اخبار تکنولوژی

مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta

مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta

اغلب اتفاقاتی هستند که با بروز آن ها زندگی افراد به طور کلی از این رو به آن رو می شود، که یکی از این اتفاقات بسیار تاثیرگذار و در عین حال بی نظیر، وجود شبکه اجتماعی به نام واتس اپ است. واتس اپ از زمان ابداع تا به اکنون جایگاه ویژه ای در میان افراد به دست آورد، که امروزه دوباره با خلاقیت جدیدی که به این نرم افزار به نام مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta  اضافه کرده، بار دیگر همه توجه ها را از آن خود کرد.

منظور از قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta  چیست؟

وقتی نام یک ابداع جدید از یک نرم افزار و شبکه اجتماعی قدیمی به میان می آید، قطعا مطمئن باشید که بار دیگر شرکت اپل به فکر یک راه حل برای راحتی بیشتر کاربران خود افتاده است. واتس اپ بتا در واقع یکی از نسخه های به روز و جدید از این شبکه اجتماعی پرطرفدار است، که قابلیت نوینی را به نام اضافه کردن چند دستگاه را طراحی کرده، که همانطور که ابتدا به آن اشاره شد، این قابلیت تنها برای مخاطبین اپل قابل اجرا است. البته لازم به ذکر که هنوز به مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta  نرسیده ایم.

چطور می شود که شما یکی از مخاطبین آیفون باشید، ولی از این قابلیت بی نظیری که در واتس اپ بتا اضافه شده باخبر نباشید! بالاخره زمانی رسید که کاربران اپل می توانند در یک نسخه واتس اپ چند دستگاه را پشتیبانی کنند، البته مطمئنا تا روزهای آینده نیز این امکان برای کاربران اندروید فراهم می شود. از آنجایی معمولا افراد شاغل همیشه چند گوشی موبایل را با خود حمل می کنند، زیرا مجبور هستند به واتس اپ همه آن ها دسترسی داشته باشند، دیگر به راحتی می توانند از طریق واتس بتا و از طریق پلتفرم های مختلف به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به حمل چند دستگاه نیست.

نکته ای که در این رابطه باید بدانید، این که این قابلیت نسخه بتا نیاز به آپدیت برنامه واتس اپ شما دارد، تا این قابلیت برای شما نمایان شود و بتوانید همه روزه از آن استفاده می کنید و کارهای خود را به پیش ببرید، به این دلیل این قابلیت در این نسخه به روز قرار داده شده است، که بسیار مورد توجه قرار گرفت. دیگر وقت آن رسیده که با مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta  آشنا شویم.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز در رابطه با فیلترهای جدید گوگل پلی

مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta

قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta

ابداع چنین روشی در واتس اپ با یک معجزه برای افراد کاسب و حتی سایر مخاطبین بود، که آن ها را از شر ساختن حساب های متعدد در دستگاه های گوناگون راحت کرد. به این طریق دیگر به راحتی می توان حساب کاربری خود را در چند دستگاه مانند وب، دستکتاپ و …. بدون نیاز به آنلاین بودن در واتس اپ گوشی باز کرد. بله درسته این قابلیت در گذشته هم وجود داشت، ولی در صورتی می توانستید به واتس اپ در دسکتاپ متصل شوید که در نرم افزار خود در گوشی همراهتان آنلاین باشید، ولی به لطف نسخه جدید واتس اپ بتا، دیگر نیازی به این کار نیست. واتس اپ بتا با آپدیت شدن خود مزایا و قابلیت های جدیدی را به همراه آورد، که برای همگان جذاب و چشمگیر بود.

مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta

  • قابلیت متصل شدن به دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن در واتس اپ گوشی به صورت کاملا مستقل
  • سرعت عمل بخشیدن به کارها از طریق راحت متصل شدن به چند دستگاه
  • در نسخه قبلی امکان متصل شدن به کامپیوتر برای استفاده از واتس اپ زمانی ممکن بود که گوشی شما به اینترنت متصل باشد، که ممکن بود اغلب به دلیل نداشتن باتری کافی واتس اپ لپ تاپ نیز از دست برود، ولی اکنون دیگر اینطور نیست و با خیال راحت می توانید از این مزیت های واتس اپ بتا استفاده کنید.
  • مدیریت حساب کاربری مربوط به کسب و کار توسط چندین فرد در چند دستگاه که باعث بهبود روند کار می شود.

وقتی نام چند دستگاه به میان می آید، منظور انواع لپ تاپ، کامپیوتر و سایر سیستم هایی این چنینی است، که به راحتی می توانید به حساب کاربری خود از طریق یکبار متصل شدن به وسیله کد QR دسترسی داشته باشید، ولی متاسفانه این قابلیت هنوز برای دستگاه های موبایلی انجام نشده و باید منتظر نسخه های بعدی باشیم. به نظر می رسد نهایتا واتس اپ توانست استفاده از یک حساب کاربری را در چند دستگاه برای کاربران خود ایجاد کند، و بار دیگر همه توجه ها را معطوف به خود کرد. شما نیز می توانید از مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta در تلفن هوشمند خود بهره مند شوید.

این مطلب را هم ببینید
بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت استعفا داد

مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta

چند دستگاه می توانند از یک حساب کاربری واتس اپ استفاده کنند؟

به دلیل قابلیت بی نظیری که واتساپ ابداع کرد و به نوعی همه مخاطبین را شگفت زده کرد، به راحتی می توان از طریق 4 دستگاه به یک حساب کاربری متصل شد، که این یقینا بدون بهره مندی از به روزترین مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta نخواهد بود. و حتما که قابلیت های جدیدتری نیز در نسخه های بعدی در انتظارمان است، زیرا واتس اپ قرار نیست ساکت بنشیند و با یک بار سوپرایز مخاطبین دست از پیشرفت بردارد.

همانطو رکه ذکر شد، واتس اپ فعلا این مزیت و قابلیت را تنها برای کاربران آیفون و سیستم عامل iOS فراهم کرده، ولی اندرویدی ها نگران نباشند، زیرا به زودی شاهد این قابلیت برای سایر مخاطبین نیز خواهیم بود. همچنین در این روش رمزگذاری دو طرفه صورت می گیرد، و دیگر نیازی به گوشی همراه حساب کاربری نخواهد بود، و می توان کارها را آسان و ایده آل پیش برد. درست از زمانی که این شبکه اجتماعی طراحی و در دسترس عموم قرار گرفت، دیگر کنار نرفته است و همچنان عده ای زیاد در حال استفاده دائم از آن هستند، که اکنون نیز می توانند از مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta بهره مند شوند.

نتیجه گیری

واتس اپ نیز مانند شبکه پرطرفدار اینستاگرام از زمان طراحی میلیون ها کاربر را اسیر خود کرده، و با این وجود که سال ها ساکت نشسته بود، اکنون دوباره برای آنکه بمبی هیجان انگیز را به درون بازار مخاطبین شبکه های اجتماعی بیندازد، یک قابلیت منحصر به فرد و بی نظیر را برای مخاطبین طراحی و در دسترس آن ها قرار داد. با توجه به مواردی که ذکر شد، به دلیل آزمایشی بودن این نسخه، اکنون مخاطبین سیستم عامل آیفون می توانند از مزایای قابلیت Multi Device در WhatsApp Beta استفاده کنند، ولی در روزهای آینده این قابلیت برای سایر مخاطبین نیز به وجود خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *