اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی جدید نوکیا 6310

گوشی نوکیا 6310

شاید برای شما باورکردنش سخت باشد، ولی افراد دهه 70 و 60 می دانند که گوشی نوکیا در مدل طراحی شده 6310 سابقه بیست ساله دارد. این گوشی بعد از مدت ها، در سال 2021 در جدیدترین تکنولوژی و فناوری طراحی شده است، که قصد داریم در این مقاله راجع به آن صحبت کنیم. پس برای اطلاع از مشخصات گوشی نوکیا 6310 با ما همراه باشید.

گوشی نوکیا 6310

همانطور که ذکر شد، گوشی نوکیا در مدل 6310 عمر 20 ساله دارد، که کسی هرگز باورش نمی شد، چنین طراحی می تواند دوباره در یک آپدیت به روزتر نبض فناوری را به صدا در آورد. این تلفن همراه نوکیا، بعد از مدت ها در یک نسخه جدید در باتری و صفحه نمایش بهتر عرضه شده است. گوشی نوکیا در مدل 6310 با این حال که از قابلیت های تاچ لمسی بهره مند نیست، ولی به دلیل آنکه سبک نوستالژیک و خاطره انگیزی دارد، هنوز هم مورد محبوبیت عده زیادی از مخاطبین قرار دارد. این تلفن همراه به طور کلی از دور رقابت خارج شده، ولی همچنان طرفداران خودش را دارد.

از مهم ترین ویژگی های خاطره انگیز و شگفت انگیز گوشی نوکیا 6310 بازی ماری است که هنوز در آن قرار دارد. بازی که عده زیادی با آن خاطره دارند، و به دلیل سبک زندگی ساده و بی آلایش به جای انواع گیم های ویدیویی به آن دل خوش کرده بودند. این گوشی میان رده اکنون نیز دارای تغییرات و مشخصات اساسی و کلی نمی باشد. نوکیا به طراحی آن در همان سبک قبلی، تنها در یک باتری بهتر و به روزتر و صفحه نمایش بزرگتر پرداخته است. در زمان گذشته یعنی همان 20 سال پیش، این گوشی غوغایی به پا کرد، که بعد از آن به دلیل به بازار آمدن گوشی های هوشمند، کم کم به فراموشی سپرده شد. تا اکنون که نوکیا نسخه جدیدتری از آن را طراحی کرده است.

مشخصات فنی گوشی جدید نوکیا 6310

در این بخش شاهد تغییراتی هستیم که در سری جدید گوشی نوکیا 6310 به وجود آمده است. البته لازم به ذکر که این گوشی تنها در همان نسخه دکمه ای قدیمی خودش باقی مانده، و تنها هدف این کمپانی طراحی یک گوشی نوستالژی برای زنده کردن خاطرات مخاطبین با تغییرات اندکی بود. این مشخصات به شرح زیر می باشد:

این مطلب را هم ببینید
ماشین حساب ویندوز ۱۰ برای لینوکس منتشر شد

گوشی نوکیا 6310

نمایشگر

یکی از تغییرات اساسی در این مدل از طراحی نوکیا، صفحه نمایشگر آن می باشد. اگر به یاد داشته باشید، در مدل قدیمی ما شاهد یک صفحه نمایش 1.8 اینچی بودیم، ولی اکنون شاهد صفحه نمایشگر 2.8 هستیم، که این تغییر ظاهر این گوشی را جذاب تر کرده است. از آنجایی که صفحه نمایشگر از مهم ترین آیتم ها در مشخصات این گوشی به حساب می آید، نوکیا تغییر جزئی را در اندازه آن به کار برده است.

رزولوشن

یکی دیگر از آیتم هایی به طور چشم گیری دیده شده، تغییر رزولوشن آن از 240 به 320 است. این تغییر نیز باعث شد تا تصویر بهتری در این گوشی ارائه شود.

باتری

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود تا مدت ها از یک تلفن همراه بدون خاموش شدن استفاده کنیم، باتری آن گوشی می باشد. به این صورت نوکیا در طراحی باتری در این مدل گوشی نوکیا 6310 همیشه قدرتمند بوده است. اکنون نیز باتری قدرتمندی را در ان به کار برده، که بدون آنکه هفته ها نیازی به شارژ زدن گوشی داشته باشیم، می توانیم از آن استفاده کنیم.

ظاهر و رنگ بندی

یکی از قابلیت هایی که اغلب افراد در تهیه یک گوشی به آن توجه می کنند، ظاهر، رنگ بندی و بدنه آن دستگاه است. به این ترتیب این تلفن همراه در یک بدنه از جنس پلی کربنات ساخته شده، که ظاهری مدرن و خوش دست دارد، و حس نوستالژی هیجان انگیزی را به مخاطبین انتقال می دهد. همچنین این گوشی را می توانید مطابق با سلیقه خود در رنگ بندی های جذاب فوق العاده ای شامل زرد، سفید، مشکی، سبز و .. تهیه کنید.

گوشی نوکیا 6310

سیم کارت

این گوشی با توجه به بدنه کوچک و خوش دستی که دارد، قابلیت این را دارد که از دو سیم کارت پشتیبانی کند. به همین دلیل می توانید آن را در این ویژگی تهیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
هدفون گلکسی BudsX همراه با ویژگیهای پیشرفته عرضه می شود

حافظه داخلی

شاید برای شما باورکردنی نباشد؛ ولی این گوشی جذاب و دوست داشتنی دارای 16 مگابایت با 8 مگابایت دارای می باشد. پس به راحتی می توانید عکس، موزیک و فیلم مورد علاقه خود را در آن ذخیره کنید.

چرا گوشی نوکیا 6310 پر طرفدار است؟

نمی توان سبک قدیمی و هوشمند نبودن این گوشی را انکار کرد. ولی گوشی نوکیا 6310 به دلیل اینکه برای 20 سال قبل می باشد و اکنون نوکیا نسخه جدیدی از آن را منتشر کرده، افراد زیادی با آن خاطره دارند. همچنین ممکن این اولین گوشی باشد که آن ها تهیه کرده بودند، و با آن پیام ها، زنگ ها و خاطرات به یادماندنی را به جا گذاشته باشند. به همین دلیل این گوشی مورد محببویت عده زیادی از مخاطبین قرار دارد، که برای آن ها نشانه یک خاطره نوستالژیک جذاب است. همچنین بهتر بگویم که این مدل از طراحی نوکیا به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای افراد سالمند به حساب می آید. به همین دلیل عده زیادی این گوشی را برای سالمندان خود تهیه می کنند.

گوشی نوکیا مدل 6310 به دلیل آنکه در نسخه جدید منتشر شده و همچنین کارکردی ساده و آسان دارد، برای افراد سالمند بهترین انتخاب محسوب می شود. به همین دلیل در میان مخاطبین زیادی به فروش رسیده است. این گوشی همچنین دارای قیمت و هزینه مناسبی می باشد، که می توانید بدون صرف هزینه برای گوشی های هوشمند گران قیمت، آن را برای عزیزان خود تهیه کنید. نوکیا در طراحی نسخه جدید، کارایی های بهتری را عرضه کرده، که به شما این امکان را می دهد تا بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

سخن پایانی

اگر به دنبال این هستید که خاطرات خود را زنده کنید، یا تلفنی با کارکرد ساده و آسان و در عین حال به روز را برای سالمندان خود تهیه کنید، قطعا این مدل از نوکیا بهترین انتخابی است که هر فرد می تواند در پرداخت هزینه ای کم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *