مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای جایگزین پاورپوینت

بهترین نرم افزارهای جایگزین پاورپوینت

درست است که پاورپوینت یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ساخت فایل ارائه محسوب می شود اما گاهی ممکن است بنابر دلایل مختلفی ترجیح دهید که از برنامه های دیگر مشابه آن استفاده کنید. در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای جایگزین پاورپوینت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای جایگزین پاورپوینت را بشناسید

Haiku Deck

این سرویس دارای یک دستیار هوش مصنوعی است که می تواند به صورت خودکار کار قرار دادن تصاویر و فرمت دهی مناسب به فایل ارائه را به انجام برساند. در نسخه رایگان Haiku Deck تنها قادر به ایجاد یک پروژه خواهید بود و برای کار بیشتر با آن باید حساب کاربری پرمیوم داشته باشید. این سرویس علاوه بر نسخه موبایلی دارای نسخه ای برای کامپیوترهای شخصی نیز است. اگر از نسخه پرمیوم و غیر رایگان این سرویس استفاده کنید در واقع دیگر هیچ نیازی به دیگر نرم افزارها جهت ساخت فایل های ارائه احساس نخواهید نمود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Disk Boot Failure در ویندوز به روشهای مختلف

Canva

در نسخه رایگان این سرویس قادر به ایجاد دو پروژه خواهید بود. ضمن اینکه یک گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در اخیتار شما قرار خواهد گرفت. در حالی که این فضا در صورت داشتن حساب کاربری پرمیوم به صورت نامحدود خواهد بود. یکی از برتری های Canvas نسبت به دیگر سرویس های ذکر شده در این لیست تنوع بالای تمپلیت ها یا همان نمونه های از پیش طراحی شده ان است. در این سرویس می توانید به ۸۰۰۰ قالب آماده دسترسی داشته باشید که مطمئنا می توانند همه نیازهای شما را به راحتی برآورده سازند. همچنین می توانید پروزه های خود را به صورت GIF نیز در این سرویس ذخیره نمایید.

Swipe

یکی از امکانات جالب این پلتفرم این است که پس از ایجاد یا ویرایش فایل های ارائه و سپس انتشار آن ها می توانید بازخوردهایی که از آن صورت گرفته است را دنبال کنید. اینکه این فایل در کجا، چگونه و در چه زمیانی توسط مخاطبینش مورد مطالعه قرار گرفته است یا هر کدام از مخاطبین، در چه مدت زمانی مشغول مطالعه آن بوده اند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

Slides

محیط کاری این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که از طریق آن می توانید به راحتی از تصاویر پس زمینه، انواع تم ها و دیگر مواردی که برای کاربران تدارک دیده شده است استفاده نمایید. فایل های ارائه در این پلتفرم به طور پیش فرض دارای ۱۰ اسلاید هستند که البته قابل ویرایش و سفارشی سازی می باشند. امکاناتی مثل حفظ حریم شخصی، ویرایش و دسترسی از طریق ابزارهای مختلف، ارائه آفلاین، نمایش فرمول های ریاضی و استفاده از ویرایشگر CSS جهت ایجاد تم سفارشی از امکاناتی هستند که در این پلتفرم وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *