اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی dungeon and puzzles

Dungeon and Puzzles

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی بازی dungeon and puzzles صحبت کنیم. Dungeon and Puzzles یک بازی در قالب پازل است. توانایی ماجراجو را می توان با جابجایی بین تجهیزات تغییر داد. استفاده از شمشیر برای حمله به هیولاها یا تیر و کمان برای از بین بردن دشمنان از راه دور وجود دارد. با یک سپر موانع را به عقب برانید و در آخر با یک جفت دستکش مخصوص هیولاها را بکشید. باید به این فکر کنید که برای هر مرحله از چه نوع توانایی استفاده کنید، همه هیولاها را نابود کنید و از اتاق خارج شوید. اگر می خواهید بیشتر درباره ی بازی dungeon and puzzles بدانید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مراحل بازی را بهتر توضیح دهید

150 اتاق دست ساز در سیاهچال وجود دارد. بازیکنان برای حل پازل ها و پاکسازی اتاق ها باید درک بهتری از بازی پیدا کنند.

برای شکست دادن پازل ها با حرکات کمتر، دستیابی به اهداف پیشرفته، بازیکنان باید تاکتیک های مختلف و ترکیب حرکت را امتحان کنند تا راه حلی بهینه برای اتاق پیدا کنند. گاهی اوقات یک بازیکن نیاز دارد که راه حل قدیمی را کنار بگذارد و دیدگاه جدیدی نسبت به مشکل داشته باشد، قبل از انجام یک حرکت دوباره بررسی و تجدید نظر کند.

Dungeon and Puzzles

اگر با صرف گام های کمتر از تعداد حرکات استاندارد، اتاقی را خالی می کنید، لطفا راه حل خود را با ما در میان بگذارید! این شگفت انگیز است!

بنابراین دوستان عزیزی که علاقه دارند بیشتر درباره ی بازی dungeon and puzzles بدانند، بهتر است این مقاله را با شور و هیجان تا انتها دنبال کنند.

سناریوی این بازی متفاوت است

اکثر بازی های پازل محبوب برای رایانه های شخصی ساخته شده اند، اگرچه برخی از آنها برای بازی در سیستم های بازی قابل حمل و تلفن های همراه اقتباس شده اند. از بازی های مهم این سبک می توان به Sokoban (1982)، Tetris (1985)، Windows Minesweeper (1990) و Lumines (2004) اشاره کرد.

پازل ها اغلب در ژانرهای دیگر بازی های الکترونیکی مانند بازی های ماجراجویی الکترونیکی، بازی های پلتفرم الکترونیکی و بازی های نقش آفرینی الکترونیکی (RPG) گنجانده می شوند. به عنوان مثال، Myst (1993) نرم افزار Brøderbund که در ابتدا برای سیستم عامل مک اپل منتشر شد، یک بازی ماجراجویی است که در آن داستان به جلو کشیده می شود، زیرا بازیکن سرنخ هایی را برای حل یک سری معما جمع آوری می کند. Media Molecule’s LittleBigPlanet (2008)، که برای پلی استیشن 3 شرکت سونی منتشر شد، یک بازی پلتفرمی است که دارای سطوح پازلی است که توسط بازیکنان دیگر ایجاد شده است. بازی dungeon and puzzles نیز برای هر سنی متفاوت است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های ویدیویی 2020 را بشناسید

این بازی از چه جهت می تواند کارآمد باشد؟

من Dungeon و Puzzles را به دلیل کارآمد بودن آن تحسین می کنم. این یک بازی پازل سوکوبان در مورد مبارزه در سیاه چال ها است و عمدتا توسط یک نفر با هنر برگرفته از این تیل ست اسپرایت 10 دلاری ساخته شده است. همچنین زیبا و هوشمند است و من با بازی در 25 سطح اول آن زمان بسیار خوبی را سپری کرده ام.

به طور کلی، اگر یک مکانیک گیم پلی آزمایش شده و واقعی را انتخاب کنید و آن را با خزیدن در سیاهچال و یا عناصر RPG سبک به هم بریزید، بازی ای را خواهید ساخت که من دوست دارم. به نظر من این علم است. این موضوع در مورد بازی Dungeon and Puzzles توسط توسعه دهنده مستقل Nekolyst بسیار صادق است.

اگر فقط از نامش فکر می کردید که Dungeons and Puzzles در مورد حل پازل در سیاهچال ها است، نیمی از حق با شماست. در حالی که شما در یک سیاهچال معماها را حل می کنید، خود سیاهچال یک پازل است. هر اتاق سیاهچال دشمنان، موانع و سلاح ها را به بازیکن ارائه می دهد. این به بازیکن بستگی دارد که بفهمد چگونه در کمترین حرکت ممکن از سیاهچال خارج شود. این شبیه به یک پازل بلوک کشویی است، فقط این بار شما در حال کشتن چیزهایی هستید تا بفهمید چگونه ترک کنید.

چرا این بازی انقدر طرفدار پیدا کرده است؟

فرض بازی بسیار ساده است. تنها راه باز شدن در خروجی کشتن هر دشمنی است. با این حال، به هر دلیلی، تا زمانی که به جسمی برخورد نکنید، نمی‌توانید حرکت را متوقف کنید. بنابراین، همانطور که مرتب می کنید چگونه باید همه هیولاها را بکشید، باید نحوه قرار گرفتن درب خروجی را نیز در نظر داشته باشید که وقتی باز می شود، متوجه آن شده باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی روبلاکس (Roblox)

Dungeon and Puzzles

علاوه بر این، هیچ یک از سلاح هایی را که در آن اتاق پیدا کرده اید، با خود نمی برید. هر بار که در یک اتاق ظاهر می شوید، سلاح های جدیدی نیز برای برداشتن در دسترس هستند. از آنجایی که این سلاح‌ها اغلب در سرتاسر پراکنده هستند، به خصوص اگر بیش از یک اتاق داشته باشد، این مورد دیگری است که بازیکن باید هنگام برنامه‌ریزی حرکات به آن توجه کند. بازی Dungeon and Puzzles می تواند برای تمامی سنین مناسب باشد.

هر مورد دارای توانایی متفاوتی نیز می باشد که بر نحوه حرکت شما در اتاق نیز تأثیر می گذارد. شمشیر هر دشمنی را که در کنار شما باشد می کشد، در حالی که تیر و کمان می تواند یک هیولا را از راه دور بکشد. با این حال، شما فقط یک تیر برای شلیک دارید، بنابراین اگر کمان تنها آیتم در یک اتاق است، باید به دنبال تیر بروید.

سخن پایانی

سپر از تله ها محافظت می کند، اما می توان از آن برای فشار دادن موانع و هیولاها در اتاق نیز استفاده کرد. این دستکش به بازیکنان اجازه می دهد تا موانع و دشمنان را در اطراف اتاق بکشند. همانطور که می بینید، اینگونه است که بازی Dungeons and Puzzles از یک فرض ساده به راه حل های پیچیده تبدیل می شود. خوشبختانه، بازیکنان مجبور نیستند پازل های سیاه چال را در تعداد اقدامات تعیین شده حل کنند. اگر به آنجا بروید، اشکالی ندارد. شما هنوز هم می توانید ترک کنید. با این حال، اگر می‌خواهید بعداً برگردید و آن عدد جادویی را امتحان کنید، می‌توانید در هر زمانی این کار را انجام دهید. ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *