بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی sword hunter

بازی sword hunter

امروز می خواهیم در رابطه با بازی sword hunter صحبت کنیم. بازی‌های موبایلی بازی‌هایی هستند که برای دستگاه‌های تلفن همراه، مانند گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی جیبی، دستیارهای دیجیتال شخصی (PDA) و پخش‌کننده‌های رسانه‌ای قابل حمل طراحی شده‌اند. بازی‌های موبایل از ابتدایی (مانند Snake در گوشی‌های قدیمی‌تر نوکیا) تا پیچیده (بازی‌های سه بعدی) را شامل می‌شود. اگر می خواهید بیشتر درباره ی بازی swoed hunter بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های بازی swoed hunter

تلفن های همراه امروزی، به ویژه تلفن های هوشمند، دارای طیف گسترده ای از ویژگی های اتصال، از جمله مادون قرمز، بلوتوث، Wi-Fi و 3G هستند. این فناوری ها بازی های چند نفره بی سیم را با دو یا چند بازیکن تسهیل می کنند. این بازی هم اکنون برای دانلود در کنار Free Fire اصلی در دسترس است. ما نگاهی به تفاوت های بازی جدید می اندازیم.

بازی sword hunter

عنوان Free Fire در سبک نبرد رویال موبایل Garena یکی از محبوب ترین ها در میان این سبک است. sword hunter یک برنامه مستقل است که تجربه گیم پلی پیشرفته ای را با ویژگی های بهبود یافته ارائه می دهد. در اینجا در این مقاله، نگاهی به پخش‌کننده‌های کن فری فایر مکس برای بازی با بازیکنان فری فایر روی همان سرور خواهیم داشت، تمام آن چیزی که باید در مورد آن بدانید.

پیش ثبت نام نسخه بهبودیافته sword hunter رو به پایان است. با رویدادهای جدید منحصر به فرد و جوایز ویژه که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. این بازی دارای تنظیمات گرافیکی پیشرفته و چندین ویژگی پیشرفته دیگر مانند لابی 360 درجه و جزیره کرافت است.

بازیکنان sword hunter می توانند به صورت رایگان بازی کنند

این عنوان قرار است در تاریخ 28 سپتامبر منتشر شود و برای بازیکنان هم راستا با دانلود از فروشگاه Play در دسترس خواهد بود. بازی sword hunter همچنین درجه بالاتری از سفارش سازی را ارائه می دهد، مانند موسیقی متن می تواند عمل کند. بازیکنان این گزینه را خواهند داشت که جلوه های صوتی کلاسیک یا جدید را انتخاب کنند. بازیکنان می توانند از حساب sword hunter خود برای بازی با استفاده از فناوری Firelink استفاده کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Darkfire Heroes

بله، این امکان برای بازیکنان sword hunter و Free Fire وجود دارد که با هم بازی کنند. این به خاطر فناوری Firelink است که کاربران Free Fire Max را قادر می‌سازد در کنار کسانی که از نسخه معمولی استفاده می‌کنند بازی کنند. علاوه بر این، فناوری Firelink به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از حساب های Free Fire موجود خود وارد شوند. همچنین پیشرفت را در هر دو بازی حفظ می کند.

حداقل نیاز برای بازی sword hunter در پلتفرم اندروید 2 گیگابایت رم و اندروید نسخه 4.4 و بالاتر است. برای پلتفرم iOS، بازیکنانی که از آیفون 6 اس و بالاتر استفاده می کنند، می توانند این بازی را انجام دهند. با این حال، کاربران برای اجرای روان بازی باید حداقل یک دستگاه با رم 4 گیگابایت یا بیشتر داشته باشند. برای شرکت در هدیه عظیم DJ Aloks و مطلع شدن از آخرین اخبار صحنه بازی و ورزش های الکترونیکی، اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بازی sword hunter که معمولاً به آن Free Fire یا FF گفته می‌شود، یکی از پردانلودترین بازی‌های ویدیویی رایگان برای پخش در سال 2020 بود و توسط Esports به عنوان «بازی موبایل سال» انتخاب شد. اگر کودک شما آن را بازی نمی کند، ممکن است در مورد آن در مطبوعات شنیده باشید. Free fire پوشش رایگان زیادی برای شایعات در مورد ممنوعیت آن در مراکش و هند دریافت کرد. و اخیراً به دلیل ممنوعیت بیش از 1 میلیون حساب به دلیل هک کردن و حذف تقلب کنندگان، در اخبار مطرح شده است. در این راهنما، به شما اطلاع می‌دهیم که چرا این همه سر و صدا در مورد Free Fire وجود دارد، به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید که آیا این بازی برای فرزند شما مناسب است یا خیر، و نکات ایمنی را در طول مسیر به شما ارائه می‌کنیم.

راهنمای بازی sword hunter

sword hunter یک بازی تیراندازی رایگان است که توسط Garena مستقر در سنگاپور، در بخش بازی شرکت اینترنتی Sea منتشر شده است. این یک بازی بتل رویال است، به این معنی که یک بازی ویدئویی آنلاین چند نفره است که بقا، اکتشاف را در هم می آمیزد. بقا در آتش آزاد به این معنی است که شما باید پس از 10 دقیقه بازی، “آخرین مرد ایستاده” در میان 49 بازیکن دیگر باشید، شاهکاری که با تلاش برای ماندن در منطقه امن خود و با تیراندازی و کشتن انسان های دیگر به دست می آید.

این مطلب را هم ببینید
Among Us لقب محبوب ترین بازی 2020 را به خود اختصاص داد

بازی sword hunter

آیا sword hunter برای کودکان بی خطر است؟

خشونت sword hunter در حالی که ترسناک نیست، بلکه واقع بینانه است. بازیکنان قبل از سقوط برای مردن از درد ناله می کنند و مجروح می شوند. بازیکنان sword hunter می توانند مستقیماً با غریبه هایی که ممکن است از زبان نامناسب استفاده کنند یا شکارچیان جنسی بالقوه یا سارقان چت کنند.

sword hunter حساب‌های مشکوک را مسدود می‌کند، اما این برنامه مستعد هکرهایی است که بازی‌ها را خراب می‌کنند و ممکن است اطلاعات شخصی را به سرقت ببرند.

از همان ابتدا، sword hunter بازیکنان را به خرید ارز مجازی، خرید اسلحه و لباس و انجام بازی‌های قمار، از طریق تبلیغات مداوم یا انجام ماموریت‌ها وادار می‌کند، فشار برای خریدهای درون‌برنامه‌ای روی بازی sword hunter بسیار سنگین است. آتش آزاد شخصیت ها را جنسیت می بخشد، برخی از شخصیت های زن لباس های آشکار می پوشند.

بازی بیش از حد sword hunter، مانند هر فعالیتی که در زمان نمایش صفحه نیاز به تمرکز شدید دارد، باعث خستگی چشم می شود. (طبق تجزیه و تحلیل ما در پایان فوریه 2021، متوسط ​​​​کودک بین 4 تا 15 سال در sword huntr به طور متوسط ​​74 دقیقه در روز بازی می کند!)

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بازی sword hunter آشنا کنیم. از آنجایی که sword hunter هیچ کنترل والدینی ندارد، اکیداً توصیه می‌کنیم برای استفاده از دستگاه محدودیت‌های زمان صفحه نمایش را تعیین کنید. مهم نیست که کودک شما کدام بازی را انجام می دهد، باید کنترل های والدین را در تلفن همراه فرزندتان تنظیم کنید و از آنها همراه با یک برنامه کنترل والدین مستقل مانند Qustodio برای حداکثر ایمنی آنلاین استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *