اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QL1A ایسوس رونمایی شد

مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QL1A ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QL1A ایسوس محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده است.

مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QL1A ایسوس

این مانیتور به یک پنل LCD با وضوح 1080p مجهز است و از استاندارد حرفه‌ای VESA Display HDR 400 پشتیبانی می‌کند.  برای نمایش هر چه بهتر تصاویر، پنل به‌کار رفته در این مانیتور از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند تا هر گونه تاری یا پارگی تصویر ناشی از تاخیر در هماهنگی بین پنل و کارت گرافیک به حداقل برسد.

این مانیتور 27 اینچی با پنلی از نوع IPS و البته تخت برای گیمینگ ارائه شده است. ایسوس برای TUF Gaming VG279QL1A قابلیت همگام سازی تطبیق پذیر G Sync را نیز در نظر گرفته تا انویدیا بعدا طی یک درایور گرافیکی آن را پشتیبانی کند. دیگر مشخصات کلیدی مانند گواهی DisplayHDR 400 ، حداکثر روشنایی 400 کاندلا بر متر مربع، زوایای دید 178 درجه و پشتیبانی 125 درصدی از طیف رنگی sRGB و 95 درصدی از پوشش رنگی DCI P3 می‌باشند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید لپ‌تاپ میت بوک هواوی بزودی معرفی خواهد شد

البته که شما قابلیت‌ های انحصاری ایسوس شامل GamePlus، همچنین GameVisual به علاوه Shadow Boost و ELMB و GameFast را دریافت خواهید کرد. ورودی / خروجی در این نمایشگر شامل پورت HDMI 2.0 و Display Port 1.2a می‌باشد که در کنار دو بلندگوی 2 وات و جک هدفون قرار می‌گیرند. در حال حاضر قیمت این مدل مشخص نیست.

هر چند که مشخصات TUF Gaming VG279QL1A بسیار جذاب و قابل توجه است اما تا زمانی که قیمت دقیق این محصول مشخص نشود نمی‌توان درباره ارزش واقعی آن صحبت کرد. در حال حاضر رقبای زیادی در بازار نمایشگر حضور دارند که مشخصات تقریبا یکسانی را ارائه می‌دهند و در برخی موارد قیمت ‌های بسیار خوبی را نیز برای محصول خود انتخاب کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *