بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های رایگان اندروید

بهترین بازی های رایگان اندروید

با پیشرفت روز افزون بازی‌ های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی‌های موبایل در جهان و ایران هستیم. بسیاری از این بازی های اریگان بوده و می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آنها لذت ببرید. اگر می خواهید بهترین بازی های رایگان اندروید را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین بازی های رایگان اندروید را بشناسید

Genshin Impact

Genshin Impact ساخته‌ی استودیو میهویو لیمیتد یک بازی جهان باز با گرافیک خیره کننده است که تجربه‌ی بازی‌های نقش آفرینی را با کیفیت بسیار مناسبی برای پلتفرم موبایل به ارمغان می‌آورد. Genshin Impact حال و هوایی مشابه انیمه‌های ژاپنی دارد و درکنار داستان جذابی که روایت می‌کند، شما را تا مدت‌ها در دنیای عظیم و فانتزی خود، سرگرم نگه می‌دارد.

Brawl Stars

Brawl Stars یک بازی آنلاین در سبک اکشن است که بازیکنان را در رویداد‌های متنوعی، مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی نیز در  کنار ساده بودن، کمی استراتژیک طراحی شده است تا بازیکنان در هر سطح، از Brawl Stars نهایت لذت را ببرند. بازی براول استارز درکنار انواع رویداد‌ها، دارای حالتی از بتل رویال است که تجربه‌ی جذابی از این مجموعه مسابقات برای بازیکنان رقم می‌زند. همچنین دیگر بازی‌های شرکت سوپرسل نیز مانند کلش اف کلنز و کلش رویال از بهترین بازی‌های رایگان و شناخته شده برای اندروید محسوب می‌شوند که هریک در سبکی متفاوت تا مدت‌های طولانی می‌توانند شما را سرگرم خود کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Dadish 2

Alto’s Odyssey

Alto’s Odyssey ساخته‌ی استودیو Noodlecake Studios Inc یک بازی آفلاین در سبک رانر است که ادامه‌ای برای بازی محبوب Alto’s Adventure محسوب می‌شود. Alto’s Odyssey مانند نسخه‌ی پیشین، شما را در نقش یک اسکیت سوار قرار می‌دهد تا با پیمودن یک مسیر بی انتها، سعی کنید رکوردی بالاتر از امتیازات پیشین خود ثبت کنید. همینطور Alto’s Odyssey از موسیقی و مناظر بسیار چشم نواز و پویایی برخوردار است که باعث ایجاد اتمسفری آرامش بخشی در مسیر‌های پر پیچ و خم بازی شده است. Alto’s Odyssey موفق به کسب بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان شده است و جزو بهترین بازی‌های رایگان موبایل محسوب می‌شود.

PUBG Mobile و Fortnite

بازی Fortnite دنیایی فانتزی را ارائه می‌کند و قابلیت‌های تازه‌ای مانند ساخت و ساز را نیز به فرمول خود اضافه کرده است. در هر حال هر دو بازی با تمام تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، به بهترین نحو، حس و حال بقاء را به بازیکنان منتقل می‌کنند و بازیکنان بسیاری را از سرتاسر جهان، جذب رقابت‌های نفس‌گیر خود کرده‌اند.

Angry Birds 2

Angry Birds 2 یک بازی سرگرم کننده و شناخته شده است که ما را پرنده‌های دوست‌داشتنی مانند رد، بلوز و چاک همراه می‌کند. بازی اندروید Angry Birds 2 ماهیت اصلی این مجموعه و نسخه‌ی پیشین خود را حفظ کرده و با همان گیم‌پلی جذاب، پرندگان را به جان خوک‌های سبز می‌اندازد. بازی از مراحل خلاقانه‌ای تشکیل شده است و هریک به‌طور متفاوتی شما را به چالش می‌کشند.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی راجع به کنترلر پلی استیشن 5

GWENT and Hearthstone

GWENT: The Witcher Card Game یکی دیگر از بازی‌های سبک کارتی است که این روز‌ها محبوبیت زیادی دارد. اگر تجربه‌ی بازی ویچر ۳ را داشته باشید، احتمالا گوئنت مینی بازی کارتی آن را نیز به یاد دارید. حال GWENT تبدیل به یک بازی کارتی مستقل شده که بازیکنان بسیاری در سرتاسر جهان به‌صورت جدی به تجربه‌ی آن می‌پردازند. GWENT: The Witcher Card Game و Hearthstone هردو جزو بهترین بازی‌های کارتی آنلاین در اندروید شمرده می‌شوند که شما را دعوت به رقابتی نفس‌گیر با سایر بازیکنان می‌کنند.

Mario Kart Tour

بازی رایگان اندروید ماریو کارت تور یکی از بازی‌های مجموعه ماریو کارت است که بازیکنان با انتخاب شخصیت‌های مجموعه ماریو، به مسابقه رانندگی کارتینگ می‌پردازند. سازندگان گیم‌پلی ماریو کارت تور را به خوبی برای صفحات لمسی طراحی کرده‌اند و از سیستم کنترلی روان و ساده‌ای بهره می‌برد. همچنین مسابقات به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند و بازیکنان باید در یک پیست رانندگی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *