بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Returnal؛ انحصاری جدید پلی استیشن 5

بازی Returnal

بازی Returnal یکی از زیبا ترین و چالش برانگیز ترین بازی هایی است که شما می توانید با یک فضاسازی تقریبا ترسناک آن را تجربه کنید.

این بازی را شما میتوانید در یک استادیوم فنلاندی در نظر بگیرید که یکی از با کیفیت ترین و قابل قبول ترین بازی هایی است که صددرصد می‌تواند برای سرگرمی شما گزینه قابل قبول باشد. این بازی کاملا انحصاری ps5 است که شما را با یک تجربه جدید آشنا می کند؛  چرا که ساختار آن همانگونه که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد با یک فضای تقریبا ترسناک همراه می‌شود که شما می‌توانید به راحتی به تقسیم‌بندی عناوین بیندیشید.

تنظیم دستی بازی Returnal

بدون اغراق چالش برانگیز بودن این بازی یکی از قابلیت های عالی آن محسوب می‌شود و بهتر است بدانید که در این بازی شما از ستون های اصلی گیم پلی استفاده نمی کنید و میدان جنگی آن به صورت هدفمند شما را به بازی نزدیک می کند و از جمله هدف گذاری های اصلی این بازی مکان های دیدنی است است تا شاید عملکرد خود را با تکنیک و استراتژی های جدید در این بازی تغییر دهید.

اما از جمله ویژگی ها و مزایای اصلی بازی Returnal شاید به کنترل کننده آن مربوط باشد که شما به واسطه DualSense شلیک خود را به سمت مکان های دیدنی در نظر بگیرید و به واسطه های محرک های مقاومتی شما از L2 کمک بگیرید و آن را به حالت alt-fire نزدیک کنید. تست سرعت عملکرد در این دسته بسیار مهم است که شما تنظیم و کنترل را به صورت سنتی و دستی انجام می دهید.توصیه ما به شما این است که از L2 برای هدف گذاری خود به نحو احسن غافل نشوید.

این مطلب را هم ببینید
نحوه اتصال و همگام سازی کنترلر ایکس باایکس وان(Xbox One)

انواع سلاح بازی Returnal

سطح بارگذاری فعال در این بازی به شما کمک می کند تا سلاح خود را در زمان بندی های مناسب بتوانید به راحتی تغییر دهید. این گونه است که شما به راحتی می توانید مدل های متفاوتی را برای شلیک در نظر بگیرد و صددرصد تسهیلاتی که به شما ارائه می شود به چالش انگیز بودن این بازی بسیار کمک می‌کند و شاید بسیار وسوسه انگیز باشد. اما در هر صورت شما می‌توانید از گروه های مختلف و پیچیده برای داشتن سلاح های قبال قبول استفاده کنید. تمامی سلاح ها درجه بندی است که شما باید بتوانید سازگاری سلاح های جدید را نیز به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

آموزش فرار ماهرانه

شما می توانید از مهارت های مختلفی در این بازی استفاده کنید که بر خلاف بسیاری از بازی های اکشن که می شناسید شما از انواع پرتاب از نزدیک می توانید بهره مند شوید و سرعت عملکرد شما نیز گزینه بسیار مهمی برای پرتاب محسوب می شود و با استفاده dodge شما می توانید برای حل پازل استفاده کنید. این بازی شما را برای فرار از اتاق های اختیاری که از انواع لیزر و خطرات دیگر پر شده است راهنمایی می کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های سبک بقا

به صورت ماهرانه فرار کردن یک هنر است. به خاطر جنگ های پی در پی شما باید حملات قدرتمندی را در نظر بگیرید.بدون هیچ اغراقی این بازی می‌تواند سطح هیجان شما را نیز افزایش دهد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این بازی را یک بازی اعتیاد آور می شناسند.

پرش از Biomes  یک قابلیت مدرن

بازی Returnal به شما کمک می کند تا با دوام و مقاومت در ابتدا تنها به سلامتی خود بیندیشید، تا بتوانید با رشد بالایی سلامتی خود را تضمین و تصمیمات قابل قبولی را برای مبارزه در نظر بگیرید. پرش از Biomes را از یاد نبرید و این نکته را بخاطر بسپارید که شما باید همیشه مراقب نقشه خود باشید و به درستی از آن حفاظت کنید تا تسلم دشمن نشوید به این دلیل که نقشه بسیار در این زمینه به شما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *