اخبار تکنولوژی

گلکسی تب S8 FE احتمالا اواخر 2022 از راه می رسد

گلکسی تب S8 FE

سامسونگ هر روزه با منتشر کردن خبری از اینکه محصول جدیدی در راه است، به نوعی می خواهد به همگان بفهماند که هرگز از اینکه قدم به قدم تکنولوژی حرکت کند دست بر نمی دارد. این بار سامسونگ با طراحی یک تب منحصر به فرد به مخاطبین قول یک محصول جذاب و به روز را داده است. در این مقاله می خواهیم راجع به  گلکسی تب S8 FE صحبت کنیم.

بررسی گلکسی تب S8 FE

مدت ها بود که تهیه تب ها به وسیله مخاطبین به سطح یکسانی رسیده بود و آن هم به طرفداران و کاربرانی بر می گشت که دائما از تبلت ها استفاده می کنند. ولی تقریبا نزدیک به سه سال است که با شیوع ویروس کرونا و  آنلاین شدن انواع کلاس ها، بار دیگر تبلت ها به یک محصول پر فروش در بازار  موبایلی تبدیل شد.

به این صورت سامسونگ بار دیگر در این زمینه از یک محصول ایده آل خبر می دهد که قرار است همه مخاطبین را شگفت زده کند. این تبلت در واقع در حال به روزرسانی برای ورود به بازار است و قصد دارد تا رقبای زیادی را در بازار به دست آورد که این قطعا برای طرفداران هیجان انگیز خواهد بود. تبلت ها بار دیگر در میان مخاطبین محبوب شدند و جا خوش کردند. البته نمی توان کارایی منحصر به فرد این نوع وسیله پرکاربرد را انکار کرد.

قطعا این محصول قرار است انتظارات مخاطبین را از یک تب بی همتا و یونیک برطرف کند و با توجه به سابقه عالی که سامسونگ در ارائه محصولات خود داشته است، یقینا همینطور است و نمی توان توقع خود را پایین آورد. در اصل دلیل اصلی بالا رفتن سطح توقع مخاطبین و انتظارات آن ها، خود کمپانی سامسونگ هست که همیشه بهترین ها را در اختیار طرفداران قرار داده است. در این مقاله می خواهیم راجع به مشخصات فنی که در رابطه با گلکسی تب S8 FE منتشر شده اطلاعات لازم را به دست آوریم. پس با ما همراه باشید زیرا که قرار است شگفت زده شوید.

این مطلب را هم ببینید
فایرفاکس ۸۹ با رابط کاربری جدید «پروتون» منتشر شد

مشخصات فنی گلکسی تب S8 FE

از آن جایی که زمان زیادی تا رونمایی و انتشار این محصول به بازار باقی مانده است، نمی توان گفت که قرار است شاهد همه جزئیات مهم این محصول باشیم. ولی قطعا سامسونگ مهم ترین آن ها را در دسترس قرار داده است. در این بخش مهم ترین مشخصات فنی تبلت جدید و منحصر به فرد سامسونگ ذکر شده است که به صورت زیر می باشد:

گلکسی تب S8 FE

نمایشگر

در این تب سامسونگ آن طور که منتشر شده، شاهد یک نمایشگر جذاب 11 اینچی LTPS TFT LCD هستیم که از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره مند شده است. به نوعی سامسونگ نمایشگر همه محصولات به روز خود را از این قابلیت بهره مند کرده است. علاوه بر آن این تب از یک قلم جذاب برخوردار است که در یک کیفیت عالی به کارها سرعت می بخشد. نمونه ای از نمایشگر 12.4 اینچی نیز در مدل پلاس این تب به کار برده شده است که از یک سنسور اثر انگشت نیز بهره مند می باشد.

باتری

از آن جایی که تب ها از تلفن های همراه پرکاربردتر هستند، قطعا باتری مهم ترین بخش در آن ها به حساب می آید. زیرا مخاطبین انتظار تجیهزاتی را دارند که بدون چندین ساعت نیاز به شارژ کار کند. این تب نیز از یک باتری 8 هزار میلی آمپری با ظرفیت شارژ سریع 45 واتی برخوردار است که قطعا برای مخاطبین حیرت انگیز است. پس انتظار شما از این بخش از تب گلکسی برطرف خواهد شد

تراشه و چیپ

بخش مهم دیگر در گلکسی تب S8 FE تراشه ها و چیپ ها هستند که بسیار به روی آن ها تمرکز شده است. به این ترتیب اینطور که منتشر شده است، این دستگاه از تراشه اگزینوس 2200 و چیپ کوالکام در یک حافظه داخلی 8 گیگابایت رم و 256 گیگ حافظه داخلی می باشد. به این ترتیب یک تراشه و چیپ منحصر به فرد را عرضه کرده است.

دوربین

سامسونگ در اصل از دوربین مدل پلاس این تب خبر داده است که دارای 8 مگاپیکسل می باشد. به این ترتیب راجع به دوربین مدل اف ای آن چیزی نمی دانیم ولی هر چه زودتر و به مرور زمان می توانیم شاهد به روزترین اطلاعات آن باشیم.

این مطلب را هم ببینید
بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

گلکسی تب S8 FE

گلکسی تب S8 FE چه زمانی عرضه می شود؟

موضوعی که امروزه بسیار راجع به آن صحبت می شود، زمان عرضه گلکسی تب S8 FE است که دقیقا نمی دانیم چه تاریخی برای آن در نظر گرفته شده است ولی آنطور که کمپانی سامسونگ گفته است، مخاطبین می توانند در واخر سال 2022  منتظر این محصول بی نظیر و جدید باشند. نکته جالبی که در رابطه با این تب جدید منتشر شده است، این که سامسونگ گفته قرار است برای این سری جدید قیمت مناسب و ارزان تری نسبت به سری های قبل تعیین شود که این بی شک ذوق و هیجان طرفداران را به وجد می اورد. اینکه سامسونگ در مقال یک محصول ایده آل و تکامل یافته بی نقص، هزینه مناسبی را در نظر بگیرد، اصلا موضوع عحیبی نیست زیرا این برند همیشه قدرت خرید مشتری را مدنظر قرار داده است.

چه سری از گلکسی تب S8 FE قرار است وارد بازار شود؟

به نوعی کمپانی سامسونگ سری کاملی از این طراحی اعم از گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 9 پلاس وگلکسی تب اس 8 اولترا را طراحی کرده است ولی هنوز هیچ یک از آن ها را منتشر و روانه بازار نکرده است. به این صورت این محصولات در اوایل سال آینده همانطور که ذکر شد، اواخر 2022، در دسترش مخاطبین قرار می گیرد و آن ها می توانند متناسب با بودجه که در اختیار دارند بهترین نوع این محصول را وابسته به کاربرد خود تهیه کنند و یکی از بی نظیرترین محصولات روز را داشته باشند.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که بهترین انواع تب های روز دنیا را تهیه کنید، بهتر است که گلکسی تب S8 FE در اولویت خود قرار دهید و از آن جایی که چندین ماه تا عرضه این محصول باقی مانده است، می توانید بودجه خود را تا حدودی کنار بگذارید و این محصول بی نقص را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *