اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG271VCR معرفی شد

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG271VCR

Micro-Star International با اسم مخفف MSI یک کمپانی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات است. محصولات این برند از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG271VCR محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی معرفی شده است.

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG271VCR

مانیتور جدید ام اس ای از یک پنل 27 اینچی منحنی (Curved) بهره می‌برد که شدت انحنای آن 1800R است. زاویه دید این مانیتور زیبا از هر سو 178 درجه بوده و MSI در این مدل از یک پنل VA استفاده کرده است. این مانیتور وضوح تصویر FHD یا همان 1080×1920 پیکسل را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این مانیتور زیبا با نسبت تصویر 16:9 دارای زمان پاسخ به فرکانس 1 میلی ثانیه است. همچنین می‌تواند نرخ به‌روزرسانی حداکثر 165 هرتز را در کنار پشتیبانی از VESA Adaptive Sync ارائه دهد. Optix MAG271VCR دارای دو فناوری با هدف کاهش نورهای آبی مزاجم و همچنین جلوگیری از سوسو زدن تصاویر است.

این مطلب را هم ببینید
تصاویر و مشخصات وان پلاس نورد 2T منتشر شد

مانیتور گیمینگ منحنی MSI Optix از پشتیبانی Mystic Light برخوردار است و به شما امکان می‌دهد تا LEDهای RGB را در پشت مانیتور با سایر محصولات و مؤلفه‌های سازگار با Mystic Light تنظیم نمایید. برای انجام این کار، شما فقط باید برنامه Mystic Light را بارگیری نمایید و جلوه‌ها و رنگ‌های RGB متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی های مانیتور مذکور می‌توان به ورودی‌های DisplayPort 1.2a، HDMI 2.0 و دو درگاه USB اشاره کرد. به منظور سهولت در استفاده از انواع هدفون ، Optix MAG271VCR یک جک 3.5 میلی متری را نیز در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های ظاهری Optix MAG271VCR، استفاده از دیودهای LED RGB است که با طراحی X شکل در پشت بدنه نصب شده‌اند. MSI از LEDهای ARGB با قابلیت آدرس دهی استفاده کرده است که بدین ترتیب امکان تنظیم نور و رنگ‌های دلخواه به سلیقه گیمرها وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
آشنایی با اسپیکر گوگل هوم و ویژگی های آن

قیمت گذاری و زمان عرضه Optix MAG271VCR هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *