اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومی رونمایی شد

مانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومیمانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومی

شرکت شیائومی که حالا در سطح بین‌المللی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده است. این کمپانی علاوه بر تلفن همراه ، محصولات زیادی در حوزه تکنولوژی به بازار عرضه کرده است. مانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومی محصول جددیدی از این کمپانی بوده که به تازگی رونمایی شده و ۲۲۴ دلار قیمت دارد.

مانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومی

این مانیتور از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کرده و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. زمان پاسخ دهی خاکستری به خاکستری مانیتور مورد بحث ۲ میلی ثانیه بوده و به لطف بهره مندی از فناوری Adaptive-Sync اجرای هر چه روان‌تر بازی‌ها را امکان پذیر می‌کند. درخشندگی پنل این محصول ۴۰۰ کاندلا بر متر مربع اعلام شده و محتواها را با رزولوشن فول اچ دی (۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل) نمایش می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
مقاومت بالای آیفون 13 پرو مکس در تست سقوط

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به پشتیبانی از استاندارد HDR400، زاویه دید ۱۷۸ درجه و برخورداری از پورت دیسپلی‌پورت ۱.۲ و دو درگاه HDMI 2.0 اشاره کرد. به کمک پایه قابل تنظیم می‌توان پنل را بالا و پایین کرد یا چرخاند.

مانیتور Fast LCD از تاریخ ۲ نوامبر (۱۲ آبان) با قیمت ۲۲۴ دلار در چین به بازار عرضه می‌شود. این محصول هم اکنون با احتساب تخفیف با قیمت ۱۵۰ دلار در چین قابل پیش خرید است. شیائومی فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این محصول در خارج از چین ندارد.ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *