانه تکمیل می‌شوند تا به گیمرها اجازه دهند صفحه کلید و ماوس خود را به جای اتصال به پشت کیس کامپیوتر، مستقیما به خود مانیتور وصل کنند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت‌گذاری این محصول منتشر نشده است.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QL1A ایسوس رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *