بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Street Power Football

بازی Street Power Football

در میان دنیای متنوع بازی های ویدیویی ، بازی های شبیه ساز فوتبال از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. در این بین، افرادی که گیم‌پلی آرکید و هیجان‌انگیز را ترجیح می‌دهند، به بازی فوتبال خیابانی علاقه بیشتری دارند. محبوبیت بخش Volta در بازی FIFA 20 هم این موضوع را به خوبی ثابت کرد. بازی Street Power Football نیز از این نوع می باشد که در این بخش به معرفی آن می پردازیم.

بازی Street Power Football

تاریخ انتشار بازی

این بازی در تاریخ 25 آگوست 2020 یعنی 4 شهریور 1399 منتشر شده است. این بازی برای کامپیوترهای شخصی در استیم عرضه شده و بازیکن‌ها می‌توانند از طریق این پلتفرم برای خرید و تجربه بازی اقدام کنند. همچنین افرادی که پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دارند می‌توانند به تجربه بازی فوتبال خیابانی بپردازند. اما خبر خوب برای صاحبان کنسول سوییچ آن است که آنها هم می‌توانند این بازی جذاب را تجربه کنند. اتفاقا گیم‌پلی این بازی با ویژگی‌های خاص کنسول سوییچ مطابقت دارد و می‌توان گفت که کنسول نینتندو، پلتفرم مناسبی برای تجربه فوتبال خیابانی 2020 خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Terraria

گیم پلی بازی

در این بازی نباید انتظار داشته باشید که نحوه کنترل بازیکن‌ها مثل بازی‌های شبیه‌ساز FIFA یا PES باشد. در اینجا همه چیز حالت فانتزی و آرکید دارد و سازنده‌ها تلاش کرده‌اند تا فقط هیجان فوتبال خیابانی را به بازیکن‌ها منتقل کنند. برای این کار از تجربیات بازیکن‌های واقعی این رشته نیز استفاده شده است. تعدادی از بهترین بازیکنان فوتبال خیابانی از جمله شان گارنیر فرانسوی به عنوان مشاور در کنار تیم تولید بوده‌اند و حتی از وجود آنها در داخل بازی هم استفاده شده است.

گیم‌پلی بازی دارای سختی خاصی نیست، اما یادگیری تکنیک‌ها نیاز به تمرین و تکرار دارد. در ابتدا بهتر است مسابقات کلاسیک و عادی را دنبال کنید تا با نحوه کنترل و اجرای حرکات مختلف بیشتر آشنا شوید. در این حالت، به هم ریختن دفاع تیم حریف و گل زدن لذت بسیار زیادی دارد. وقتی که مهارت‌های شما در بازی کمی افزایش پیدا کرد، می‌توانید حالت‌های دیگر مثل فری‌استایل و تریک‌شات را تجربه کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی قدرت جادو در دستان شما majic the gathering arena

سیستم مورد نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 10
  • پردازنده: نسل سوم اینتل Core i5-3230M 2.60/3.20 GHz
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 550 Ti با حافظه 1 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: 6 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بهتر بازی:

  • سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 10
  • پردازنده: اینتل Core i7
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1050 Ti
  • فضای ذخیره‌سازی: 6 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *