بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Farm Ville 3؛تجربه 12 سال مزرعه داری

بازی Farm Ville 3

انواع بازی هایی هستند که حتی اگر مدت زمان زیادی از آن ها بگذرد، باز هم طرفداران خاص خود را دارد. از زمان گذشته انواع بازی های مزرعه داری، به یکی از پرطرفدارترین انواع بازی هایی تبدیل شد که علاوه بر آنکه افراد تصور می کردند یک بازی برای سنین پایین است، این کاملا برعکس شد. به دلیل یکسری رسیدگی و جزئیاتی که این بازی دارد، برعکس کاملا مناسب بزرگسالان و نوجوانان است. در این مقاله می خواهیم راجع به یکی از جذاب ترین آن ها یعنی بازی Farm Ville 3 صحبت کنیم.

معرفی بازی Farm Ville 3

همه شما یا به نوعی گیمرهای موبایلی بارها انواع بازی های متفاوتی را در حیطه مزرعه داری تجربه کرده اید. به جرئت می توانم بگویم این دسته از بازی ها معتادکننده هستند و اگر برای یکبار پای آن بنشینید، خواهید دید که به قصد چند دقیقه بازی را به اجرا در آورده اید ولی ساعت هاست که مشغول گیم هستید. البته لازم است بدانید که دسته از بازی های مزرعه داری پرطرفدار هستند که دارای کیفیت ایده آلی باشند. بازی مزرعه داری بازی Farm Ville 3 بی شک یکی از جذاب ترین گیم هایی است که تا به حال دیده ام. فکر نمی کنم دیگر کسی باشد که این سری از بازی های Farm Ville  را تجربه نکرده باشد. این بازی به نوعی تجربه 12 ساله به دست آورد که برای همگان جذاب بود.

سری های این بازی نمونه ای از پرطرفدارترین ها بودند که اکنون شاهد منتشر شدن سری 3 آن بودیم که مورد توجه عده زیادی قرار گرفت. طرفداران این بازی می دانند که در سال 2009 می توانستند این گیم را در فیسبوک به اشتراک بگذارند. پس به قاطعیت باید گفت که بازی Farm Ville  به نوعی موفقیت خودش را مدیون این شبکه مجازی پرطرفدار است. زیرا در آن زمان این گیم اولین بازی بود که کاربران می توانستند آن را به اشتراک بگذارند. به همین دلیل مورد توجه بسیاری قرار گرفت. البته لازم به ذکر که جذابیت و کیفیت فوق العاده این بازی نیز کم بی تاثیر نبود. پس نمی توان همه چیز را به پای فیسبوک نوشت. در اصل از نظر من این قدرت شگفت انگیز خود بازی بود که توانست در دل مخاطبین جای باز کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ویدیویی دیزنی

بازی Farm Ville 3

داستان بازی Farm Ville 3

امروزه به نوعی یکی از بازی هایی که بسیار راجع به آن صحبت می شود، گیم منحصر به فرد بازی Farm Ville 3 است که در آن تغییراتی رخ داده است. تغییرات ایجاد شده در این سری از بازی شبیه سازی شده مزرعه داری، به این سبک است که در آن حیوانات نیز اضافه شده اند و در آن برای انجام معاملات و کسب درآمد تنها مجبور به انجام این معاملات با محصولات زراعی نیستید. علاوه بر آن در این بازی شاهد یک کیفیت فوق العاده مطرح و جذاب هستیم که به گیمرها کمک می کند تا یک تجربه بازی فوق العاده را داشته باشند. نکته پررنگی که در این بازی دیده می شود، علاوهبر کیفیت و جذابیت خود آن، نوستالژی بودن آن می باشد که مخطابین بیشتری را به سمت خود جذب می کند. به نوعی نمی توان تجربه 12 ساله داشتن با farm Ville  را نادیده گرفت.

همه چیز در اصل به روی کاراکتر معروف و محبوب ماری در بازی می چرخد که به عنوان یک شخصیت برجسته، وظایف مزرعه داری را انجام می دهد. افرادی که تجربه این بازی را داشته اند، می دانند که مزرعه داری کار سخت و دشواری است. درست است که این تنها یک گیم است ولی باز هم سختی خودش را دارد. این بازی معتادکننده و جذاب در عین سخت بودن برای کاربران محبوب است و به نوعی دل کندن از آن سخت خواهد بود. در این مزرعه دائما باید سعی کنید از پس چالش های سخت مزرعه داری برآیید. البته همچنان بی کمک نیز نخواهید بود و می توانید در بازی Farm Ville 3 از شخصیت حیرت انگیز ماری کمک بگیرید.

ویژگی های بازی Farm Ville 3

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این بازی می توان به وجود حیوانات اهلی بامزه و گرافیکی اشاره کرد که انگار واقعا در یک مزرعه واقعی مشغول به کار هستید، باید به آن حیوانات رسیدگی کنید ،به آن ها علوفه برسانید و حتی حیوانات وحشی بخرید و مزرعه خود را بزرگتر کنید. گسترش دادن مزرعه شما باعث کسب امتیازاتی می شود که موفقیت شما را در بازی به همراه دارد. همچنین کاشت گل و گیاهان رنگارنگ، انواع محصولات زراعی، ساخت خانه های جذاب و زیبا، رسیدگی به معاملات و … از مهم ترین ویژگی های این بازی محسوب می شوند که آن را خاص و منحصر به فرد کرده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Gotham Knights

بازی Farm Ville 3

در واقع تنوع حیوانات، محصولات زراعی و حتی معاملاتی که انجام می دهید، با کیفیت عالی بسیار شگفت انگیز است. از جمله ویژگی های دیگر این بازی امکان ارتقا دادن سازه های زراعی برای ساختن یک مزرعه ای جذاب تر است که به ارتقا یافتن بازی شما کمک می کند. تنها بازی چالش برانگیزی که هرگز تکراری نخواهد شد، قطعا این بازی فوق العاده است که نمی توان از ان دل کند. حاضرم با شما شرط ببندم اداره یک مزرعه آن هم تنها در گیم حتی از اداره خود آن مزرعه در دنیای واقعی نیز سخت تر خواهد بود که این برای افراد عجیب به نظر می رسد. عناوین زیادی در طی این مدت طراحی و روانه بازار گیم شده اند. ولی کم بودند بازی هایی که بتوانند جایگاه
ویژه خود را همچنان حفظ کنند.

چگونه می توانم این بازی را تهیه کنم؟

از آن جایی که این گیم هیجان انگیز برای همه سیستم عامل های به روز دستگاه های هوشمند اعم از اندروید، آیو اس و … طراحی شده است، به راحتی می توانید با مراجعه به بازارچه های گوشی خود این بازی منحصر به فرد را تهیه کنید و از ان نهایت لذت را ببرید.

نتیجه گیری

اصلا مهم نیست که چند سال دارید، حتی اگر پیر یا جوان باشید، این بازی می تواند هیجان شما را به وجد آورد. پس برای تجربه یک بازی موبایلی ایده ال و تکرارنشدنی، بهتر هر چه زودتر بازی Farm Ville 3 را از سایت های معتبر و بازارچه های خود در گوشی هوشمندی که در دست دارید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *