اخبار تکنولوژی

معرفی شیاومی 12 اولترا

شیاومی 12 اولترا

امروز می خواهیم بیشتر در رابطه با شیاومی 12 اولترا صحبت کنیم. با دو سیم کارت 4G، حالت آماده به کار دوگانه، تماس ها و پیام ها را در دو سیم کارت مجزا به راحتی مدیریت کنید. تنظیمات شبکه و داده ترجیحی را برای هر کارت با ویژگی‌های هوشمند دو سیم‌کارت، مانند ایجاد برچسب‌های سیم‌کارت سفارشی، تنظیم کنید. Mi Note همچنین به طور خودکار انتخاب می کند که هنگام تماس یا پیامک با شخصی بر اساس سابقه از کدام سیم کارت استفاده شود. اگر می خواهید بیشتر درباره ی شیاومی 12 اولترا بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های نمایشگر این گوشی

حداکثر کردن میزان روشنایی در زیر نور خورشید تأثیر محدودی بر خوانایی دارد و به سرعت باتری را تخلیه می کند. جدیدترین نمایشگر نور خورشید در Mi Note از فناوری سخت افزار برای تنظیم کنتراست هر پیکسل در زمان واقعی استفاده می کند، بنابراین تصاویر کمتر تحت تأثیر تابش خیره کننده قرار می گیرند. 30 درصد انرژی کمتری مصرف می کند و وضوح محتوا را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد، بنابراین نمایشگر در واقع مانند روز شفاف به نظر می رسد.

شیاومی 12 اولترا

یکی از قدرتمندترین پردازنده های گوشی های هوشمند موجود تا به امروز، پردازنده 64 بیتی Qualcomm Snapdragon 810 با استفاده از فرآیند تولید 20 نانومتری ساخته شده است و چهار هسته Cortex A-57 و چهار Cortex A-53 را برای مجموع هشت هسته پردازشی ترکیب می کند. برای استفاده کامل از پردازنده قدرتمند، ما آن را با 4 گیگابایت آخرین حافظه LPDDR4، 1.7 برابر سریعتر از LPDDR3، جفت کرده ایم تا نیاز شما به سرعت را برآورده کنیم. بنابراین شیاومی 12 اولترا بسیار عالی عمل کرده است.

Mi Note در حال حاضر یک هیولای گرافیکی شگفت‌انگیز است، اما Mi Note Pro با Adreno 430 همه چیز را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد. به لطف پیشرفته‌ترین، 80% عملکرد گرافیکی بالاتری ارائه می‌دهد در حالی که 50% انرژی کمتری نسبت به Adreno 330 مصرف می‌کند. فرآیند تولید 20 نانومتری هنری و بهینه سازی فوق العاده در سطح سخت افزار و نرم افزار را نیز ارایه می دهد. چه در حال انجام جدیدترین بازی‌های سه بعدی یا تماشای تصاویر و ویدیوهای HD هستید، از این گوشی لذت ببرید.

این مطلب را هم ببینید
کابل USB امنیتی برای حفاظت از لپ‌ تاپ در مواقع دزدی

بیشتر درباره ی باتری این گوشی بدانید

برای روشن کردن یک پردازنده با کارایی بالا و نمایشگر بزرگ، قاب فوق‌العاده نازک 6.95 میلی‌متری Mi Note را با باتری 4.4 ولتی لیتیوم یون پلیمری Sony/LG با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت نصب کردیم. 8.5 درصد کوچکتر از Mi 4 است اما 6.3 درصد چگالی انرژی بیشتری دارد. دارای Quick Charge 2.0 است که تا 75 درصد سریعتر از روش های معمولی شارژ می شود. بنابراین شیاومی 12 اولترا دارای باتری بسیار قوی ای است.

اگر به یک مجموعه دوربین با ویژگی‌های کامل در یک رابط کاربرپسند حداقل نیاز دارید، Mi Note این کار را انجام داده است. این دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی سونی IMX214 CMOS f/2,0 با تثبیت‌کننده نوری تصویر (OIS) و فلاش دو رنگ، تصاویر با کیفیت حرفه‌ای می‌گیرد. با حالت دستی، نوردهی 32 ثانیه‌ای، تنظیم سریع نوردهی، HDR، و عملکردهای بیشتر خلاقیت کامل داشته باشید. دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ 2 میکرومتری برای استفاده با Beautify مناسب است، که به طور هوشمند سن و جنسیت را برای اعمال 36 فیلتر هوشمند حدس می‌زند.

پشتیبانی از پخش بدون اتلاف 24 بیت

انقلاب صدای موبایل با Mi Note آغاز می شود. ماژول صوتی Mi Note که از سیستم‌های Hi-Fi مستقل اقتباس شده است، یک کارت صدای اختصاصی برای گوشی هوشمند شما است و استاندارد پشتیبانی از پخش بدون اتلاف 24 بیت یا 192 کیلوهرتز را دارد. پخش مستقیم فرمت‌های صوتی بدون افت پشتیبانی می‌شود و به شما امکان می‌دهد کیفیت ضبط‌های اصلی را در حد استودیو حفظ کنید. یک تقویت کننده دو مرحله ای همچنین به شما امکان می دهد موسیقی خود را با هدفون های امپدانس بالا جفت کنید. شما می توانید شیاومی 12 اولترا را از فروشگاه ما تهیه کنید.

شیاومی 12 اولترا

برای تقویت صدا، مجبور نیستید گوشی خود را در یک جای محبوس قرار دهید. به همین دلیل است که Mi Note دارای Smart PA است که صدا را به میزان قابل توجهی تقویت می کند و کیفیت پخش را بهبود می بخشد و در عین حال از بلندگوها در برابر آسیب در سطوح بلندی صدا محافظت می کند. این تفاوتی است که گوش شما در یک لحظه متوجه آن می کند.

این مطلب را هم ببینید
پایان کلاب هاوس

وای فای این گوشی ها چگونه کار می کند؟

شیاومی 12 اولترا می تواند بهترین وای فای را به شما ارایه دهد. پخش جریانی و دانلود در جدیدترین Wi-Fi 802.11ac که سه برابر سریعتر از سرعت Wi-Fi قبلی است. Wi-Fi دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز اتصالات سریعتر و پایدارتری را فراهم می کند. برای تماشای ویدیوهای HD یا دانلود فایل های حجیم عالی است!

Sensor Hub یک پردازنده مشترک در Mi Note است که سطوح تناسب را بدون تخلیه باتری گوشی ردیابی می کند. این کار را با پردازش مستقل داده‌های ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب‌نمای الکترونیکی و سایر حسگرها بدون استفاده از توان پردازشی اصلی CPU انجام می‌دهد. این را با برنامه جدید Mi Fit ترکیب کنید، که داده‌ها را از تمام دستگاه‌های هوشمند شما یکپارچه می‌کند و Mi Note را به مربی شخصی دیجیتالی شما تبدیل می‌کند. بنابراین استفاده از شیاومی 12 اولترا بسیار عالی می تواند عمل کند.

شیاومی چگونه انقدر پیشرفت کرده است؟

شاید برای شما آشنا نباشد، اما شیائومی سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است. دارای طیف وسیعی از تلفن های با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه است و اغلب از نظر ارزش پولی بی نظیر است.

این هرگز به اندازه اکنون صادق نبوده است، زیرا برخی از معاملات باورنکردنی گوشی شیائومی برای جمعه سیاه در نظر گرفته شده است.

از نوامبر 2018، شیائومی به طور رسمی گوشی های خود را در بریتانیا از طریق فروشگاه رسمی Mi (که اغلب در آمازون و از طریق برخی اپراتورهای تلفن همراه نیز در دسترس است) به فروش رسانده است.

سخن پایانی

شیاومی اولترا 12 می تواند بهترین گوشی ها را به شما ارایه دهد به طوری که می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد و از آن لذت برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *