بازی و سرگرمی

چطور دسته پلی استیشن 5 را به گوشی اندروید متصل کنیم؟

دسته بازی پلی استیشن ۵

خبر خوش برای آن دسته از عزیزانی که علاقه بسیار زیادی به کنسول پلی استیشن ۵ دارن این است که دسته بازی پلی استیشن ۵ قابلیت متصل شدن به گوشی اندروید را نیز دارد؛ چرا که شما می توانید به واسطه کنترلر دوال سنس این بازی مهیج را بر روی گوشی اندروید خود به راحتی با چک کردن تنظیمات‌ گوشی تجربه کنید.

نحوه اتصال دسته بازی پلی استیشن ۵ با گوشی اندروید

به سادگی بازی های گوناگونی را می توان با سیستم اندروید انجام داد که البته با وجود کنترلر دوال سنس این امر میسر است و به همین دلیل شما می توانید طبق مراحل زیر اقدام کنید:

  • با فشاردادن دکمه PS که در قیمت وسط کنترلر است کنترلر پلی استیشن 5 را روشن کنید.
  • سپس با فشردن دکمه PS وهمزمان دکمه Share در قسمت چپ نوار لمسی می توانید بازی را شروع کنید. ( مادامی که Pairing Mode را مشاهده کنید این فشردن را ادامه دهید)
  • به قسمت Settings گوشی اندروید خود مراجعه کنید.
  • در قسمت Bluetooth کنترلر دوال سنس را با نام Wireless Controller در بخش Available Device می توانید مشاهده کنید.
  • در قسمت بلوتوث کنترلر را فشار دهید که در این حالت کنترلر و گوشی اندروید شما با یکدیگر Pair می شوند.
این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Alien Isolation

با پیمودن مراحل بالا اتصال دسته بازی پلی استیشن ۵ با گوشی اندروید برقرار است.

دسته بازی پلی استیشن ۵

چگونگی قطع ارتباط کنترلر با گوشی اندروید

  • دوباره به قسمت Settings بروید.
  • دوباره Bluetooth را در قسمت Settings انتخاب کنید.
  • دستگاهی که به کنترلر ارتباط دارد را در لیستی که مشاهده می کنید پیدا و می توانید بر روی نماد i کلیک کنید.
  • در پایان گزینه Disconnect بفشارید.

توجه داشته باشید که شما با استفاده از کنترلر دوال سنس این اختیار را دارید که هر نوع بازی اندرویدی را به واسطه پشتیبانی این قابلیت ویژه تجربه کنید و صددرصد استفاده از کنترلر دوال سنس می تواند برای شما یک بازی جذاب راحت را به ارمغان بیاورد و مهمتر از همه شما تنها در حین بازی تمامی تمرکز خود را بر روی دکمه ها و گزینه های کنترل د رنظر بگیرید.

قابلیت های بی نظیر کنترلر دوال سنس

در یک حالت پیش فرض کنترل ممکن است در بسیاری از گوشی های اندروید پشتیبانی نشود که شما به واسطه Remote Play می توانید این پشتیبانی را برقرار کنید که شما به کمک آن می توانید انواع بازی های پلی استیشن ۴ و ۵ را به راحتی بازی کنید و مهمتر از همه از دیگر بازی های کنسولی نیز استفاده کنید.

پلی استیشن ۵ از جمله بازی‌های فوق‌العاده‌ای است که صددرصد شما می توانید این کنسول را به راحتی یکی از کنسول های نسل نهم در نظر بگیرید که شما به واسطه تغییرات آن استاندارد و کیفیت اصلی آن بازی را مشاهده می کنید.  کیفیت ساخت، عملکرد و قابلیت های ویژه ای که دارد باعث می شود تا شما بتوانید از این کنسول به نحو احسن استفاده کنید و تجربه یک بازی دلنشین را کسب کنید.

این مطلب را هم ببینید
بازی Minecraft: Playstation 4 Edition

از دسته بازی پلی استیشن ۵ بیشتر بدانید

بخاطر کیفیت، امکانات و قابلیت های ویژه این کنسول کاملا طبیعی است که بسیاری از کاربران به دنبال تنظیم دسته بازی پلی استیشن ۵ با گوشی اندرویدی باشند؛ چرا که علاوه بر خوش دست بودن دسته شما می توانید با سرعت بالا از گرافیک عالی این بازی استفاده کنید دوام، زیبایی و کیفیت از جمله ویژگی‌های اصلی پلی استیشن ۵ به حساب می آید اما در هر صورت کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند که این پلی استیشن به بهترین شکل ممکن این مقوله را رعایت کرده است وهمانگونه که گفته شد می توانید این کنسول با کیفیت و زیبا را با قیمت مناسب به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی پایاتل خریداری کرده و از دسته های خوش دست آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *