مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین افزونه های دانلود برای کروم

بهترین نرم افزارهای دانلود برای کروم

دانلود کردن یکی از کارهای رایج کاربران هنگام وبگردی است. از آنجایی که گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرها در جهان است در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین افزونه های دانلود برای کروم بپردازیم.

بهترین افزونه های دانلود برای کروم را بشناسید

Flash Video Downloader

افزونه Flash Video Downloader تقریبا برای تمام سایت‌های ویدئویی به درستی کار می‌کند و امکان دانلود با کیفیت‌های موجود را نیز به شما خواهد داد؛ علاوه بر‌این با توجه به محیط مخصوص خود برای نمایش فایل‌های دانلود‌شده، دسترسی شما به آن فایل‌ها را نیز ساده می‌کند. کافیست صفحه دلخواهتان را بارگذاری کنید و بر روی افزونه کلیک کنید تا بتوانید کیفیت های مختلفی را از آن دانلود کنید.

Chrono Download Manager

این ابزار قدرمند کارایی بسیار بالایی برای دانلود با سرعت بالا و اتصال چندگانه دارد و با بخش مدیریتی خود، دسترس به فایل‌ها را راحت می‌کند. ابزارهای بسیار کارآمدی برای دانلود دسته‌ای عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌های صوتی موجود در صفحات در اختیار دارد و به شما برای دانلود محتویات صفحات وب کمک می‌کند. با نصب این افزونه جدا از بی‌نیاز شدن نسبت به بسیاری از امکانات برنامه‌های مدیریت دانلود ویندوزی، امکانات بسیار بیشتری نیز روی مرورگر خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی لپ تاپ گیمینگ JiangXing X15 ؛ اولین لپ تاپ گیمینگ کالرفول

Chrome Audio Capture

Chrome Audio Capture یک افزونه کروم است که به کاربران اجازه می دهد تا هر صوتی که در صفحه در حال پخش است را ضبط کنند. زبانه های متعدد می تواند به طور همزمان ضبط شود. ضبط می تواند به صورت فایل های MP3 و یا WAV ذخیره شود. برای شروع ضبط، روی نماد Chrome Audio Capture کلیک کنید و از کلید میانبر یا کلید های میانبر برای شروع و توقف ضبط استفاده کنید. هنگامی که ضبط متوقف می شود، می توانید فایل صوتی خود را ذخیره و نام گذاری کنید.

Audio Downloader Prime

Audio Downloader Prime یک افزونه کروم است که به شما کمک می کند تا سریعا از نوار ابزار مرورگر خود (از طریق یک صفحه پاپ آپ) صوت های دلخواه خود را دانلود کنید. این افزونه به طور خاص طراحی شده و برای دانلود محتوای صوتی مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
تبلت لنوو Tab P11 معرفی شد

Download Manager

Download Manager یک افزونه دانلود منیجر برای کروم منبع باز است و ویژگی های خاصی دارد که دارای یک رابط تمیز برای دسترسی آسان است. شما می توانید پیشرفت فایل را بررسی کنید و همچنین اقداماتی مانند مکث، ادامه و لغو گزینه ها را انجام دهید. زمان انتظار برای بارگیری فایل را با انیمیشن متحرک بصری و کلید های میانبر نشان می دهد.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین افزونه های دانلود برای کروم

  1. you movies گفت:

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *