اخبار بازی

معرفی بهترین بازی های ارزان ایکس باکس وان در سال 2022

بازی های ارزان ایکس باکس وان

شاید برایتان جالب باشد با بازی های ارزان ایکس باکس وان آشنا شوید. ایکس باکس وان اس جایگزینی شیک، جمع و جور و با قابلیت ویدیوی 4K جایگزین ایکس باکس وان اصلی است که تولید آن متوقف شده است. Xbox One S با بسته‌های متعددی که دارای ظرفیت‌های ذخیره‌سازی متنوع و بازی‌های بسته‌بندی شده هستند، گزینه‌ای عالی برای هر کسی است که برای اولین بار می‌خواهد یک سیستم Xbox را انتخاب کند. اگر می خواهید بیشتر با بازی های ارزان ایکس باکس وان آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا امکان خرید بسته نیز وجود دارد؟

با بسته‌های موجود با قیمت حدود 300 دلار برای نسخه 1 ترابایتی و یک بازی، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین کنسول‌های موجود در بازار امروز است. آیا باید One S شیک را انتخاب کنید یا یک ایکس باکس وان قدیمی را از فروش در محوطه خریداری کنید؟ با توجه به اینکه کنسول بومی ایکس باکس وان ایکس با قابلیت 4K و فوق العاده قدرتمند در سال 2017 راه اندازی شد، پاسخ به این سوال واقعاً به عمق جیب شما و اشتیاق شما برای استفاده از جدیدترین و بهترین فناوری بستگی دارد.

و با توجه به اینکه Xbox Series X و Series S به تازگی منتشر شده اند، بازیکنانی که می خواهند به نسل بعدی بپیوندند ممکن است بخواهند از خرید هر شکلی از Xbox One خودداری کنند. چیزی که ممکن است برای خریداران ایکس‌باکس وان اس جذاب‌تر باشد، Xbox Series S است. نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه و تمام دیجیتال سری X. با این حال، اگر در بازار Xbox One هستید، در اینجا مقایسه‌ای عمیق بین ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس آورده شده است.

ارزان ترین کنسول ایکس باکس

آیا باید Xbox Series S را همراه با Xbox One S بخرید؟ این دو کنسول بازی مایکروسافت ممکن است طراحی های مشابه و نام های مشابهی داشته باشند، اما تفاوت های قابل توجهی بین این دو وجود دارد. بازی های ارزان ایکس باکس وان متفاوت است.

این راهنما به شما کمک می کند بسته به بودجه و ترجیحات خود تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است. ما آنچه را که هر کنسول ارائه می‌دهد و همچنین ویژگی‌ها، وضوح و قدرتی که برای شما مناسب است را پوشش می‌دهیم. طبق معمول وقتی صحبت از کنسول های بازی می شود، نمی توانیم به شما بگوییم که کدام سیستم برای شما مناسب است. بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، یک مورد محکم برای هر کدام وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی dungeon and puzzles

آنچه که مهم است بدانید این است که XBox Series S کنسول جدیدتری از این دو است و قادر به رزولوشن 1440p، ارتقاء یافته به 4K، 120fps است و این شامل ویژگی‌های گرافیکی مانند ردیابی پرتو می‌شود. البته ممکن است به اندازه پرچمدار فعلی مایکروسافت قدرتمند نباشد، یعنی Xbox Series X، اما همچنان یک کنسول نسل بعدی است. بازی های ارزان ایکس باکس وان بسیار جذاب است.

نهایتا کدام انتخاب بهتری است؟

در مقایسه، Xbox One S قدیمی‌تر از سری S است و تقریباً به آن قدرتمندی نیست. با این حال، از آنجایی که مدت زمان طولانی تری وجود داشته است، قیمت ارزان تر آن را می بینید که اگر Xbox Series S جدید از بودجه شما خارج باشد، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

ما زمان زیادی را صرف آزمایش هر دو کنسول کرده‌ایم که می‌توانید همه چیز را در بررسی Xbox Series S و بررسی Xbox One S بخوانید. این ما را در موقعیت خوبی قرار می دهد تا به طور قطعی بگوییم که بسته به اولویت های شما، کدام یک ارزش وقت و پول شما را دارد. بازی های ارزان ایکس باکس وان بسیار متنوع هستند.

اگر برای خرید Xbox “S” عذاب می کشیدید، به خواندن ادامه دهید زیرا ما هر دو کنسول مقرون به صرفه مایکروسافت را با هم مقایسه می کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه کدام بهترین با بودجه شما و ترجیحات بازی شما مطابقت دارد، بگیرید.

بازی های ایکس باکس رایگان

به این سرگرمی بپیوندید و مجموعه بزرگی از بازی‌های جذاب و رایگان را در Xbox بازی کنید. ما تیرانداز، استراتژی، و بازی های MMORPG فانتزی و موارد دیگر داریم. همه بازیکنان ایکس باکس می‌توانند به صورت رایگان به بازی چند نفره آنلاین دسترسی داشته باشند تا بدون پرداخت هزینه، بازی‌ها را روی کنسول خود انجام دهند.

این مطلب را هم ببینید
تاریخ شروع فصل اول بازی " call of duty : modern warfare "

هر دو ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان اس دارای قیمتی مشابهی هستند، اگرچه انتظار داریم با گذشت زمان قیمت ایکس باکس وان اس به شدت کاهش یابد. Xbox Series S با قیمت 299 دلار / 249 پوند / 499 دلار استرالیا به فروش می رسد و ارزان ترین کنسول نسل بعدی موجود است. بازی های ارزان ایکس باکس وان تنوع بیشتری دارد.

ایکس باکس وان اس مدتی است که عرضه شده است و اولین بار در 2 آگوست 2016 عرضه می شود. قیمت آن در 299 دلار / 249 پوند / 499 دلار استرالیا ثابت است اما اغلب می توان آن را با قیمت بسیار ارزان تری پیدا کرد. باز هم، ما انتظار داریم که قیمت Xbox One S اکنون که Xbox Series S مدتی است عرضه شده، کاهش یابد.

Xbox Series S کنسول نسل بعدی مقرون به صرفه‌تر مایکروسافت است، و اگرچه ممکن است از نظر مهارت فنی با Xbox Series X مطابقت نداشته باشد، ارتقای عظیمی را نسبت به Xbox One S ارائه می‌کند. در اینجا مشخصات کلیدی Xbox Series S را برای شما آورده‌ایم.

CPU: هشت هسته ای 3.6 گیگاهرتز (3.4 گیگاهرتز با SMT) سفارشی AMD 7 نانومتری، پردازنده گرافیکی: 4 ترافلاپس در 1.550 گیگاهرتز، رم: 10 گیگابایت GDDR6.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی های ارزان ایکس باکس وان آشنا کنیم. Xbox Series S ممکن است بسیار کوچک باشد، اما قدرت زیادی در داخل آن وجود دارد. این کنسول به جای 4K اصلی، رزولوشن 1440p را هدف قرار می‌دهد (اگرچه برخی از عناوین می‌توانند با کیفیت کامل 4K خروجی داشته باشند)، و قادر به بازی با سرعت 120 فریم در ثانیه است. اگرچه GPU آن به طور قابل توجهی از Xbox Series X قدرتمندتر است، اما مجهز به CPU تقریباً یکسان و 10 گیگابایت رم GDDR6 است.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی های ارزان ایکس باکس وان در سال 2022

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *