عکاسی و فیلم برداری, مقالات آموزشی پهپاد

دی جی آی DJI پهپاد مویک Mavic 3 را با دوربین 4/3 اینچی Hasselblad معرفی کرد

در مطالب  قبلی به نمونه هایی از پهپادهای دی جی آی پرداخته ایم اینک مدل جدیدی را شرکت دی جی آی به بازار راوانه کرده است که در این مقاله سعی داریم این پهپاد تازه وارد را هم معرفی کنیم و به ویزگی های آن بپردازیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

DJIبه تازگی از جدیدترین پهپاد پرچمدار خود، پهپاد موردانتظار Mavic 3، رونمایی کرد. Mavic 3 دارای یک دوربین دوگانه است که شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی 4/3 اینچی Hasselblad با قابلیت تصویربرداری تا 5.1K را دارا است. ویدئو و همچنین یک لنز تله 12 مگاپیکسلی که ویدیوهای 4K فیلمبرداری می‌کند و زوم دیجیتال تا 4 برابر را ارائه می‌دهد. این آمار چشمگیر دوربین، همراه با انبوهی از ویژگی‌ها و حالت‌های پرواز، نشان می‌دهد که جدیدترین پرچمدار DJI ممکن است بزرگترین پهپاد تولید شده باشد. .

یک پهپاد، دو مدل

مانند مدل قبلی خود، Mavic 2، Mavic 3 جدید در دو طعم مختلف عرضه می شود: یک مدل پایه و یک نسخه “Cine”. با این حال، بر خلاف Mavic 2، که کاربران را مجبور به انتخاب بین دو مدل متمایز می‌کرد، تفاوت‌های بین نسخه‌های Mavic 3 تقریباً چشمگیر نیست  بدون پرواز FOMO در اینجا. در واقع، تنها تمایز آشکار بین این دو مدل این است که Cine از فرمت ویدیویی اضافی، Apple ProRes 422 HQ پشتیبانی می‌کند و با 1 ترابایت حافظه داخلی در مقابل 8 گیگابایت مدل پایه عرضه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی تجهیزات ضروری عکاسی از غذا

تصویربرداری عالی

اگرچه Mavic 3 دارای برخی از چشمگیرترین مشخصات عملکردی است که تا به حال در آگهی های مصرف کننده دیده ایم، شکی نیست که چشم نوازترین ویژگی آن دوربین این پهپاد است. متاسفانه یا خوشبختانه از مدل های قبلی خود بیش از اندازه برتر است چرا که Mavic 3 اولین پهپاد Mavic است که نه یک، بلکه دو دوربین دارد. دوربین اصلی یک سنسور 20 مگاپیکسلی 4/3 اینچی Hasselblad، با دیافراگم قابل تنظیم و قابلیت فیلم‌برداری تا 5.1K/50 فریم بر ثانیه است. دوربین ثانویه یک تله فوتو 12 مگاپیکسلی است که با سرعت 4K/30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند و تا 4x را پشتیبانی می‌کند. زوم دیجیتال و زوم هیبریدی 28 برابری.اکنون، این واقعیت که Mavic 3 به جای یک دوربین دارای دو دوربین است، بمب بزرگی است. با این حال، چیزی که واقعا ما را هیجان زده کرده است، اندازه سنسور اصلی Mavic 3 است. در سال 2018، زمانی که ما برای اولین بار Mavic 2 Pro را امتحان کردیم، از فیلمی که با استفاده از سنسور CMOS 1 اینچی آن گرفته بودیم شگفت زده شدیم. CMOS 4/3 اینچی Mavic 3 بزرگتر و احتمالاً بهتر است – چشم اندازی که ما را مجبور به مرگ می کند. امتحانش کن.

افزایش عملکرد

همراه با تنظیمات دوربین جدید، Mavic 3 همچنین دارای چندین نرم افزار و پیشرفت های طراحی است که قابلیت های عملکرد آن را در سراسر صفحه افزایش می دهد. از جمله این پیشرفت‌ها، آرایه سنسور همه جهته Mavic 3 است که به Mavic 3 اجازه می‌دهد تا محیط خود را بهتر ببیند و پرواز بدون برخورد و تصادف را تضمین کنید حتی در محیط‌هایی با موانع زیاد.صحبت از بهبود بینایی: Mavic 3 اولین پهپاد DJI است که دارای فید زنده 1080p/60 fps است  به این معنی که آنچه در صفحه نمایش خود می بینید تقریباً با آنچه Mavic 3 در زمان واقعی ضبط می کند یکسان است.

این مطلب را هم ببینید
مهم ترین نکات عکاسی از محصول برای سایت

پرواز طولانی مدت

لیست بلندبالای Mavic 3 از ویژگی‌های ارزشمند پرچمدار به دوربین یا مجموعه حسگرهای بینایی آن ختم نمی‌شود. ویژگی‌های برجسته اضافی این پهپاد، مانند زمان پرواز طولانی 46 دقیقه و برد ارسال ویدئوی تقریباً 10 مایلی، همه اینها تضمین می‌کنند که Mavic 3 به‌زودی به عنوان هواپیمای برجسته RC در جهان تبدیل خواهد شد.

می توانید مدل های دیگر دی جی آی را از سایت پایاتل ببینید، مقایسه و خریداری کنید.

سوال یا نظری در مورد Mavic 3 جدید دارید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و حتما از پهپادهایی که پایاتل به شما معرفی می کند از صفحات مربوطه به آنها بازدید فرمائید و اطلاعات خود را بالاتر ببرید و سوالات خود را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *