آموزش و ترفند ها, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی اپلیکیشن o2 fit اکسیژن فیت

اپلیکیشن اکسیژن فیت

امروز قصد داریم شما را با اپلیکیشن اکسیژن فیت آشنا کنیم. با توجه به افزایش میلیون ها برنامه کالری شماری در ماه و بازار جهانی برنامه های ورزشی که امید می رود تا سال 2023 به 2 میلیارد دلار برسد، زمان آن فرا رسیده است که سرمایه گذاری در یک برنامه تناسب اندام یا برنامه کالری شماری را به طور دقیق تر در نظر بگیرید. اگر می خواهید بیشتر با اپلیکیشن اکسیژن فیت آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این برنامه چه ویژگی هایی دارد؟

ما خوشحالیم که بهترین شیوه های خود را در مورد نحوه ساخت یک برنامه کالری شماری مانند اکسیژن فیت به اشتراک می گذاریم تا به شما کمک کند از این بازار رو به رشد استفاده کنید.

برنامه های کالری شمار، ثبت غذا و فعالیت را سریع و آسان می کند. آنها همچنین به شما بینشی در مورد عادات سبک زندگی، کیفیت مواد مغذی، زمان بندی وعده های غذایی و تعداد دفعاتی که به اهداف روزانه خود می پردازید، می دهند. بعلاوه، این برنامه‌ها جایگزین روش کاغذ و مداد قدیمی برای ثبت کالری می‌شوند که حفظ آن دشوار است.

بهترین برنامه های کالری شمار با پایگاه داده های غذایی گسترده، بارکد برای اسکن سریع، ابزارهای ردیابی کالری و مواد مغذی، ایده های دستور پخت و برنامه های غذایی طراحی شده اند. برخی از برنامه ها برای دانلود و استفاده رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر برای دسترسی به ویژگی های ممتاز به اشتراک پولی نیاز دارند. بسیاری از برنامه‌های غذا و تناسب اندام به شما اجازه می‌دهند که ورزش را ثبت و پیگیری کنید، اما این یک برنامه کالری شماری الزامی نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین برنامه های کالری شماری وجود دارد. اپلیکیشن اکسیژن فیت ویژگی های منحصر به فردی دارد.

کالری را چگونه اندازه می گیرد؟

چرا آن را انتخاب کردیم: اکسیژن فیت به دلیل تمرکز بر تغذیه سالم، اهمیت غذاهای باکیفیت و یک ردیاب کالری با کاربری آسان، انتخاب ما برای بهترین برنامه شمارش کالری کلی است.

اپلیکیشن اکسیژن فیت

مزایا: کالری شماری را با تغذیه سالم ترکیب می کند، شامل اسکنر بارکد و تشخیص تصویر است، می توانید کالری ها، ماکروها، آب و ورزش را ثبت و پیگیری کنید، رتبه بندی روزانه غذا بر اساس اهداف مشخص می شود.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزارهای ماه رمضان برای گوشی

جنبه ی منفی: اشتراک پولی برای ویژگی‌های ممتاز مانند برنامه‌های غذایی لازم است، فقط می تواند داده ها را به Apple Health وارد و صادر کند. شامل مربیگری یا حمایت اجتماعی نمی شود. اپلیکیشن اکسیژن فیت مزایا و معایب زیادی دارد.

اکسیژن فیت همچنین یکی از بهترین برنامه های رژیم غذایی مورد علاقه ما به دلیل انعطاف پذیری، سهولت استفاده، پلت فرم های یکپارچه و اجزای انگیزشی آن است. با اکسیژن فیت، نه تنها از یک روش ساده و سریع برای شمارش کالری ها لذت خواهید برد، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه سالم تر غذا بخورید، برای وعده های غذایی برنامه ریزی کنید، کیفیت مواد مغذی غذاهای مختلف را درک کنید و موارد دیگر.

برنامه های سه هفته ای ارائه می دهد

اگر تازه شروع کرده‌اید، می‌توانید برنامه سه هفته‌ای کاهش وزن این اپلیکیشن را انتخاب کنید، که در طی آن وعده‌های غذایی از قبل برنامه‌ ریزی‌ شده، دستور العمل‌ های آسان پنج ماده‌ای، فهرست‌های خرید، و پشتیبانی با مبلغی کمتر از 4.17 دلار دریافت خواهید کرد. از آنجا، می‌توانید برنامه اکسیژن فیت دیگری را ادامه دهید یا به نسخه رایگان برگردید و به سادگی کالری‌ها را بشمارید و مواد مغذی را به تنهایی دنبال کنید.

ویژگی کالری شمار اپلیکیشن اکسیژن فیت شامل یک پایگاه داده غذایی چشمگیر و یک اسکنر بارکد برای ثبت آسان است. اکسیژن فیت همچنین از ردیابی درشت مغذی‌ ها و خالص کربوهیدرات پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر نیاز به شمارش کالری در رژیم خود را دارید، اکسیژن فیت برای شما مفید خواهد بود. مهم نیست که چه چیزی را ردیابی می کنید، اکسیژن فیت گزارش های روزانه و یک Life Score™ در اختیار شما قرار می دهد تا همیشه بدانید که چگونه کار می کنید.

اگر تمایل دارید در مورد سلامتی و تلاش های کاهش وزن احساس بی انگیزگی کنید، باید برنامه اکسیژن فیت را امتحان کنید. نه تنها هر آنچه را که نیاز دارید در یک ردیاب کالری دریافت خواهید کرد، مانند پایگاه داده غذا، اسکنر بارکد، برنامه ریز غذا، ژورنال ورزشی و موارد دیگر، بلکه به یک انجمن قوی جامعه و یک شبکه پشتیبانی پر از سلامت و تناسب اندام نیز دسترسی خواهید داشت. متخصصانی که برای کمک به شما در آنجا هستند.

این مطلب را هم ببینید
انتشار رندرهای پیکسل

اکسیژن فیت تندرستی شما را تضمین می کند

مؤلفه انجمن اپلیکیشن اکسیژن فیت همچنین دارای چالش‌ های منظم سلامتی و تناسب اندام است که می‌تواند به شما کمک کند با افزایش حمایت اضافی انگیزه خود را حفظ کنید. تابلوهای پیام، داستان‌های اعضا، ویدیوهای آموزشی آمادگی جسمانی و وبلاگ اکسیژن فیت چندین عنصر پشتیبانی را اضافه می‌کنند.

اپلیکیشن اکسیژن فیت

چرا آن را انتخاب کردیم: ما اکسیژن فیت را به عنوان بهترین روش برای انتخاب نوع خاصی از سبک غذا خوردن انتخاب کردیم، زیرا به شما امکان می‌دهد بر روی مواردی مانند برنامه‌های غذایی کم کالری، وگان، گیاهخواری، کم کربوهیدرات و کتو تمرکز کنید. اگر می خواهید کمی بیشتر از کالری شماری انجام دهید، می توانید تمام مواد مغذی خود را برای هر رژیم غذایی با اکسیژن فیت دنبال کنید. علاوه بر یک ابزار اصلی کالری شمار، اکسیژن فیت به شما امکان می دهد تمرکزی مانند ماکرو، پالئو یا کتو تنظیم کنید.

ابتدا، با پاسخ دادن به چند سوالی که اکسیژن فیت از آنها برای ایجاد بودجه کالری روزانه خود استفاده می کند، اهداف و برنامه ریزی خود را تعیین می کنید. همچنین می‌توانید نرخ کاهش وزن هفتگی، میزان درشت مغذی‌ های مصرفی و تاریخ تکمیل کاهش وزن مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، می توانید شروع به ثبت غذا در برنامه کنید (نکته حرفه ای: برای رعایت بهتر وعده های غذایی روزانه و صرفه جویی در زمان در طول روز کاری، زودتر وارد شوید).

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با اپلیکیشن اکسیژن فیت آشنا کنیم. اکسیژن فیت علاوه بر ویژگی‌های عالی شمارش کالری، از اتصال فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است: می‌توانید برنامه را به محصولات Fitbit، Apple Watch، Withings، Garmin، Google Fit و Samsung متصل کنید. امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

1 دیدگاه در “معرفی اپلیکیشن o2 fit اکسیژن فیت

  1. مریم گفت:

    رژیم کتوژنیک هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *