آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی اپلیکیشن ورزشگاه

اپلیکیشن ورزشگاه

امروز می خواهیم شما را با اپلیکیشن ورزشگاه آشنا کنیم. مزایای تناسب اندام همچنان ادامه دارد، اما برای این که بتوانید به اندازه کافی به یک برنامه روتین پایبند باشید تا از این مزایا بهره مند شوید، به ثبات و نظم نیاز دارید. اینجاست که فناوری می تواند کمک کند.

برنامه مناسب می تواند به عنوان یک مربی شخصی مجازی یا شریک آموزشی عمل کند تا شما را با انگیزه و پاسخگو نگه دارد. اگر می خواهید بیشتر با اپلیکیشن ورزشگاه آشنا شوید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

اپلیکیشن تناسب اندام چیست؟

برنامه های تناسب اندام برنامه هایی هستند که توسط شرکت ها برای حفظ تناسب اندام و سلامت شما طراحی شده اند. این برنامه ها را می توان به راحتی در تلفن های همراه دانلود کرد.

اپلیکیشن ورزشگاه

هدف این برنامه ها این است که با ردیابی میزان مصرف غذا، مصرف آب و الگوی تمرین، سبک زندگی شما را سالم تر کنند. برخی از برنامه‌ها حتی ضربان قلب و فشار خون شما را ردیابی می‌کنند که برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مفید است.

برخی از برنامه های سلامت و تناسب اندام حتی یک مربی سلامت دارند که به مشتریان خود کمک می کند تا به طور موثر به اهداف سلامت خود دست یابند.

می تواند سخت باشد که واقعاً بدون کمک یک برنامه ورزشی در ورزشگاه به تمرینات بدنی بپردازید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مربیانی را استخدام می کنند تا به آنها انگیزه بیشتری بدهند تا در مسیر خود قرار بگیرند.

چگونه با فضای مجازی به تناسب اندام برسیم؟

یک شریک تمرینی خوب می تواند در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما تفاوت ایجاد کند. آنها نه تنها به شما کمک می کنند که انگیزه داشته باشید، بلکه در طول مسیر تشویق و توصیه می کنند. آنها حتی ممکن است به عنوان یک منبع الهام عمل کنند، و شما را به کار سخت تر و همچنین متمرکز ماندن سوق دهند. اپلیکیشن ورزشگاه را می توانید همین حالا دانلود کنید.

متأسفانه، پیدا کردن شخصی برای ایفای این نقش همیشه آسان نیست، به همین دلیل است که بسیاری از ما در نهایت به تنهایی ورزش می کنیم. همانطور که معلوم است، بهترین شریک تمرینی ما ممکن است اصلاً فرد دیگری نباشد. این می تواند گوشی های هوشمندی باشد که از قبل با خود حمل می کنیم. در اینجا دلیلی است که دستگاه تلفن همراه شما ممکن است همراه خوبی برای تمرین باشد که نمی دانستید قبلاً داشته اید.

این مطلب را هم ببینید
ترفند برای افزایش ضریب در مشارکت در اینستاگرام

پیدا کردن فردی که اهداف تناسب اندام مشابهی با اهداف شما دارد به اندازه کافی سخت است و هماهنگ کردن برنامه خود برای مطابقت با آنها ممکن است گاهی غیرممکن باشد. اما تلفن هوشمند شما همیشه آماده است تا در یک تمرین به شما ملحق شود، و بسته به نحوه استفاده شما از هشدارها و اعلان‌های تقویم، حتی ممکن است به شما بگوید که زمان رفتن به باشگاه فرا رسیده است. همچنین لازم نیست نگران این باشید که تلفنتان در آخرین لحظه خسته شده یا آن را لغو کند. به سادگی همیشه آنجا خواهد بود، آماده رفتن در زمانی که شما هستید. اپلیکیشن ورزشگاه این آفرها را برای شما آماده می کند.

این می تواند شما را به خوبی سرگرم کند

گوشی های هوشمند ما معجزه های مدرن فناوری هستند که حجم بی پایانی از اطلاعات را در دسترس ما قرار می دهند. آنها همچنین منبع خوبی برای سرگرمی هستند، موسیقی، کتاب های صوتی و پادکست ها را برای گوش دادن در حین تمرین ارائه می دهند.

این می تواند به شما کمک کند در حالی که تمام آن مایل ها را می دوید یا وقت خود را روی یکی از دستگاه های باشگاه می گذرانید ، انگیزه لازم را برای پشت سر گذاشتن یک جلسه سخت فراهم می کند. بسته به نوع تمرینی که انجام می دهید، حتی ممکن است بتوانید در حالی که مقداری کالری می سوزانید، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را از نتفلیکس پخش کنید. اپلیکیشن ورزشگاه می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

اپلیکیشن ورزشگاه

چه متوجه شوید یا نه، تلفن هوشمند شما در حال ردیابی اطلاعات کمی در مورد زندگی روزمره شما است. می داند که هر روز کجا می روید، چه قرارهایی در تقویم شما وجود دارد، و وقتی به آنجا رسیدید با چه کسانی ملاقات خواهید کرد. حتی گام‌های شما را در طول مسیر پیگیری می‌کند و می‌تواند بر اساس ترجیحات شخصی شما مکان‌هایی برای غذا خوردن پیشنهاد کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های هیبریدی

همین ردیابی داده‌ها را می‌توان در تمرینات شما نیز اعمال کرد و به شما بینش دقیقی در مورد عملکرد شما در طول زمان می‌دهد. این اطلاعات زمانی که با ساعت هوشمندی که دارای ردیابی GPS داخلی، مانیتور ضربان قلب و سایر حسگرهای مهم است جفت شود، حتی دقیق تر و دقیق تر می شود. به اپلیکیشن ورزشگاه اعتماد کنید.

چگونه با این اپلیکیشن ورزش کنیم؟

برخی از محبوب‌ترین برنامه‌های موجود برای گوشی‌های هوشمند، تناسب اندام هستند، بنابراین فقط باید برنامه‌ای را پیدا کنید که برای شما جذاب باشد و با نوع تمرین انتخابی شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال Strava و MapMyRide برای دوندگان و دوچرخه سواران عالی هستند، در حالی که Pocket WOD برای جمعیت CrossFit جذاب است. این برنامه‌ها معمولاً ردیابی عملکرد، نکات مربیگری و تکنیک‌های مفید را برای بهبود سطح کلی سلامت شما ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند انگیزه‌ای را در قالب چالش‌های رسانه‌های اجتماعی فراهم کنند، و به شما این امکان را می‌دهند که به دوستان خود درباره سرعت دویدن در آن نیمه ماراتن یا شکست آن در آخرین سواری خود به دوستان خود ببالید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را بیشتر با اپلیکیشن ورزشگاه آشنا کنیم. به همان اندازه که یک گوشی هوشمند از قبل دارای عملکردی است، این دستگاه ها می توانند در صورت جفت شدن با دیگران مفیدتر باشند. قبلاً به استفاده از تلفن همراه با ساعت هوشمند به منظور ردیابی بهتر عملکرد در طول تمرینات خود اشاره کرده‌ایم، اما ابزارهای مرتبط با سلامت دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، ترازوهای هوشمند برای ردیابی کاهش یا افزایش وزن رایج تر شده اند. در حالی که نمایشگرهای ضربان قلب بلوتوث، رایانه های دوچرخه سواری و سایر تجهیزات الکترونیکی نیز می توانند مفید باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *