بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی The Forest

بازی The Forest

یکی از برترین و جذاب‌ترین بازی‌های Survival چند سال اخیر  که بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفت ، بازی The Forest می باشد.

بازی The Forest

گیم پلی بازی

در این بازی ، بازیکنان کنترل اریک را برعهده می‌گیرند و هدف آنها پیدا کردن پسر او یعنی تامی است. از آنجایی که آن منطقه پر شده است از موجودات جهش یافته عجیب و انسان‌های آدم‌خوار، اریک کار بسیار سختی برای بقا دارد. در طول بازی، شما می‌بایست در نقش اریک از یک طرف زنده بمانید و نیازهای خود را برطرف ساخته و از خطرات در امان بمانید و از طرف دیگر باید به جست و جو برای پیدا کردن تامی نیز بپردازید.

همانطور که احتمالا می‌دانید، گیم پلی بازی متشکل شده از پیدا کردن مواد اولیه مورد نیاز، ساخت سرپناه، سلاح‌های مختلف، وسایل ضروری و دیگر مواردی که بار‌ها در عناوین Survival دیده‌ایم.
یکی از نکات جالب در مورد مبارزات بازی این است که سازندگان قصد داشتند دشمنانی را طراحی کنند که از لحاظ عملکردی و رفتاری واقعی باشند، به همین دلیل وقتی عده‌ای دشمنان انسانی آدم خوار شما را می‌بینند، بی مهابا و بدون درنگ به شما حمله نمی‌کنند، بلکه بعضی از اوقات از فاصله شما را تماشا کرده و حرکات شما را تحت نظر می‌گیرند.

این مطلب را هم ببینید
بازی GhostWire: Tokyo معرفی شد

در هنگام مبارزه نیز از آنجایی که معمولا به صورت گروهی حمله می‌کنند، همواره سعی بر این دارند که با استفاده از جابجایی مداوم و دور زدن شما، موقعیت مناسب حمله را پیدا کرده و در زمانی که انتظارش را ندارید به شما حمله‌ور شوند. در بازی دفورست در کنار نبرد با دشمنان و جهش یافته‌های گوناگون، با مسائل طبیعی و حیاتی مثل گرسنگی و تشنگی نیز دست و پنجه نرم خواهید کرد. بازی The Forest سیستم ساخت و ساز متنوع و نسبتا وسیعی دارد و می توانید سازه‌ها، ابزارها و سلاح‌های متعددی را Craft کنید.

در کل باید گفت مواردی که در گیم پلی بازی وجود دارند، آنچنان شما را غافلگیر نمی‌سازند؛ چرا که اگر یک یا دو بازی Survival مشابه را تجربه کرده باشید، کاملا با ساز و کار و روند بازی آشنا خواهید بود‌. شاید تم سیاه و بعضا مخوف بازی در برخی قسمت‌ها مثل غارها و مناطق دورافتاده نقشه را بتوان فرق بزرگ بازی جنگل با عناوین Survival دیگر دانست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Trial Xtreme 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *