اخبار تکنولوژی

مانیتور MSI Optix MAG272CQP معرفی شد

مانیتور MSI Optix MAG272CQP

MSI یک کمپانی قدرتمند و فعال در حوزه تکنولوژی و فناوری می باشد. مانیتور MSI Optix MAG272CQP محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و از وضوح WQHD و نرخ نوسازی بالای 165 هرتز پشتیبانی می کند.

مانیتور MSI Optix MAG272CQP

در این صفحه نمایش از پنل خمیده استفاده شده است. این مدل از طیف رنگ گسترده و همچنین محدوده پویا پشتیبانی می‌کند. به علاوه فناوری همگام سازی تصویر AMD FreeSync Premium برای تجربه‌ای روان و بدون مشکل وجود دارد. نوع پنل LCD مورد استفاده از نوع VA با کنتراست بالا و زمان پاسخ دهی عالی 1ms MPRT می‌باشد که روشنایی 300 نیت، میزان کنتراست 3000:1، پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و زاویه دید 178 درجه را پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
اپل قابلیت tap to pay را برای جا به جایی مستقیم پول میان آیفون ها معرفی کرد

یک عدد رابط Display Port 1.2، دو عدد HDMI 2.0، دو عدد USB 3.2 Gen 1 Type A، یک عدد USB 3.2 Gen 1 Type B، یک عدد USB Type C و یک عدد جک هدفون از جمله مشخصات این مانیتور هستند که می توان به آنها اشاره کرد. ابعاد خارجی مانیتور 611.5 میلیمتر در 267 میلیمتر در 560 میلیمتر با وزن 6.7 کیلوگرم می‌باشد. دو قابلیت کاربردی برای محافظت از چشم یعنی Anti Flicker و Less Blue Light در نظر گرفته شده و در عین حال Night Vision نیز دید کاربران را در مکان‌های تاریخ بهبود می‌بخشد. در حال حاضر قیمت رسمی یا زمان عرضه این نمایشگر مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *