اخبار تکنولوژی

مشخصات کامل شیائومی 12 لایت لو رفت

شیائومی 12 لایت

امروز می خواهیم شما را با شیائومی 12 لایت آشنا کنیم. شیائومی تاکنون سه عضو از آخرین خانواده پرچمدار خود را منتشر کرده است: شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس. با این حال، این خط مطمئناً در آینده رشد خواهد کرد، با شایعات بسیار شایعه شده 12 Ultra، و مدل دیگری که در واقع می تواند قبل از آن رسمی شود: Xiaomi 12 Lite. اگر می خواهید بیشتر با شیائومی 12 لایت آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این گوشی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که از نام آن پیداست، این جانشینی برای Mi 11 Lite 5G و 11 Lite 5G NE سال گذشته خواهد بود، اگرچه ارتقاء در مقایسه با دومی قطعاً زیاد نخواهد بود. رندرهای فاش شده قبلی که در زیر مشاهده می کنید، طراحی شبیه شیائومی 12 و صفحه نمایش خمیده (که مدل های 2021 فاقد آن بودند) را نشان می دهد.

شیائومی 12 لایت

علاوه بر این، پنل AMOLED 6.55 اینچی FHD+ دارای نرخ رفرش 120 هرتزی است، طبق اطلاعات جدید امروز، و این یک جهش بیشتر از 90 هرتز 11 Lite 5G NE است. باتری نیز بزرگ شده است، اکنون 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 67 واتی. ، از 4250 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی 33 وات در مدل های سال گذشته افزایش یافته است. شیائومی 12 لایت ویژگی های عالی ای دارد.

در غیر این صورت، شیائومی 12 لایت اساساً یک شیائومی 11 لایت 5G NE است، با همان چیپست اسنپدراگون 778G، 6/8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، 8 مگاپیکسل فوق عریض و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی.

کاربرد این گوشی ها چیست؟

حسگر اثرانگشت این بار در زیر نمایشگر خواهد بود و در کنار آن نصب نمی‌شود، که بسته به اینکه شما ترجیح می‌دهید، ممکن است به‌عنوان ارتقا یا کاهش به حساب بیاید. به اندازه کافی عجیب، دوربین سلفی 12 Lite 16 مگاپیکسل است که نسبت به مدل قبلی 20 مگاپیکسل کمتر است. جای تعجب نیست که گفته می شود شیائومی 12 لایت با اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 راه اندازی می شود.

کاربران گوشی های کوچک خوشحال می شوند، شیائومی 12 یکی از جمع و جورترین پرچمداران موجود در جهان با برخی مشخصات چشمگیر است، اما به هیچ وجه کامل نیست. شیائومی 12 لایت بسیار جمع و جور است.

این مطلب را هم ببینید
هدفون WH-1000XM4 سونی رونمایی شد

اکنون بدون نام تجاری Mi، سری 12 شیائومی عرضه جهانی شده است و مدل معمولی اکنون کوچک‌تر است و بیشتر از قبل با سری گلکسی اس سامسونگ هماهنگ شده است. آیا شیائومی می تواند در رقابت پرچمدار اندروید برنده شود؟ مانند گلکسی اس 22، شیائومی 12 گزینه بسیار جمع و جورتری را ارائه می دهد و 12 پرو را برای کسانی که چیزی بزرگتر و با مشخصات چشمگیرتر می خواهند، باقی می گذارد.

دوربین این گوشی چگونه است؟

شیائومی 12 از 749 دلار آمریکا شروع به کار می کند، از جمله نمایشگر، عملکرد، شارژ سریع و تا حدی مهارت های عکاسی. با این حال، برخی از نکات منفی بزرگ مانند عمر باتری، عدم ضد آب بودن و آسیب های نرم افزاری به این معنی است که رقیب می تواند انتخاب بهتری باشد.

در حالی که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند 12 Pro است، شایعات درباره Xiaomi 12 Lite نیز به صورت آنلاین منتشر شده است. Tipster Yogesh Brar برخی از مشخصات کلیدی نوع Lite را فاش کرده است. افشای اطلاعات نشان می دهد که این گوشی با تراشه اسنپدراگون، صفحه نمایش خمیده، تنظیم دوربین سه گانه پشتی، شارژ سریع 67 واتی و موارد دیگر وارد بازار خواهد شد. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد شیائومی 12 لایت آینده می دانیم. شیائومی 12 لایت دوربین عالی ای دارد.

شیائومی 12 لایت

انتظار نمی رود شیائومی 12 لایت به این زودی ها در هند عرضه شود، اگر آنچه را که سال گذشته اتفاق افتاد دنبال کنیم. در سال 2021، این شرکت برای اولین بار از سه گوشی سری Mi 11 در ماه آوریل رونمایی کرد. اینها شیائومی می 11 اولترا، می 11 ایکس و می 11 ایکس پرو هستند. بعداً در ژوئن، Mi 11 Lite نیز معرفی شد که چهارمین دستگاه در خط تولید بود. امسال هم ممکن است همین اتفاق بیفتد. این شرکت از راه اندازی شیائومی 12 پرو خبر داده است که احتمالاً در هفته های آینده در هند عرضه خواهد شد. شیائومی می تواند در این مورد در اواخر امروز اعلامیه ای ارائه کند.

این مطلب را هم ببینید
امکان انتقال فایل بین گوشی‌های سامسونگ و ویندوز ۱۰ بصورت بیسیم فراهم شد

نمایشگر آن چگونه طراحی شده است؟

Tipster Yogesh Brar ادعا می کند که Xiaomi 12 Pro با قیمت پایه 65000 روپیه در هند عرضه می شود. با همین قیمت، وان پلاس 10 پرو نیز چند هفته پیش عرضه شد. منبع ذکر شده همچنین ادعا می کند که شاهد عرضه مدل های ارزان تری مانند Xiaomi 12X و Xiaomi 12X Pro نیز خواهیم بود. در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه در هند وجود ندارد، اما باید در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد آن دریافت کنیم.

رندرها تاکنون حاکی از آن است که شیائومی 12 لایت آینده دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود که معمولاً با گوشی های فوق العاده برتر دریافت می شود. این می تواند یک طراحی نمایشگر سوراخ پانچ در مرکز ارائه دهد و یک مجموعه دوربین سه گانه پشتی را در خود جای دهد. دستگاه تقریباً بدون حاشیه خواهد بود. این می تواند در یک رنگ خاکستری در فروش باشد. شیائومی 12 لایت نمایشگر عالی ای دارد.

شایعات حاکی از آن است که شیائومی 12 لایت می تواند دارای یک صفحه نمایش معمولی 6.5 اینچی باشد که با وضوح Full HD+ کار می کند. این پنل از نرخ رفرش 120 هرتزی پشتیبانی می کند که نسبت به صفحه نمایش 90 هرتزی که در Mi 11 Lite دریافت می کنید، بیشتر است. مدل جدید می تواند به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت مجهز شود و شیائومی ممکن است از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند. برای مرجع شما، Mi 11 Lite دارای یک واحد باتری کوچکتر 4250 میلی آمپر ساعتی است که تنها از شارژ 33 واتی پشتیبانی می کند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با شیائومی 12 لایت آشنا کنیم. بر اساس گزارش‌ها، این گوشی از همان چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند که انرژی مورد نیاز سامسونگ گلکسی A73 5G را نیز تامین می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی Mi 12 Lite با دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو عرضه شود. در جلو، ممکن است یک سنسور 16 مگاپیکسلی مشاهده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *