اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

ما آدم ها فکر می کنیم که ویروس ها تنها برای ما وجود دارند که سلامتی بدن ما را به خطر می اندازند. ولی اینطور نیست، ویروس ها در شکل دیگری در انواع رایانه ها نیز وجود دارند که باعث به خطر انداختن ایمنی رایانه می شوند. همانطور که انواع مسکن ها و داروها برای از بین بردن این ویروس از بدن تجویز می شوند، برای ویروس رایانه ها نیز، بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز طراحی شده اند که بهتر با آن ها آشنا شوید.

آنتی ویروس ها برای ویندوز

بارها شده است که در صورت مواجه شدن با یک بیماری داروهای متنفاوتی را امتحان کرده اید که شاید برای بهبود شما تاثیرگذار باشند. در میان این داروها بعضی از آن ها به راحتی و در کمترین زمان بیماری شما را بهبود بخشیده و برخی از آن ها همچنان بی تاثیر بوده اند. ویروس ها نیز دقیقا مانند یک بیماری برای رایانه ها و ویندوزها هستند که برای درمان آن ها سیستم های خاص و منحصر به فردی به نام آنتی ویروس طراحی شده است. آنتی ویروس ها همانطور که از نام آن پیداست، نرم افزارهایی هستند که در انواع زیادی توسط کمپانی های گوناگون طراحی شده اند و وظیفه دارند تا در برابر سیستم رایانه و ویروس هایی که در آن وجود دارد از اطلاعات شما محافظت کنند.

شاید بپرسید مگر رایانه ها نیز بیماری می گیرند؟ بله افرادی که دائما با سیستم های عامل ویندوز سر و کار دارند، متوجه منظور من خواهند شد. رایانه ها در اصل به دلیل آنکه دائما در حال ارسال و دریافت دیتاهای جدید، یا ارتباط برقرار کردن با وب سایت های مختلف هستند، ممکن است در اغلب اوقات به صورت کاملا ناگهانی ویروس هایی را در سیستم عامل خود بپذیرند که باعث به خطر افتادن اطلاعات شما خواهد شد. به این ترتیب روش اساسی و مهمی که برای در امان نگه داشتن این اطلاعات می توان به کار برد، استفاده از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز است. از نظر من همه رایانه ها باید حداقل دارای یکی از بهترین آنتی ویروس ها باشند. همانطور که آنتی بادی ها برای بدن ضروری هستند، آنتی ویروس ها نیز برای رایانه ها بسیار حائز اهمیت است.

این مطلب را هم ببینید
نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

همانطور که گاهی اوقات برخی از مسکن ها نمی توانند یک بیماری در بدن را درمان کنند، پس همه آنتی ویروس ها نیز برای از در امان نگه داشتن اطلاعات شما در ویندوز عالی نیستند. به این ترتیب برای داشتن یک عملکرد عالی در رایانه خود بهتر است که با بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز آشنا شوید و بدانید که چه آنتی ویروسی را بهتر است برای رایانه خود تجویز کنید. این نرم افزارها به شرح زیر است:

Bitdefender Antivirus

یکی از برترین آنتی ویروس هایی که به عنوان یک ابزار قدرتمند برای رایانه ها به حساب می آید، آنتی ویروس Bitdefender است، که از قابلیت های انبوه و بسیار عالی برخوردار است. این آنتی ویروس به روی انواع سیستم های عامل قابل اجرا شدن است. همچنین این آنتی ویروس را می توانید به طور همزمان می توانید به روی 10 دستگاه نصب کنید. از مهم ترین قابلیت های این آنتی ویروس می توان به امنیت بانکداری اینترنتی، ابزارهای محافظت از حریم شخصی، سیستم چند لایه برای مقابله با باج افزارها و ابزار تغییر آی پی اشاره کرد. این آنتی ویروس بهترین انتخابی است که از تمام اطلاعات شخصی شما حفاظت می کند. پس با خیال آسوده آن را تهیه کنید.

Norton Antivirus

نورتون آنتی ویروس، نمونه دیگری از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز است، که به روی تمام سیستم عامل ها نصب شده و قابلیت استفاده همزمان به روی 5 دستگاه را دارا می باشد. همچنین این آنتی ویروس دارای فایروال هوشمند و نگهداری ویژه از کامپیوتر می باشد. به این ترتیب با این آنتی ویروس با ابزار بکاپ گیری فوق العاده ای که دارد، بهترین انتخاب به حساب می آید.

Kasper sky Antivirus

از ویژگی ها و قابلیت های گسترده این آنتی ویروس به هیچ عنوان نمی توان گذشت. آنتی ویروس کسپراسکای؛ به صورتی طراحی شده است که قابلیت شخصی سازی آنتی ویروس را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار آنتی ویروسی قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد و در مقابله با باج افزارها بسیار پرکاربرد است. این آنتی ویروس را با قابلیت نصب به روی 10 دستگاه می توانید تهیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
تولید گوشی های تاشو هواوی

بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

Trend Micro antivirus

افرادی که برای حفاظت از پرداخت های آنلاین و حساب های بانکی خود به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند می باشند، حتما نام این نرم افزار را شنیده اند. این نرم افزار فوق العاده با قابلیت نصب به روی تمام سیستم های عامل از سیستم مسدودسازی با کیفیت URL برخوردار است و همچنین می تواند حساب بانکی شما را در امنیت نگه دارد. پس بهترین آنتی ویروسی که می توانید برای حفظ امنیت اطلاعات ویندوزتان تهیه کنید، قطعا همین است.

Avira antivirus

نام آویرا دیگر نیاز به تعریف و تمجید ندارد. این آنتی ویروس نصب به روی 25 دستگاه به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است. همچنین نمی توان از قابلیت مقابله با سیستم باج افزار، محافظت از اطلاعات شما در هنگام گشت و گذار در وب و قیمت عالی این آنتی ویروس گذشت. به همین دلیل آویرا جای هیچ سوالی را برای کاربران باقی نمی گذارد. پس بهتر است که هر چه زودتر آن را تهیه کنید.

Avast Antivirus

یکی دیگر از آنتی ویروس های پرطرفدار، آنتی ویروس آواست است که حتما نام آن را بارها شنیده اید. این آنتی ویروس عالی با داشتن قابلیت مقابله با باج افزارها، جلوگیری از سرقت DNS، بررسی وای فای و کارایی قدرتمند و  بالا توانسته محبوبیت زیادی در بین مخاطبین به دست آورد. به طور کلی با تهیه این آنتی ویروس دیگر لازم نیست نگران به خطر افتادن اطلاعات خود باشید. همچنین در زمانی که در حال گشت و گذار در وب ها هستید، از سیستم شما محافظت می شود.

نتیجه گیری

حفاظت از اطلاعات و داده های شما در رایانه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل استفاده از یک آنتی ویروس ایده آل که در دسته بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز قرار داشته باشد، بسبار اهمیت دارد. پس حتما از لیست تهیه شده، به سراغ یک آنتی ویروس عالی بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *