مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022

بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022

امروز می خواهیم شما را با بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022 آشنا کنیم. زمانی بود که اکثر مردم می‌توانستند با تعداد انگشت شماری از رمزهای عبور آسان به خاطر بسپارند. اما با افزایش روزافزون داده‌های شخصی و مالی که به صورت آنلاین ذخیره می‌شوند، نیاز به رمزهای عبور پیچیده و راه‌های امن برای ذخیره آن‌ها باعث ایجاد مدیریت رمز عبور شده است. اگر می خواهید بیشتر با بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن ها کدام ها هستند؟

طبق گفته Keeper Security، 81 درصد از نقض‌های داده‌ها به دلیل امنیت ضعیف رمز عبور است و میانگین هزینه نقض داده‌ها برای یک شرکت 7 میلیون دلار است. وب سایت ها بدون نیاز به به خاطر سپردن آن رمزهای عبور. بسیاری همچنین قدرت گذرواژه‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند، حساب‌ها را برای نقض داده‌ها نظارت می‌کنند و شبکه‌های مرور خصوصی امن را ارائه می‌کنند. ما بیش از دوازده مدیر رمز عبور را بررسی کردیم و بهترین ها را بر اساس شهرت، سهولت استفاده، ویژگی های امنیتی اضافی، کیفیت طرح های رایگان، هزینه و موارد دیگر انتخاب کردیم. در اینجا هفت انتخاب برتر ما است.

بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022

7 تا از بهترین مدیر رمز عبور در سال 2022: به طور کلی بهترین: LastPass، بهترین برای ویژگی های امنیتی اضافی: Dashlane، بهترین پلتفرم چند دستگاهی: LogMeOnce، بهترین گزینه رایگان: Bitwarden، بهترین برای کاربران جدید: RememBear، بهترین برای خانواده ها: 1 رمز عبور، بهترین مدیر در سطح سازمانی: Keeper. بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022 این ها هستند.

ما LastPass را به‌عنوان بهترین در مجموع انتخاب کردیم، زیرا مجموعه‌ای غنی از ویژگی‌های رایگان را ارائه می‌دهد که به اکثر کاربران اجازه می‌دهد بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، هر آنچه را که نیاز دارند دریافت کنند. در اکثر مرورگرها و تقریباً همه دستگاه های هوشمند قابل دسترسی است و همچنین ویژگی های اشتراک گذاری قوی تری را از طریق نسخه های پولی خود ارائه می دهد.

مزایای این اپلیکیشن ها چیست؟

LastPass در سال 2008 توسط چهار توسعه‌دهنده ایجاد شد که هر بار که سند رمز عبور خود را به‌روزرسانی می‌کردند، مجبور به رمزگذاری و رمزگشایی آن شده بودند. زمانی که در سال 2015 توسط شرکت SaaS LogMeIn خریداری شد، به هفت میلیون کاربر رسید که تنها توسط 30 کارمند پشتیبانی می‌شد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیر فعال کردن حالت Sticky Keys ویندوز

LastPass یک مدیریت رمز عبور مبتنی بر مرورگر با برنامه‌های افزودنی برای کروم، فایرفاکس، سافاری، اپرا و اج و همچنین برنامه‌های اندروید، iOS و ویندوز تلفن است. از رمزگذاری استاندارد صنعت AES 256 بیتی استفاده می کند و همچنین احراز هویت چند عاملی (MFA) را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد با استفاده از تلفن هوشمند یا اثر انگشت به حساب خود دسترسی داشته باشند. بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022 را به شما معرفی می کنیم.

طرح رایگان LastPass رمزهای عبور نامحدود، همگام سازی چند دستگاه، رمز عبور رمزگذاری شده یک به یک و به اشتراک گذاری اطلاعات و کیف پول دیجیتالی را ارائه می دهد که اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره و به طور خودکار پر می کند. همه اینها آن را به گزینه ای قوی و انتخاب ما به عنوان بهترین مدیر کل رمز عبور تبدیل می کند.

طرح شخصی چگونه ایجاد می شود؟

کاربران می‌توانند یک طرح شخصی با مبلغ 3 دلار در ماه، که شامل اشتراک‌گذاری رمز عبور در چندین دستگاه و 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فایل رمزگذاری‌شده است، یا یک طرح خانوادگی با 4 دلار در ماه که شش مجوز اشتراک اضافی اضافه می‌کند، انتخاب کنند. هر دو یک آزمایش رایگان 30 روزه ارائه می دهند. بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022 نیاز به طرح شخصی دارند.

بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022

شرکت مستقر در فرانسه Dashlane مدیر رمز عبور خود را در سال 2009 راه اندازی کرد که به سرعت به یک بازیگر اصلی در بازار تبدیل شد. این برنامه هم یک طرح رایگان قوی و هم برنامه های پولی با پشتیبانی امنیتی اضافی برای مشتریان خود ارائه می دهد. طرح رایگان Dashlane به 50 رمز عبور و یک دستگاه محدود شده است و فرم استاندارد و تکمیل خودکار پرداخت و همچنین احراز هویت دو مرحله ای و امکان اشتراک گذاری حداکثر پنج حساب را ارائه می دهد. Dashlane برنامه هایی را برای ویندوز، مک، اندروید و iOS و همچنین دسترسی به پلتفرم های مبتنی بر لینوکس و کروم بوک ها از طریق برنامه های افزودنی مرورگر ارائه می دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های جایگزین اکسل که رایگان هستند

حساب خانوادگی نیز می توان باز کرد

یک حساب شخصی Premium Dashlane به مدت یک سال 59 دلار هزینه دارد و رمزهای عبور نامحدود، دستگاه های نامحدود، نظارت بر وب تاریک که وب را اسکن می کند و اطلاعات شخصی لو رفته را به مشتریان هشدار می دهد، و یک VPN داخلی ارائه می دهد که به این محصول برتری نسبت به سایر مدیران رمز عبور می دهد. آن را به ویژگی های اضافی می آید. مشتریان همچنین می توانند یک حساب خانوادگی Premium با قیمت 89 دلار در سال انتخاب کنند که شامل تمام ویژگی های حساب شخصی Premium برای پنج نفر با حساب های خصوصی برای هر عضو و امکان اشتراک گذاری تعداد نامحدودی از ورود به سیستم است. یکی از ویژگی‌های جالبی که ما در مورد Dashlane دوست داشتیم که تعداد کمی از سرویس‌های دیگر ارائه می‌دهند، تغییر رمز عبور است که صدها رمز عبور را با یک کلیک جایگزین می‌کند.

LogMeOnce از سال 1986 چندین شرکت و محصولات امنیتی، مدیریت شبکه، CRM و مدیریت امنیت راه‌اندازی کرده است. مدیر رمز عبور آن پشتیبانی بین پلتفرمی را ارائه می‌کند، که دسترسی کاربران به رمز عبور و ورود به سیستم خود را در هر دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه آسان می‌کند و این را به انتخاب برتر برای پلتفرم های چند دستگاهی تبدیل می کند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بهترین اپلیکشن های مدیریت پسورد 2022 آشنا کنیم. LogMeOnce یک طرح رایگان با پشتیبانی از تبلیغات را ارائه می دهد که شامل گذرواژه ها و دستگاه های نامحدود، احراز هویت دو مرحله ای و 1 مگابایت ذخیره سازی فایل های رمزگذاری شده است. کاربران در تعداد یادداشت‌های امن، کارت‌های اعتباری و رمزهای عبور مشترک محدود هستند و می‌توانند هر محدودیت را با هزینه‌های اضافی افزایش دهند. سه طرح پولی از 2.50 دلار تا 4.99 دلار در ماه به فضای ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری اضافی و همچنین امکان اضافه کردن حداکثر شش عضو خانواده اضافه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *