بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Gotham Knights

معرفی بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights یک گزینه جذاب برای گیمرهاییست که به بازی های اکشن علاقمند هستند.  این بازی توسط WB Games Montréal ساخته شده و توسط برادران وارنر Interactive Entertainment منتشر خواهد شد. در این بخش میخواهیم به معرفی بازی Gotham Knights بپردازیم.

معرفی بازی Gotham Knights

داستان بازی

داستان بازی چندین سال پس از مرگ ظاهری بتمن را نشان می‌دهد. همچنین بدنبال مرگ جیمز گوردون، وقوع جنایت و بی‌قانونی در این شهر افزایش یافته است. این امر باعث می‌شود تا متحدین بتمن یعنی Nightwing، رابین، Batgirl و رد هود تنها کسانی باشند که قادر به اجرای عدالت در گاتهام هستند و باید تلاش کنند تا مانع نزول این شهر شوند. در طول بازی Gotham Knights، قهرمانان درگیری‌هایی با Court of Owls خواهند داشت که یک گروه جنایی مخفی است که به اندازه خود گاتهام سن دارد.

بازی Gotham Knights در کوچه‌های کم نور و خیابان‌های شلوغ شهر گاتهام رخ می‌دهد و به نظر می‌رسد طیف وسیعی از محلات مختلف برای کشف وجود دارند. با این حال، شما متوجه خواهید شد که Gotham Knights در خارج از Batcave که احتمالاً هنگام کشته شدن بتمن نابود شده بود، شکل نگرفته و در عوض از Belfry به عنوان پایگاه جدید خود استفاده می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Inked

معرفی بازی Gotham Knights

گیم پلی بازی

Gotham Knights در دنیای آزاد شهر گاتهام شکل گرفته است و دارای 5 شهر جداگانه است، بنابراین احتمالاً می‌توان انتظار داشت که هر یک از آنها ظاهر و ویژگی‌های متمایز خود را داشته باشند. دموی گیم پلی بازی Gotham Knights نیز نشان می‌دهد که خیابان‌ها با وسایل نقلیه و عابران پیاده پر شده‌اند؛ چیزی که هرگز در بازی‌های Arkham وجود نداشت. همچنین گردش در اطراف این شهر نیز جالب به نظر می‌رسد؛ زیرا مطمئناً هواپیماهایی برای سوار شدن وجود خواهند داشت و بازیکنان می‌توانند از Batcycle برای دور زدن در گاتهام نیز استفاده کنند.

با چهار شخصیت قابل بازی که در کانون توجه قرار دارند، فضای کافی برای هر یک از سبک‌های بازی و توانایی‌های مختلف وجود دارد و با توجه به آنچه تاکنون در مورد این بازی دیده‌اید، به نظر می‌رسد که قطعاً چنین است. همچنین هر یک از این 4 شخصیت دارای سبک‌های مبارزاتی و توانایی‌های رزمی بی‌نظیری هستند که چند مورد محدود از این‌ها در دموی گیم پلی بازی Gotham Knights نشان داده شده است. به نظر می‌رسد که رابین به ماهواره‌های Justice League دسترسی پیدا می‌کند و این امکان را خواهد داشت تا در مسافت‌های کوتاه منتقل شود، در حالی که Batgirl سبک مبارزه شبیه به خود بتمن را در کنار برخی توانایی‌های جالب و جدید مانند احضار ازدحام خفاش‌ها در جنگ دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

تاریخ عرضه بازی Gotham Knights با سبک اکشن و ماجراجویی و البته ابرقهرمانانی در سال 2021 خواهد بود؛ البته تاریخ دقیق آن هنوز تأیید نشده است و همانطور که بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند، برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *