بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Pragmata برای کنسول PS5

معرفی بازی Pragmata

پلی استیشن 5 جدیدترین نسخه کنسول محبوب سونی می باشد که طرفداران زیادی د رمیان گیمرها دارد. برای این کنسول بازی های مختلفی ارائه شده است که یکی از آن ها Pragmata می باشد. در این بخش قصد داریم به معرفی بازی Pragmata بپردازیم.

معرفی بازی Pragmata

گیم پلی بازی

توضیح دادن درباره گیم پلی بازی Pragmata آن هم بر اساس تریلری که دیدیم کار چندان راحتی نیست. اما در این تریلر چند نکته ریز وجود دارد که کدهای خوبی درباره گیم پلی بازی به ما می‌دهند. اول از همه اینکه شخصیت اصلی مثل بازی DOOM Eternal یا Halo یک لباس فضایی مجهز به تن دارد، اما مثل این بازی‌ها از اسلحه استفاده نمی‌کنند. بیشتر تجهیزات او علمی هستند و به درد اکتشاف یا مسیریابی می‌خورند. برای مثال یک اسکنر که کنار چشم قرار گرفته و همچنین یک وسیله که بمبی از غبار را در هوا پخش می‌کند و برای دیدن اشیاء و آیتم‌های نامرئی به کار می‌رود.

این مطلب را هم ببینید
بازی جدید سازنده بازی Bio shock

همچنین گفتیم در یکی از صحنه‌های تریلر، شخصیت اصلی با استفاده از طناب، چیزی شبیه حباب دور خودش ایجاد کرد تا به ماهواره برخورد نکند. احتمالا این طناب در هنگام سقوط از ارتفاع هم می‌تواند مانع از آسیب دیدگی شود. با توجه به این موارد، می‌توان حدس زد که نبرد و اکشن در بازی Pragmata نقش کم‌رنگی دارد و جای خود را به جستجو، بقا و حل معماها داده است.

تئوری هایی که درباره بازی Pragmata مطرح شده اند

  1. یکی از اصلی‌ترین تئوری‌هایی که درباره بازی Pragmata مطرح شده، بیان می‌کند که کل داستان بازی در کره ماه اتفاق می‌افتد. دلیل اصلی‌اش هم آن است که وقتی ماهواره در آسمان ظاهر شد، شاهد در هم شکستن تصویر آسمان بودیم؛ انگار که کل آسمان یک نمایشگر باشد که فقط تصویری از آسمان زمین را به نمایش می‌گذارد. این تئوری بیان می‌کند که روی سطح ماه، گنبدهای بسیار بزرگی ساخته شده‌اند که سطح داخلی این گنبدها تصویر آسمان را نمایش می‌دهد و زیر آنها نیز شهرها و آسمان‌خراش‌هایی که کاملا شبیه شهرهای زمین هستند، ساخته شده‌اند. حالا هدف از این کار چیست، ما نمی‌دانیم. این تئوری با توجه به چیزهایی که در تریلر دیده‌ایم بسیار قوی به نظر می‌رسد.
  2. اما تئوری بعدی که بالاتر هم به آن اشاره کردیم، مربوط به دختر بچه می‌شود. این تئوری بیان می‌کند که او یک اندروید است و به وسیله هوش مصنوعی هدایت می‌شود. این مورد هم کاملا منطقی به نظر می‌رسد. اگر به چشمان دختر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که دیجیتالی هستند. ضمنا صدای او هم اصلا شبیه صدای معمولی انسان نبود. پیش‌بینی می‌شود که این دختر نقش بسیار پررنگی در داستان و گیم پلی بازی Pragmata داشته باشد. او توانایی انجام کارهایی را خواهد داشت که مرد از عهده آنها برنمی‌آید.
این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های تاریخ از نگاه ایلان ماسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *