اخبار بازی

معرفی اسکین arcanevi به فورتنایت

اسکین arcanevi به فورتنایت

در این بخش قصد داریم شما را با اسکین arcanevi به فورتنایت آشنا کنیم. فورتنایت به تازگی وارد فصل 3 فصل 1 شده است و از آنجایی که دسامبر است، ما نیز به جشنواره زمستانی 2021 می رویم. این بدان معناست که نه تنها یک نقشه و مکانیک جدید، بلکه تعداد زیادی پوسته جدید فورتنایت را برای پوشیدن در جنگ خواهیم دید. اگر می خواهید بیشتر با اسکین arcanevi به فورتنایت آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید.

فورتنایت چیست؟

Fortnite دنیایی پر از تجربیات است. وارد جزیره شوید و برای اینکه آخرین بازیکن یا تیم باشید رقابت کنید. برای تماشای یک کنسرت یا یک فیلم با دوستان خود معاشرت کنید. با قوانین خود دنیایی از خود بسازید. یا با از بین بردن انبوهی از هیولاها با دیگران، جهان را نجات دهید.

اسکین arcanevi به فورتنایت

چهار حالت بازی اصلی در Fortnite وجود دارد که با هم چیزی را برای هر نوع بازیکنی ارائه می دهند. این چهار حالت عبارتند از: Battle Royale، Party Royale، Creative و Save the World. اسکین arcanevi به فورتنایت نیز زیر مجموعه ی همین است.

Fortnite Battle Royale که بر روی کنسول ها، رایانه شخصی و موبایل موجود است، برای دانلود و بازی رایگان است! از اتوبوس نبرد به جزیره پایین بروید و با آن بجنگید تا آخرین نفر باقی مانده باشید. یا با دوستان یا بازیکنان دیگر متحد شوید تا از تیم های دیگر دوام بیاورید. از قدرت چوب، آجر و فلز برای ساختن سازه هایی استفاده کنید تا به شما کمک کند.

همیشه چیزی برای انتظار در بازی Fortnite Battle Royale وجود دارد، از جمله آیتم‌های جدید، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، حالت‌های فرعی، رویدادهای ویژه و «فصل‌ها». هر فصل جدید یک موضوع متمایز را به جزیره می آورد، مانند تصاحب مامور مخفی گذشته و سیل غول پیکر.

فصل سه چه امکانی را به ما می دهد؟

فصل 3 در نهایت به ما این شانس را می دهد که به عنوان The Foundation، یکی از اعضای مرموز گروه به نام The Seven با صدای دواین “The Rock” جانسون، بازی کنیم و همچنین می توانیم در نقش Spider-Man وارد عمل شویم. ما همچنین می‌توانیم با پوسته‌های کاملاً جدید جشنواره زمستانی مانند Polar Peely و همچنین کلاسیک‌های بازگشتی از جشنواره‌های زمستانی قبلی وارد فضای جشن شویم.

این مطلب را هم ببینید
تاریخ شروع فصل اول بازی " call of duty : modern warfare "

هر پچ Fortnite پوسته های جدید مختلفی را به بازی اضافه می کند. علیرغم تعداد زیادی اسکین که قبلاً در بتل رویال حضور داشتند، تنها تعداد کمی از آنها از نظر محبوبیت به بالاترین سطح دست یافتند. تشخیص اینکه چه چیزی یک پوست مناسب را از یک لوازم آرایشی عالی جدا می‌کند سخت است، اما انجمن فورتنایت موافق است که برخی از پوسته‌ها بهتر از بقیه هستند و رتبه‌بندی مبتنی بر جامعه در Pro Game Guides گواه آن است. اسکین arcanevi به فورتنایت نیز بر همین اساس پیش می رود.

Fortnite قهرمانان خود را در طول سال‌ها از طریق داستان‌های خود خلق کرد، اما Epic Games با افرادی مانند Marvel، DC و دیگر افراد مشهور نیز همکاری کرد. و زمانی که این اتفاق افتاد، پوسته های اصلی Fortnite از کانون توجه خارج شدند.

چه کسانی طرفدار فرنچایزها هستند؟

با توجه به اینکه طرفداران Fortnite احتمالاً طرفداران فرنچایزهایی هستند که بازی با آنها همکاری می کند، آنها از دیدن چهره های آشنا در بازی مورد علاقه خود لذت می برند، که می تواند توضیح دهد که چرا پوسته های همکاری بالاتر از نمونه های اصلی قرار گرفته اند. اسکین arcanevi به فورتنایت نیز بر همین اساس جلو می رود.

فهرست زیر برخی از بهترین پوسته‌هایی را نشان می‌دهد که در طول سال 2021 در دسترس قرار گرفته‌اند. با ادامه همکاری Epic با دیگر فرنچایزها برای بهبود تجربه Fortnite، سال 2022 به نظر می‌رسد امسال از نظر کیفیت پوست می‌تواند در صدر قرار گیرد.

Spider-Man: No Way Home

انتشار فصل سوم Fortnite کاملاً با آخرین فیلم Spider-Man، Spider-Man: No Way Home مطابقت داشت. قبل از اینکه No Way Home برای اولین بار در سینماها ظاهر شود، این ابرقهرمان به عنوان یک پوسته قابل بازی در Fortnite در دسترس قرار گرفت. اگرچه چند نسخه از پوسته در بازی وجود دارد، اما نسخه‌ای که تام هالند و آخرین لباس را در آن به نمایش می‌گذارد، در نهایت مورد علاقه‌ها قرار گرفتند.

این مطلب را هم ببینید
آشنایی با نرم افزار پارسیک (Parsec)

بازیکنان همچنین می توانند Spider-Man Web-Shooters را روی نقشه بیابند، یک سلاح اسطوره ای در سرتاسر فصل سوم، فصل اول. در حالی که می توانید از Web-Shooters با هر پوسته دیگری در بازی استفاده کنید، چرخیدن در لباس یک تجربه کاملا متفاوت خواهد بود.

اسکین arcanevi به فورتنایت

ریک سانچز

این هم از اسکین arcanevi به فورتنایت سرچشمه می گیرد. ریک و مورتی ممکن است برای یک خارجی خسته کننده به نظر برسد. اگرچه نویسندگان و شخصیت‌ها در قسمت‌ها لذت می‌برند، خط داستانی اصلی سریال آن را به یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های انیمیشن سال‌های اخیر برای برخی تبدیل کرده است.

شاید مرد عنکبوتی به تازگی راهی فورتنایت شده باشد، اما ونوم، یکی از دشمنان سرسخت او، مدتی است که در کمین دنیای فورتنایت است. پوسته اصلی Venom در سال 2020 منتشر شد، اما ادی براک که سمبیوت به او متصل شد و Venom را ساخت در سال 2021 منتشر شد. با انتشار ادی براک، ونوم اکنون هم به شکل انسانی و هم در شکل تبه‌کار ظاهر می‌شود.

Epic فقط با ناشران کتاب های مصور همکاری نمی کند. تعداد هنرمندانی که در فورتنایت حضور دارند در طول عمر فورتنایت افزایش یافته است و بیشتر ستارگان با کنسرت‌های بی‌نظیر وارد می‌شوند. بازیکنانی که به دنبال به خاطر سپردن رویدادها هستند نیز می‌توانند قفل هنرمندان مورد علاقه خود را به‌عنوان پوسته‌های قابل پخش باز کنند، و آریانا گرانده به طور بالقوه یکی از بهترین پوسته‌های خواننده طراحی در Fortnite است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با اسکین arcanevi به فورتنایت آشنا کنیم. پارتی رویال یک حالت در بتل رویال است. پارتی رویال به جای جنگیدن، فضایی آزمایشی و در حال تکامل است که بر عدم عرق کردن تمرکز می‌کند و تماماً سرگرمی‌های خنک است. جاذبه‌ها عبارتند از دوره‌های موانع هوایی، مسابقات قایق‌رانی، فیلم‌ها و حتی کنسرت‌های زنده از هنرمندان برتر! Fortnite Creative که به صورت رایگان با Battle Royale گنجانده شده است، شما را مسئول جزیره خود می کند. بازی ها و قوانین خود را بسازید… و دوستان خود را دعوت کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *