تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مجیک بوک های جدید آنر در دو مدل 14 و 15 اینچی معرفی شد

مجیک بوک های جدید آنر

آنر (honor) یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شرکت فناوری و مخابراتی هواوی است. مرکز مدیریت این برند در شهر شنژن چین قرار دارد و هدف از تأسیس آن به‌گفته‌ی مدیران هواوی، تمرکز روی بازار نسل جوان است. مجیک بوک های جدید آنر در دو مدل 14 و 15 اینچی با پردازنده رایزن AMD به تازگی معرفی شدند. اگر می خواهید با این دو لپ تاپ بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

مجیک بوک های جدید آنر

اوایل آذر ماه بود که هواوی، میت‌بوک دی و تلویزیون هوشمند و اسپیکر ساوند ایکس را رونمایی کرد. اکنون شاهد معرفی مجیک بوک های جدید آنر هستیم که شباهت بسیاری به لپ‌تاپ‌ های HUAWEI MateBook D دارند. طبق اخبار منتشر شد انتظار می رود که این لپ تاپ ها با پردازنده رایزن AMD به بازار عرضه شوند. مجیک بوک های 14 و 15 اینچی جدید آنر همچون سایر محصولات این برند با طراحی ظاهری شیک و زیبا در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش وصل شدن به وای فای مخفی در ویندوز

مجیک بوک های جدید آنر

بدنه هر دو لپ تاپ از جنس آلومینیوم بوده و در دو رنگ خاسکتری و نقره ای می باشند. همان‌ طور که از نام لپ‌تاپ‌های جدید مشخص است، یکی از آن‌ها مجهز به نمایشگر ۱۴ اینچی و دیگری مجهز به نمایشگر ۱۵/۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل FullHD است. ضخامت مجیک‌بوک ۱۴ اینچی ۱۵/۹ میلی‌متر و ضخامت مجیک‌بوک ۱۵ اینچی ۱۶/۹ میلی‌متر است. ل‍پ‌تاپ ۱۴ اینچی ۱/۳۸ کیلوگرم وزن دارد و وزن لپ‌تاپ ۱۵ اینچی ۱/۵۳ کیلوگرم است.

این لپ تاپ ها از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای رایزن 5 3500U و APU‌های رایزن 7 3700U و ۸ و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 DRAM و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع PCIe SSD بهره می‌برند.  از دیگر قابلیت های مجیک بوک های آنر می توان به مواردی همچون بلوتوث ۵، وای فای ۵، پورت USB 3.0 Type-C، دو پورت USB 2.0 / 3.0 Type-A، خروجی HDMI و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برای اتصال به هدست اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل تایپ فارسی در ایلوستریتور

علاوه بر همه این ها، حسگر اثر انگشت، وب‌کم پنهان‌شده در کیبورد و اسپیکرهای استریو و میکروفون مخفی از جمله ویژگی های دستگاههای گران قیمت این برند هستند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و قیمت مجیک بوک های آنر منتشر نشده است اما انتظار می رود که این دو لپ تاپ نسبت به لپ‌ تاپ‌ های HUAWEI MateBook D از قیمت کمتری برخوردار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *