بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های آفلاین موبایل در سال 2020

بهترین بازی های آفلاین موبایل در سال 2020

بعضی وقت‌ها نیاز داریم بدون دغدغه داشتن اتصال مداوم به اینترنت در گوشی‌های همراهمان بازی کنیم. پیدا کردن بازی هایی که بصورت کاملا آفلاین اجرا شوند ، در مارکت های موبایلی آن ‌چنان کار ساده‌ای نیست و وقت زیادی را صرف خود می‌کند. اگر می خواهید بهترین بازی های آفلاین موبایل در سال 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های آفلاین موبایل در سال 2020 را بشناسید

I Love Hue Too

در I Love Hue Too معماها هیچوقت سختی زیادی به خودشان نمی‌گیرند، می‌شود با آزمون و خطا مرحله‌ها را پیش برد و به‌خاطر اینکه گیم پلی روی رنگ‌ها بنا شده هر حرکت می‌تواند نتیجه‌اش یک تصویر بصری زیبا باشد. بازی می‌خواهد آرامش بخش باشد و با این ویژگی‌ها هم توانسته به هدفش برسد. گیم پلی I Love Hue Too مشابه قسمت قبلش پیرامون چینشِ درستِ طیف‌های رنگی می‌چرخد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Assetto Corsa

در هر مرحله اجسامی با رنگ‌های مختلف حضور دارند و این اجسام باید به‌گونه‌ای کنار یکدیگر قرار بگیرند، که طیف‌های رنگی منطقی را تشکیل بدهند. بنابراین در نقش بازیکن، با جابه‌جایی بعضی از اجسام به این طیف رنگی می‌رسید.

Pascal’s Wager

Pascal’s Wager با استفاده از قدرتِ آیفون‌ها توانست تجربه ناپخته‌ای که از کلون‌هایِ دارک سولز موبایل دیده بودیم را به بلوغ برساند، آن هم به شکلی عمیق‌تر و روان‌تر و کمتر خطی. در اینجا نه از مرحله‌های فوق العاده سرراست با چند دشمنِ محدود خبری است و نه مبارزاتش به چند حرکت محدود شده‌اند. سازنده گوشی‌های قدرتمند را هدف قرار داده و در نتیجه سعی کرده بازی‌اش را بیش از پیش به تجربه‌های کنسولی نزدیک‌تر کند.

Timeline Traveler

در هر مرحله از Timeline Traveler شخصیت اصلی باید تا رسیدن به پرچم، مسیری را طی کند اما چون تله‌ها یا موانع جلوی پیشروی او را گرفته‌اند، بنابراین این وظیفه بازیکن است تا به کمکش بیاید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Immortals Fenyx Rising

حالا نقش بازیکن چیست؟ ویرایش تایم لاین. در تمام مرحله‌ها حرکت‌هایِ کاراکترِ بازی از پیش تعریف شده‌اند اما از لحاظ زمانی جای درستی قرار نگرفته‌اند و این بازیکن است که باید آن‌ها را جابه‌جا کند.

SIMULACRA 2

SIMULACRA 2 به عنوان ادامه دهنده قسمت قبلی‌اش، دست روی ایده‌ای گذاشته که برای اولین بار با SIM – Sara Is Missing به محبوبیت زیادی بین کاربران موبایل رسید. نه SIMULACRA و نه Sara Is Missing داستان پیچیده‌ای نداشتند ولی ایده روایت داستان از طریق یک موبایل آن‌قدر جذاب بود و سازنده به خوبی از آن استفاده کرد که درگیر سرنوشت شخصیت‌ها می‌شدید. SIMULACRA 2 هم همین برگ برنده را دارد و همه چیز از درون یک موبایل روایت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *