مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

جدیدترین کیبوردهای گیمینگ ریزر رونمایی شدند

جدیدترین کیبوردهای گیمینگ ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. جدیدترین کیبوردهای گیمینگ ریزر با نام‌‌های BlackWidow V3 و BlackWidow V3 Tenkeyles به تازگی معرفی شده اند.

جدیدترین کیبوردهای گیمینگ ریزر

دو محصول جدید این شرکت قابلیت بهبودیافته‌ای دارند و در چند ویژگی از نسل‌های گذشته خود بهتر عمل می‌کنند. از این ویژگی‌ها می‌توان به صفحه‌کلید DoubleShot ABS و نورپردازی RGB قوی‌تر اشاره کرد. کیبوردهای BlackWidow V3 و BlackWidow V3 Tenkeyless اکنون به‌ترتیب به قیمت ۱۴۰ و ۱۰۰ دلار دردسترس هستند.

مدل BlackWidow V3 گزینه‌های جذابی دارد که می‌تواند تجربه کاربری را بسیار بهبود ببخشد. به این صفحه‌کلید محفظه‌ای شیشه‌ای اضافه شده است که به نور Razer Chrome RGB اجازه می‌دهد به‌خوبی درخشش خود را نشان دهد. یکی از ویژگی‌های متفاوت این صفحه‌کلید با مدل بی‌سیم آن، نحوه‌ی کنترل مدیا است. این دستگاه به‌جای تعدادی دکمه، یک غلتک دیجیتال چندمنظوره دارد که می‌توان با آن عملکردهای مختلف دستگاه را کنترل کرد. شما می‌توانید با استفاده از این غلتک، کارهایی مانند تغییر آهنگ یا نور دستگاه را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
نرم افزارهای ضروری ویندوز که باید نصب شوند!

علاوه‌بر این قابلیت‌ها، در ساخت کلید‌های این دستگاه دیواره‌ها ضخیم‌تر در نظر گرفته‌ شده‌اند تا دوامشان بیشتر از نسخه‌های پیشین باشد. همین مسئله باعث می‌شود گیمرها بتوانند سال‌ها بدون مشکل از این صفحه‌کلید جذاب استفاده کنند. همچنین، فرایند قالب‌گیری دوتایی باعث می‌شود که حروف به‌جای چاپ در صفحه‌کلید حک شوند؛ بنابراین، آن‌ها حتی با «هزاران ساعت استفاده» نیز از بین نمی‌روند.

صفحه‌کلید BlackWidow V3 Tenkeyless به بسیاری از ویژگی‌های BlackWidow V3 مجهز، اما ازلحاظ اندازه کوچک‌تر است. در ساخت این نسخه، کلیدهای مرتبط با اعداد و کنترل مدیا کاملا حذف شده‌اند که در بالای صفحه‌کلید قرار می‌گیرند. علاوه‌براین، در مدل Tenkeyless دیگر از بخش مخصوص استراحت مچ دست خبری نیست که در پایین صفحه‌کلید قرار دارد.

روی‌هم‌رفته، خرید هریک از این دو صفحه‌کلید می‌تواند برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد. قابلیت‌های ارائه‌شده در هر دو گزینه بسیار عالی است و می‌تواند کاربران را راضی نگه‌ دارد. شما می‌توانید بسته به نیاز خود مدل BlackWidow V3 یا BlackWidow V3 Tenkeyles را بخرید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بلاک کردن سایت در گوگل کروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *