اخبار تکنولوژی

مانیتور Predator X34 S ایسر به بازار آمد

مانیتور Predator X34 S ایسر

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. مانیتور Predator X34 S ایسر محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است.

مانیتور Predator X34 S ایسر

این مانیتور گیمینگ به نمایشگر ۳۴ اینچی Nano-IPS با خمیدگی 1900R، نسبت تصویر ۲۱:۹، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۸۴۰ پیکسل و روشنایی ۴۰۰ نیت در حالت عادی و ۵۵۰ نیت در حالت HDR مجهز شده است. کنتراست این مانیتور به ۱۰۰۰:۱ می‌رسد و حداکثر رفرش ریت آن برابر ۲۰۰ هرتز در حالت اورکلاک است. زمان پاسخگویی این نمایشگر به صورت استاندارد برابر ۱ میلی‌ثانیه است که البته در کمترین حالت به ۰.۵ میلی‌ثانیه می‌رسد. زاویه دید این محصول به صورت افقی و عمودی برابر ۱۷۸ درجه است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی تبلت جدید آمازون فایر اچ دی کیدز Fire HD 8 Kids

پنل‌های نمایشگر Nano-IPS ال جی از نوع ۱۰ بیتی هستند و مانیتور Predator X34 S می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد و ۹۸ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را بازتولید کند. این مانیتور تاییدیه DisplayHDR 400 را دریافت کرده که در حقیقت نوع پایه سطح HDR محسوب می‌شود و نیازی به نوردهی موضعی ندارد. با وجود اینکه مانیتور جدید ایسر نتوانسته تاییدیه DisplayHDR 500 را دریافت کند، در مقایسه با مانیتور Predator X34 P پیشرفت کرده. نوع P این مانیتور به علت روشنایی ۳۰۰ نیت خود نتوانسته هیچ تاییدیه‌ای دریافت کند.

جدیدترین مانیتور ایسر به پورت دیسپلی پورت، HDMI و Type-C با توانایی تحویل توان ۸۵ وات مجهز شده است. این محصول از دو اسپیکر ۷ واتی بهره می‌برد. همانطور که می‌توان از یک مانیتور گیمینگ انتظار داشت، Predator X34 S نیز از طراحی خشنی بهره می‌برد و کاربر می‌تواند ارتفاع و نحوه قرارگیری آن را شخصی‌سازی کند.

این مطلب را هم ببینید
خمیده‌ ترین مانیتور سامسونگ رونمایی شد

این محصول در یک فروشگاه آنلاین چینی با قیمت ۱۴۷۲ دلار قابل پیش خرید است که قیمت آن بدون مالیات برابر ۱۳۰۲ دلار است. انتظار می‌رود کاربران در این کشور در ماه دسامبر به این محصول دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *