اخبار تکنولوژی

مشخصات جدید هدفون بیسیم Bullets Wireless Z

هدفون بیسیم Bullets Wireless Z

شرکت وان پلاس یکی دیگر از کمپانی های چینی موفق در حوزه موبایل است. همچنین لوازم جانبی تولیدی این کمپانی از محبوبیت خوبی در میان کاربران برخوردار هستند. هدفون بیسیم Bullets Wireless Z محصول جدیدی از این برند است که به تازگی مشخصات آن فاش شده است.

هدفون بیسیم Bullets Wireless Z

براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی صنعت فناوری، هدفون بولتز وایرلس Z قرار است دارای عمر باتری بهتری نسبت‌ به نسل پیش باشد. همچنین این هدفون در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان خواهد داد و تأخیر کمتری در پخش صدا توسط آن مشاهده خواهد شد. انتظار می‌رود وان‌پلاس بخواهد هدفون بلوتوثی جدید خود را در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ (۲۶ فروردین ۱۳۹۹) به‌صورت هم‌زمان با گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸، رونمایی کند. فراموش نکنید که رونمایی هدفون بولتز وایرلس زد هنوز به‌صورت رسمی به‌تأیید وان‌پلاس نرسیده است.

این مطلب را هم ببینید
دستمال نظافت دستگاه های اپل با قیمت گزاف عرضه شد

بنظر می رسد بولتز وایرلس Z وان‌پلاس با یک‌بار شارژ تا ۲۰ ساعت عمر باتری ارائه خواهد داد که این میزان ۶ ساعت بیشتر از عمر باتری هدفون بولتز وایرلس ۲ (Bullets Wireless 2) است. ظاهرا هدفون جدید دارای فناوری شارژ سریع Warp Charge خواهد بود. گفته می‌شود به‌لطف فناوری Warp Charge می‌توان با ۱۰ دقیقه شارژ بولتز وایرلس زد، به‌مدت ۱۰ ساعت مداوم از آن استفاده کرد؛ ناگفته نماند که بولتز وایرلس ۲ نیز از چنین قابلیتی پشتیبانی می‌کرد.

ظاهرا میزان تأخیر بلوتوثی در بولتز وایرلس Z قرار است به ۱۱۰ میلی‌ثانیه کاهش پیدا کند. فعلا مشخص نشده است که وان‌پلاس قصد دارد در هدفون موردبحث از چه کُدِکی استفاده کند. چینی‌ها پیش‌تر در محصولات‌شان از کدک aptX کوالکام استفاده کرده‌اند؛ با این حال کدک LHDC طی چند وقت اخیر در بین سازندگان هدفون‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

این مطلب را هم ببینید
هاب USB-C جدید دل رونمایی شد

خوب است بدانید که این هدفون در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و می تواند برای فعالیت های ورزش مورد استفاده قرار گیرد. گفته می‌شود بولتز وایرلس زد قرار است در چهار رنگ متنوع (سبز، آبی، مشکی و طلایی) روانه‌ی بازار شود. همچنین چینی‌ها مدل پیشین هدفون‌های این خانواده را با قیمت ۱۰۰ دلار روانه‌ی بازار کرده بودند. احتمال می‌دهیم وان‌پلاس بخواهد هدفون جدیدش را به‌زودی در تاریخ ۲۶ فروردین به‌همراه سری گوشی‌های وان‌پلاس ۸ رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *