اخبار تکنولوژی

اولین رندرهای گلکسی A53 5G

رندرهای گلکسی A53 5G

یکی از به روزترین انواع طراحی های کمپانی سامسونگ، ساخت یک گوشی هوشمند فوق العاده با نام ای 53 است که با عنوان اولین رندرهای گلکسی A53 5G منتشر شده است. چیزی که راجع به این طراحی ذکر شده است، این که در آن ظاهری به سبک قبل تر به کار رفته، و رندرهای آن به اینترنت راه پیدا کرده اند. اما این طرح جدید بر خلاف مدل های قبل تر، دارای جک 3.5 میلی متر هدفون نمی باشد.

بررسی رندرهای گلکسی A53 5G

همیشه کمپانی سامسونگ به نوعی با طراحی بی نظیرترین سبک گوشی های هوشمند توانسته مخاطبین خود را به وجد آورد. حتی برای یکبار هم که شده است به یاد ندارم که سامسونگ در طراحی های خود حماسه آفرینی نکند. این برند شناخته شده و مطرح به ساخت اولین گوشی هایی که دارای رندرهای متصل به اینترنت پرداخته است. ولی چیزی که مخاطبین را متعجب کرده است، دلیل حذف جک 3.5 میلی متر هدفون در این طراحی می باشد. البته مطمئنا این سبک از طراحی سامسونگ بی دلیل نیست زیرا او همیشه رضایت و خرسندی طرفداران خود را در راس طراحی و تولیدات خود قرار داده است. اولین رندرهای قابل اتصال به اینترنت در این گوشی، به نوعی ورود سامسونگ به تکنولوژی جدید را خبر می دهد که برای مخاطبین جذاب است.

طرفداران این برند همیشه با هر آن چه که این کمپانی عرضه کرده موافق بوده اند زیرا می دانند که همیشه بهترین ها برایشان در نظر گرفته شده است. در این مقاله می خواهیم راجع به مشخصات اصلی و فنی این نمونه و سبک بی نظیر صحبت کنیم و بدانیم که اولین گوشی دارای رندرهای گلکسی A53 5G چه مشخصاتی را می تواند به مخاطبین عرضه کند. مطمئنا سایر فرآیندهایی که در این تلفن قابل اجرا است، همه مخاطبین را سوپرایز می کند و این به دلیل طراحی های منحصر به فرد سامسونگ است که باعث شده سطح توقع مخاطبین بالا برود و آن ها همیشه منتظر یک سوپرایز جدید باشند. پس در ادامه با مهم ترین مشخصات فنی این گوشی آشنا خواهیم شد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نرم افزار ضبط صفحه نمایش کمتازیا (Camtasia)

رندرهای گلکسی A53 5G

مشخصات فنی گلکسی A53 5G

با ما همراه باشید که در ادامه با تک تک ویژگی هایی که قرار است راجع به گوشی گلکسی با ویژگی منحصر به فرد رندرهای گلکسی A53 5G منتشر شده، سوپرایز شوید. این مشخصات عالی و جذاب به شرح زیر است:

نمایشگر و مشخصات ظاهری

صفحه نمایشگر و مشخصات ظاهری یکی از جذاب ترین بخش های هر تلفن هوشمند به حساب می آید که مخاطبین را جذب خود می کند. این گوشی بی نظیر در طرح گلکسی A 53 در یک طراحی باریک تر از مدل قبلی 52 ساخته شده که بسیار خوش دست و بی نقص جلوه می دهد. همچنین این گوشی در رنگ بندی های مشکی و سفید توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. همچنین قاب پشتی گوشی کاملا صاف، و عاری از هر برآمدگی یا خمیدگی می باشد. البته کناره های قاب کاملا گرد است  و همین است که طراحی ظاهر آن را خاص کرده است.

دوربین

از آن جایی که ثبت خاطرات ماندگار و شیرین از مهم ترین ویژگی های هر گوشی به حساب می آید، پس مهم ترین بخش دیگر یک تلفن همراه، دوربین های آن می باشد. گلکسی A 53 با قابلیت بهره مندی از با کیفیت ترین دوربین ها، به صورت یک دوربین چهارگانه با ماژول مستطیلی شکل در پشت گوشی چشم اندازر جذابی را ایجاد کرده است. به این ترتیب سه لنز در سمت به صورت عمودی چیده شده و لنز چهارم در سمت راست به همراه فلش LED قرار داده شده است. دوربین اصلی این گوشی 64 مگا پیکسل می باشد که هنوز اطلاعات دیگری راجع به آن منتشر نشده است.

بهتر بدانید که با توجه به موارد ذکر شده، اطلاعات دیگری در رابطه با این تلفن همراه منتشر نشده است، ولی امیدواریم که هر چه سریع تر شاهد به روزرسانی های بعدی این اطلاعات در روزهای آینده باشیم.

رندرهای گلکسی A53 5G

زمان رونمایی از  گوشی گلکسی A53 5G

متاسفانه، هنوز راجع به اینکه این کمپانی قرار است در چه تاریخی به رونمایی دقیق از این محصول بپردازد، موضوعی ذکر نشده است. همچنین همانطور که در پیش تر ذکر شد، هنوز اطلاعات کاملی راجع به مشخصات فنی آن در دستمان نیست. به این ترتیب باید برای رسیدن به یک اطلاعات جامع در رابطه با این گوشی با رندرهای گلکسی A53 5G اندکی صبر کنیم تا خبر قطعی به دستمان برسد. ساسمونگ همچنان با منتشر شدن قطره ای از اطلاعات و ویژگی های این گوشی، طرفداران زیادی را به دست آورده است که همچنان منتظر رونمایی دقیق از این محصول ویژه و خاص هستند. پس کافی که خبرهای راجع به آن را دنبال کنید تا بتوانید خبرهای جدید را به دست آورید. ممطئنا تا زمان دقیق رونمایی شاهد جزئیات و اطلاعات جذاب تر دیگری خواهیم بود.

این مطلب را هم ببینید
کاغذ دیجیتال شیائومی paper book pro ll

چه اظهاراتی در رابطه با گوشی همراه گلکسی A53 5G وجود دارد؟

از آنجایی که مدت زمان زیاد دیگری باقی مانده است تا این تلفن همراه توسط سامسونگ منتشر شود، عده زیادی بر اساس خبرهایی که فاش شده است، گفته اند که امکان دارد سامسونگ طراحی و تولید نسل 4 G را در این مدل گوشی حذف کند و تنها همان نسل 5 G را ادامه دهد. تا حدودی این یک تفکر درست است که باعث می شود همه مخاطبین بتوانند از نسل 5 اینترنت استفاده کنند و لذت ببرند. اما نگران نباشید، باز هم تا زمان عرضه و رونمایی رسمی مسیر زیادی را قرار است طی کنیم، پس حتما تا ان زمان اطلاعات دقیق تری به دستمان خواهد رسید. همچنین توسط کاربران ذکر شده است که این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می کند که این واقعا برای مخاطبین جذاب و حیرت انگیز خواهد بود.

نتیجه گیری

سامسونگ همیشه برای مخاطبین بهترین ها را در نظر می گیرد. در منتشر شدن سری جدید رندرهای گلکسی A53 5G  نیز مطمئنا همینطور خواهد بود و به انتظارات طرفداران خود به صورت جذابی پایان می بخشد. در رابطه با این طراحی جدید قیمتی در نظر نگرفته شده است، ولی هر قیمتی که برای آن تعیین شود، با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که ارائه داده است، ارزش به دست آوردن این سبک جدید از تکنولوژی سامسونگ را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *