مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون های ورزشی موجود در بازار ایران

بهترین هدفون های ورزشی موجود در بازار ایران

گوش دادن به موزیک، تأثیر بسزایی بر زندگی ورزشی شما خواهد داشت. هدفون های ورزشی مخصوص افرادی است که قصد دارند هنگام ورزش کردن با گوش دادن به موسیقی از تحرکشان لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم بهترین هدفون های ورزشی موجود در بازار ایران که برای دویدن بسیار مناسب هستند را به شما عزیزان ورزشکار معرفی کنیم.

بهترین هدفون های ورزشی موجود در بازار ایران کدام اند؟

ایرپاد پرو

این ایرفون‌ها به‌لطف قابلیت حذف نویز صدای ناخواسته‌ی محیط را حذف می‌کنند و نباید از توانایی رضایت‌بخش ایرپادز پرو در پخش موسیقی نیز غافل شد. ویژگی‌های مذکور ایرپادز پرو را به یکی از ایرفون‌های برتر حال حاضر جهان تبدیل می‌کند که برای کاربری‌های مختلف حتی ورزش نیز بسیار مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور 0x80070422 و 0x80072EFD استور ویندوز 10

بیتز پاوربیتز پرو

مهم‌ترین مشخصه‌ی بیتز پاوربیتز پرو تجهیز آن به تراشه‌ی H1 اپل برای اتصال بی‌سیم است تا با محصولی نزدیک با ایرپادز پرو مواجه باشیم؛ اما در نظر داشته باشید باتری هدفون‌های بیتز عمر بیشتری دارند و تا ۹ ساعت می‌توانند بی‌وقفه موسیقی پخش کنند. امکان کنترل پخش موسیقی و پاسخ به تماس‌ها از هر دو گوشی وجود دارد. بیتز پاوربیتز ضدآب و ضدتعریق است و به‌لطف طراحی پیشرفته‌ی خود هنگام فعالیت‌های سنگین ورزشی، در گوش تکان نمی‌خورد.

Jabra Elite Active 65t

از دیگر هدفون‌های رده‌بالا و کاربردی برای ورزش می‌توان به ایرفون‌های بی‌سیم Elite Active 65t شرکت جبرا اشاره کرد. این هدفون‌ها کیفیت صدای عالی دارند و به حسگر شتاب‌سنج برای دویدن مجهز هستند. مقاومت دربرابر آب و ارگونومی مناسب این ایرفون را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تقسیم بندی فایل با نرم افزار WinRAR

Sennheiser CX Sport

هدفون بی‌سیم سنهایزر CX Sport بهترین محصول این غول دنیای تجهیزات صوتی برای ورزش‌کاران است. طراحی عالی هدفون از افتادن آن حتی در تحرک زیاد نیز جلوگیری می‌کند. افزون‌براین، باید به کیفیت عالی صدای خروجی این هدفون اشاره کرد؛ بخشی که تخصص سنهایزر به‌شمار می‌رود.

JBL Reflect Flow

Reflect Flow جی‌بی‌ال از هدفون‌های قدرتمند ورزشی هستند که قابلیت‌های زیادی به‌همراه دارند. کیفیت عالی صدا و بیس مناسب و مقاومت دربرابر نفوذ پاشش آب، تنها بخشی از ویژگی‌های این ایرفون‌های بی‌سیم به‌شمار می‌روند. البته نباید از عمر باتری ۱۰ ساعته‌ی ایرفون جی‌بی‌ال غافل شد که یکی دیگر از قوت‌های آن دربرابر سایر محصولات به‌شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *