اخبار تکنولوژی

هدفون فری بادز پرو هواوی رونمایی شد

هدفون فری بادز پرو هواوی

هواوی یک شرکت فناورانه چینی است که در ابتدا با هدف تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه تأسیس گردید و با موبایل‌های محبوبش نیز نزد جهانیان شناخته شد. هدفون فری بادز پرو هواوی از جدیدترین محصولات این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده است.

هدفون فری بادز پرو هواوی

به گفته هواوی این هدفون فرایند حذف نویز محیط را بهتر انجام می‌دهد و به یکی از قابلیت‌های برتر هدفون ایرپادز پرو اپل مجهز است. هواوی فری‌بادز پرو درمقایسه‌با فری‌بادز ۳ تفاوت‌‌های محسوسی ازلحاظ ظاهری به‌خود دیده است و بدنه‌ای با گوشه‌های تیز دارد و در بخش خارجی‌اش لوگو بزرگ هواوی به‌چشم می‌خورد. این شرکت چینی به‌وضوح هدفون فری‌بادز پرو را برای رقابت مستقیم با ایرپادز پرو اپل معرفی کرده است.

این مطلب را هم ببینید
اولین رندرهای لپ تاپ گلکسی بوک پرو2 360 سامسونگ افشا شد

هواوی قصد دارد هدفون جدید خود را با سَری‌های کوچک و متوسط و بزرگ عرضه کند تا کاربران بسته ‌به شکل گوش خود، بهترین سَری را انتخاب کنند. هواوی می‌گوید اپلیکیشنی را به‌همراه فری‌بادز پرو منتشر می‌کند که می‌تواند به شما بگوید کدام‌یک از سَری‌ها مخصوص گوشتان است. در بخش بیرونی هدفون جدید هواوی، حسگری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پخش موسیقی یا شدت صدای آن را کنترل کنید. همان‌طورکه می‌شد انتظار داشت،‌ با ضربه‌زدن روی هدفون موسیقی پخش یا متوقف می‌شود و با سوایپ‌کردن روی بخش بیرونی آن، می‌توان شدت صدا را کنترل کرد.

هواوی می‌گوید قابلیت ANC فری‌بادز پرو می‌تواند صداهای ۴۰ دسی‌بل محیط را حذف کند. این در حالی است که فری‌بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسی‌بلی را حذف می‌کرد. در این هدفون، توگوشی از تراشه‌ی کرین A1 هواوی استفاده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
شیائومی از قفل درب هوشمند با پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره رونمایی کرد

هریک از هدفون‌ها هنگام فعال‌بودن قابلیت حذف نویز فعال، تا چهار‌و‌نیم ساعت شارژدهی می‌کنند. درصورت غیرفعال‌کردن ANC، شارژدهی به تقریبا هفت ساعت می‌رسد. فرایند شارژ کامل کیس یک ساعت طول می‌کشد و برای شارژ کامل هدفون، باید آن را به‌مدت ۴۰ دقیقه درون کیس قرار دهید. هواوی فری‌بادز پرو از اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) با قیمت ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) برای پیش‌خرید دردسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *