آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن سانترالPanasonic KX-HDV230 SIP

Panasonic KX-HDV230 SIP Phone

کمپانی پاناسونیک یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه تولید تلفن‌های بی‌سیم و تحت شبکه است که طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله به بررسی تلفن بی‌سیم SIP پاناسونیک KX-HDV230 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تلفن سانترال تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-HDV230

تلفن‌های SIP پاناسونیک سری HDV انعطاف‌پذیری عالی و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهند‌. همچنین قیمت مناسبی نیز دارند. این تلفن اخیرا مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. این تلفن دارای صدا با وضوح بالا، صفحه نمایش شفاف و خوانا، پشتیبانی از 6 حساب سیپ و بسیاری از امکانات دیگر برخوردار است. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این تلفن خوش‌ساخت بودن آن است. این تلفن یک صفحه نمایش ۲.۳ اینچی دارد که دارای نور پس‌زمینه است که اطلاعات را کامل نمایش می‌دهد.
همچنین دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی است که در کنار ۱۲ دکمه قابل برنامه‌ریزی واقع شده است. یکی از قابلیت‌های این تلفن این است که دارای دو صفحه است با این وجود کاربران می‌توانند ۲۴ شماره داخلی یا خط شهری را روی  12 کلید شماره‌گیر سریع، سیو کنند. تلفن KX-HDV230 ازکیفیت صدای HD برخوردار است. برای فعال سازی بلندگوی دیجیتال کلید SP-PHONE فشار دهید.
در بدنه این تلفن دو پورت شبکه با سرعت 100/10 مگابیت بر ثانیه دیده می‌شود. این تلفن از قابلیت PoE پشتیبانی می‌کند به همین دلیل برق لازم برای دستگاه، از راه کابل‌های اترنت که به این پورت‌ها وصل می‌شوند، تامین می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
سانترال چیست؟

قابلیت‌های تلفن SIP پاناسونیک

  • دارای دفترچه مخاطبین 500 شماره‌ای
  • دارای قابلیت انتقال تماس،
  • دارای قابلیت برقراری کنفرانس
  • دارای قابلیت اتصال به دیوار
  • دو صفحه‌ای بودن

و قابلیت‌های بسیار دیگر.

Panasonic KX-HDV230 SIP Phone

مشخصات ظاهری تلفن KX-HDV230

این تلفن دارای ابعاد 252*179*188 میلی‌متر و  وزن 1030 گرم است. کیفیت ساخت این تلفن بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در پایین صفحه نمایش اصلی تلفن، 3 کلید برای دسترسی سریع به دفترچه مخاطبین، حافظه CALL LOG و منوی اصلی وجود دارد. همچنین کلید ناوبری چهار جهته نیز به شکل برجسته‌ای، روی صفحه کلید وجود دارد.  دکمه HOLD برای نگه داشتن تماس، دکمه CONF برای ایجاد کنفرانس‌های صوتی، دکمه TRANSFER برای انتقال تماس و دکمه SP-PHONE نیز بلندگوی دیجیتال است که در کنار هم قرار گرفته اند. برای کم و زیاد کردن صدا نیز می‌توان از دکمه‌ای که در انتهای صفحه کلید قرار دارد استفاده کنید‌.

دارای 6 اکانت SIP

تلفن تحت شبکه HDV230 دارای 6 اکانت SIP برای متصل شدن به خطوط شهری است. با توجه به اینکه این تلفن به کاملا پروتکل سیپ را ساپورت می‌کند باعث شده است KX-HDV230 به علاوه مراکز سانترال پاناسونیک TDE و NS، در سایر مراکز از جمله سیسکو و استریکس نیز به خوبی کار کند.

کلیدهای قابل برنامه‌ریزی

همان طور که گفتیم این تلفن دارای ۱۲ کلید قابل برنامه‌ریزی و یک صفحه نمایش ۵ اینچی است. که طراحی آن به صورت دو صفحه‌ای است. کاربران می‌توانند ۱۲ شماره را در صفحه نخست و ۱۲ شماره را در صفحه بعد ذخیره کنند. برای جابه‌جایی در بین دو صفحه نمایشگر از دکمه‌ای که در زیر ۱۲ کلید قرار دارد استفاده می‌شود‌. در صورتی که بیشتر از تعداد کلیدهای کنسول پیش فرض تلفن نیاز دارید، می‌توانید یک کنسول DSS اضافی مدل KX-HDV20 را خریداری کنید و بر روی آن قرار دهید تا به تعداد بیشتر از کلیدها دسترسی داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
ثبت مکالمات و محاسبه گر سانترال

کیفیت صدای HD

تمام تلفن‌های پانوسونیک دارای کیفیت صدای HD هستند. با استفادا از تلفن SIP پاناسونیک از یک مکالمه شفاف و باکیفیت لذت ببرید.
کیفیت بالای صدای این تلفن به دلیل پشتیبانی از کدک صوتی G.722 و فناوری HD Voice است. همچنین انتقال صدا در این تلفن، در پلتفرم 4G LTE انجام می‌شود. این مورد، شفافیت مکالمات را مضاعف می‌کند. به کمک جک RJ9 می‌توانید از هدست‌های استاندارد برای گفتگو با مشتریان، استفاده کنید. کیفیت صدای بلندگو و هدست، مانند هنگامی که با گوشی صحبت می‌کنید، در بسیار مطلوب است. بلندی صدای هر سه حالت مکالمه چه با گوشی و چه با هدست و چه با اسپیکر، در 8 سطح، می‌توان، آن‌ها را کم یا زیاد کرد. برای استفاده سریع از این امکانات روی صفحه کلید، یک دکمه قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *