آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541
یکی دیگر از تلفن‌های بی‌سیم کمپانی پاناسونیک تلفن‌های KX-TG9541 است. اگر قصد خرید تلفن بی‌سیم را برای منازل و یا محل کار خود دارید تا پایان مقاله همراه ما باشید. در این مقاله به بررسی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541 می‌پردازیم.

 تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541

یکی از تلفن‌های پیشرفته و فوق‌العاده کمپانی پاناسونیک، تلفن بیسیم KX-TG9541  است.  این تلفن به طور همزمان دو خط تلفن را ساپورت می‌کند. این تلفن از یک گوشی بی‌سیم و یک دستگاه پایه تشکیل شده است. شما می‌توانید در صورت نیاز تا ۶ عدد تلفن‌ بی‌سیم به این گوشی اضافه کنید. شاید قیمت نسبتا بالایی داشته باشد اما با دیدن قابلیت‌های خوب این گوشی متوجه خواهید شد که قیمت مناسبی دارد. قابلیت Link-to-cell یکی از اصلی‌ترین امکانات تلفن KX-TG9541 به حساب می‌آید. که به کمک آن قادر خواهید بود حداکثر 4 موبایل هوشمند را به این تلفن وصل کنید. در این حالت، تمام تماس‌های تلفن همراه خود را، روی گوشی بی‌سیم ببینید و پاسخ دهید. این ویژگی زمانی که گوشی شما آنتن دهی خوبی ندارد بسیار موثر است.
حتی می‌توانید منشی تلفنی مجزا برای هر کدام از خطوط داشته باشید که فوق‌العاده است.
این تلفن بی‌سیم دارای دو باتری قابل شارژ AAA است. برای شارژ کامل این باتری‌ها ۷ ساعت نیاز است و تا ۱۵ ساعت برای مکالمه قابل استفاده هستند. تلفن بی‌سیم KX-TG9541 دارای فرکانس 1.9 گیگاهرتز و فناوری DECT 6.0 است. این گوشی با سایر داستگاه‌های وایرلس تداخلی ایجاد نمی‌کند‌.

کیفیت صدای تلفن بی‌سیم KX-TG9541

این تلفن از کیفیت صدای بسیار مطلوبی برخوردار است.  با کمک ویژگی NR که در این تلفن استفاده شده است صداهای اضافی محیط گرفته می‌شود که در محیط‌های شلوغ بسیار کارآمد است. می‌توانید یک مکالمه عالی را تجربه کنید. همچنین ویژگی Noise Reduction به طور خودکار در هنگام مکالمه اکتیو است و صداهای اضافی احتمالی را رفع می‌کند‌. برای داشتن یک مکالمه بدون دست می‌توانید از کلیدهای اسپیکر که روی گوشی بیسیم و دستگاه پایه قرار دارد، کمک بگیرید.

مشخصات ظاهری و کیفیت ساخت

گوشی بی‌سیم KX-TG9541 دارای یک صفحه نمایش 1.8 اینچی است که نور پس زمینه دارد به طوری که شماره‌ها را می‌توانید ، به طور کاملا شفاف و واضح، روی آن مشاهده کنید. در این گوشی دکمه‌های روی صفحه کلید نیز دارای نور پس‌زمینه است. با این قابلیت خیلی راحت می‌توانید در شب شماره‌‌گیری کنید. روی تلفن مادر مدل 9541 هم یک صفحه‌نمایش شفاف وجود دارد که اندازه آن 3.4 اینچ است. با توجه به این که روی تلفن پایه هم کلیدهای شماره‌گیری وجود دارد می‌توانید از آن نیز برای شماره‌گیری و مکالمه استفاده کنید.

دفترچه مخاطبین اختصاصی

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541
یکی از قابلیت‌های کاربردی این تلفن این است که دارای دفترچه تلفن اختصاصی است. شما می‌توانید تا ۳ هزار شماره را در این دفترچه ثبت کنید. که فکر می‌کنم هیچ وقت پر نخواهد شد. همچنین تا ۵۰ شماره آخری که تماس گرفته‌اند نیز در کالر آیدی دستگاه ذخیره می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه جهت‌نمای راست به ۵ شماره آخری که با آن تماس گرفتید دست یابید.

دارا بودن منشی تلفنی جداگانه برای هر دو خط

همان طور که می‌دانید این تلفن دارای قابلیت اتصال همزمان به دو خط تلفن است. از دیگر امکانات آن داشتن منشی تلفن مجزا برای هر دو خط است. به کمک منشی تلفن برای هر تماس می‌توان تا 60 دقیقه پیغام تماس‌گیرنده را ضبط کرد. برای روشن و یا خاموش کردن این ویژگی، می‌توانید از کلید ANSWERING ON/OFF که روی تلفن پایه است، استفاده کنید. به علاوه، با دستگاه پایه می‌توانید پیام‌های ضبط شده را گوش دهید.

فناوری ECO

یکی از قابلیت‌های اصلی تلفن KX-TG9541 پشتیبانی از ECO است. به کمک این ویژگی، گوشی بی‌سیم سیگنال‌های کم‌تری تولید می‌کند. به همین دلیل مصرف باتری به طور چشم‌گیری کم‌تر می‌شود. اگر قابلیت ECO فعال باشد آنتن دهی تلفن بی‌سیم کمی پایین می‌آید و باید نزدیک تلفن مادر قرار گیرد.

دارا بودن قابلیت تنظیم صدای زنگ و جک هدست

میزان صدای تلفن بی‌سیم KX-TG9541 در 6 سطح،  تنظیم می‌شود. صدای زنگ این گوشی نیز در 6 سطح، قابل تغییر است. همچنین دارای حالت بیصدا نیز می‌باشد. همچنین، قادر خواهید بود از بین ملودی‌ها و آهنگ‌های گوناگونی که در حافظه تلفن است برای صدای زنگ استفاده کنید.
این مطلب را هم ببینید
تلفن های دو خطی چگونه کار می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *