اخبار تکنولوژی

نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل با یک تبلت جدا شدنی عرضه می شود

نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل

امروز سعی داریم شما را با نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل آشنا کنیم. صفحه نمایش Google Nest شما اطلاعات زیادی مانند اعلان‌ها، پیش‌بینی آب و هوا، فعالیت‌ها و زنگ‌های هشدار شما را نشان می‌دهد. برای اکثر اقدامات، می توانید صفحه را با دست یا صدای خود کنترل کنید. اگر می خواهید بیشتر با نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این نمایشگر چه ویژگی هایی دارد؟

از صفحه نمایش خود استفاده کنید: صفحه خود را بیدار کنید : روی آن ضربه بزنید یا بگویید «Hey Google». بازگشت به صفحه قبلی: از لبه سمت چپ صفحه، انگشت خود را به سمت راست بکشید یا بگویید «Go back». رفتن به Home Control: انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید. شروع قاب عکس: از صفحه اصلی، انگشت خود را به سمت راست بکشید. صفحه خود را خاموش کنید: برای تیره کردن صفحه، بگویید «خاموش».

نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل

از صفحات استفاده کنید: صفحه‌نمایش شما می‌تواند صفحاتی با کنترل‌های لمسی و اطلاعات مهم درباره روزتان، دستگاه‌های مرتبط‌ شده‌تان و موارد دیگر را نمایش دهد. برای باز کردن منوی پیمایش صفحات، روی صفحه نمایش زمانی که در حالت محیطی یا نمایش عکس است، ضربه بزنید. روی نام صفحه ای که می خواهید باز شود ضربه بزنید. یا از لبه سمت راست صفحه به چپ بکشید. نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل بسیار هوشمند است.

صفحات موجود: صبح، بعدازظهر یا عصر شما: این صفحه برنامه، آب و هوا و موارد دیگر را به شما نشان می دهد. عنوان و محتوای صفحه بسته به زمان روز تغییر می کند. سلامتی: اطلاعات Sleep Sensing را در مورد خواب شب گذشته، روند خواب هفتگی، برنامه‌ های خواب پیشنهادی، و راهنمایی‌ ها و راهنمایی‌ های شخصی نشان می‌دهد. صفحه «Wellness» در حال حاضر فقط در Nest Hub (نسل دوم) در دسترس است.

صفحه نمایش چه چیزهایی را نمایش می دهد؟

کنترل خانه: از این صفحه برای کنترل دستگاه‌ های هوشمندی که در برنامه Google Home پیوند داده شده‌ اند استفاده کنید. رسانه: این صفحه موسیقی، ویدئو، پادکست، توصیه‌های خبری و فعالیت‌های رسانه‌ای مداوم شما را به شما نشان می‌دهد. شما می توانید رسانه ها را از این صفحه کنترل کنید. برقراری ارتباط: می‌توانید تماس‌ های صوتی و تصویری برقرار کنید، پیام‌هایی را برای بلندگو ها و نمایشگر های خانه‌تان پخش کنید و مخاطبین خانگی خود را از این صفحه بررسی کنید. محتوای مرتبط و ویژگی های جدید را در این صفحه کشف کنید. نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل بسیار عالی است.

این مطلب را هم ببینید
یک باگ امنیتی مهم در جدیدترین نسخه گوگل کروم رفع شد

کارت ها را حذف کنید: کارت ها را از صفحه نمایش خود حذف کنید. برای رد کردن کارت، فشار دهید و نگه دارید. توجه: می‌توانید برخی از کارت‌ها را رد کنید، اما نه همه آنها.

اگر کارت‌ها را برای هشدارها، تایمرها و جلسات پخش رسانه محلی در صفحه نمایش Nest خود رد کنید، به این فعالیت‌ها پایان می‌دهید. اگر کارت‌ها را برای جلسات پخش از راه دور در بلندگوها یا نمایشگرهای هوشمند دیگر رد کنید، جلسه پخش را پایان نمی‌دهید. وقتی آماده شدید، می‌توانید جلسه پخش را در دستگاه راه دور پایان دهید، یا می‌توانید کنترل‌ های رسانه را از طریق صفحه رسانه بازیابی کنید. یا در صفحه Home Control، روی کارت “Speakers and TVs” ضربه بزنید تا رسانه ای را که در هر دستگاهی در خانه شما پخش می شود کنترل کنید.

تنظیمات صفحه نمایش خود را تغییر دهید

روشنایی: از پایین صفحه به بالا بکشید تا منوی تنظیمات سریع باز شود، سپس روی روشنایی ضربه بزنید. برای تنظیم روشنایی، نوار لغزنده را به چپ یا راست بکشید. برای روشن یا خاموش کردن Ambient EQ، دوباره روی Brightness ضربه بزنید.

از پایین صفحه به بالا بکشید تا منوی تنظیمات سریع باز شود، سپس روی میزان صدا ضربه بزنید. برای تنظیم صدای رسانه، نوار لغزنده را به چپ یا راست بکشید. برای تغییر صدای زنگ، روی Expand ضربه بزنید، سپس نوار لغزنده هشدار را به چپ یا راست بکشید. همچنین می‌توانید صدای رسانه را با دستورات صوتی مانند «Hey Google, turn it up» یا «Hey Google, turn it down» را تنظیم کنید. علاوه بر این، می‌توانید صدا را با دکمه‌های پشت صفحه نمایش Nest خود تنظیم کنید. نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل منحصر به فرد است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون بیسیم وان مور استایلیش

تماس‌های دریافتی و اعلان‌ها را بی‌صدا کنید: از پایین صفحه به بالا بکشید تا منوی تنظیمات سریع باز شود، سپس روی Do Not Disturb ضربه بزنید. اعلان های از دست رفته را در صفحه اصلی پیدا خواهید کرد. توجه: وقتی «مزاحم نشوید» روشن است، هشدارها و تایمرها همچنان کار می کنند.

آلارم ها چگونه کار می کنند؟

زنگ را تنظیم کنید: از پایین صفحه به بالا بکشید تا منوی تنظیمات سریع باز شود، سپس روی Alarms و سپس Set an Alarm ضربه بزنید و سپس زمان را انتخاب کنید و سپس روی Set ضربه بزنید. می‌توانید زنگ ساعت خود را سفارشی کنید تا زنگ تکرار شود، صدای زنگ را تغییر دهید، زنگ طلوع خورشید را اضافه کنید یا برنامه صبحگاهی خود را پخش کنید. وقتی تمام شد، روی انجام شد ضربه بزنید.

نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل

تنظیم پیش فرض های آلارم: از پایین صفحه به بالا بکشید تا منوی تنظیمات سریع باز شود، سپس روی Alarms و سپس Settings ضربه بزنید.

تنظیم صدای زنگ: انگشت خود را به بالا بکشید، سپس روی Volume و سپس Expand ضربه بزنید و سپس میزان صدای زنگ خود را تنظیم کنید.

میکروفون و دوربین خود را روشن یا خاموش کنید: برای روشن و خاموش کردن میکروفون (و دوربین Nest Hub Max) می‌توانید از یک سوئیچ در پشت نمایشگر Nest خود استفاده کنید. Motion Sense را روشن یا خاموش کنید: در Nest Hub (نسل دوم)، می‌توانید Motion Sense را برای شروع یا توقف تشخیص حرکت روشن یا خاموش کنید. توجه: برای انجام ژست‌های سریع و حسگر خواب باید Motion Sense روشن باشد. از پایین صفحه نمایش Nest Hub (نسل دوم)، تند به بالا بکشید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با نسل جدید نمایشگر هوشمند nest hub گوگل آشنا کنیم. در نمایشگرهای Nest Hub (نسل دوم)، می‌توانید به سرعت Sleep Sensing را متوقف یا لغو مکث کنید. این کار از فعال شدن Sleep Sensing هنگامی که در محل خواب خود هستید جلوگیری می کند. Sleep Sensing باید تنظیم و کالیبره شود تا Sleep Sensing روی صفحه نمایش شما متوقف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *