مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت رایگان

بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت

پاورپوینت یک نرم افزار محبوب برای ارائه می باشد که در مجموعه مایکروسافت آفیس قرار گرفته است. قالب های آماده بسیاری زیادی برای این نرم افزار ارائه شده اند که می توانید آن ها را دانلود کرده و استفاده کنید. در این بخش می خواهیم بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت رایگان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت رایگان را بشناسید

Presentation Magazine

این وب سایت شامل ۵۶۵۷۴ قالب پاورپوینت است. تعداد بسیار زیادی طبقه بندی دارد که می توانید با تگ ها در میان آن ها جستجو کنید. به علاوه شامل بخشی برای زمینه های پاورپوینت است. برای دریافت یک قالب روی دانلود PPTX کلیک کنید.

Smile Templates

وب سایت Smile Templates صدها الگوی زیبا دارد که می‌توانند به طور رایگان دانلود شوند. توجه داشته باشید که قالب رایگان تنها ۳ اسلاید دارد، که کاملا خوب است. شما می‌توانید همه این اسلایدها را با استفاده از سه اسلاید رایگان به دست آورید.

این مطلب را هم ببینید
گرافیک های سری arc alchemist در چهار مدل مخصوص دسکتاپ عرضه می شوند

PowerPoint Styles

PowerPoint Styles دارای صدها الگو است که شما می‌توانید از دسته‌بندی های رنگ، برچسب، سبک های بیشتر مشاهده شده، جدیدا اضافه‌شده و یا بیشتر دانلود شده آن ها را انتخاب کنید. می توانید بدون نیاز به ثبت نام به سادگی روی دکمه دانلود روی صفحه الگو کلیک کنید تا فایل را دریافت کنید.

Fppt  Powerpoint

سایت Fppt یکی از منابع آنلاین برای الگو و قالب پاور پوینت با کیفیت برای پایان نامه ، سمینار و.. است. چندین تن تصاویر انیمیشن، پس‌زمینه و تصاویر در آن وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را رایگان دانلود کنید.

ALLPPT

ALLPPT دارای چند الگو بسیار زیبا در Widescreen یا فرمت استاندارد می‌باشد. تعدادشان زیاد نیست، اما دارای کیفیت بالا هستند. می‌توانید آن‌ها را بدون هیچ گونه ثبت نام دانلود کنید.

TemplatesWise

TemplatesWise شامل مجموعه بزرگی از قالب های ایجاد شده از عکس ، گرافیک رایانه‌ای و هنر کلیپ است. این گروه‌ها شامل کسب‌ و کار، امور مالی، طبیعت و سفر می‌شوند. علاوه بر الگوها، شامل نمودارهای رایگان، نمودارها، شمایل و حلقه‌های موسیقی می شود. در اصل هر چیزی که برای یک ارائه مفید پاور پوینت مورد نیاز است، می‌تواند در اینجا یافت شود.

PresentationLoad

PresentationLoad تنها دارای ۱۸ نمونه رایگان است، اما آن‌ها واقعا قالب‌های حرفه‌ای هستند و به همین دلیل آن‌ها را در این فهرست دانلود رایگان قالب پاورپوینت برای سمینار و.. قرارداده‌ شده است. سایت های زیادی وجود دارند که  شامل بسیاری از الگوها هستند، اما اغلب آن ها دارای کیفیت پایین هستند. برای دانلود شما باید این مورد را به گالری خود اضافه کنید و سپس برای یک حساب ثبت‌نام کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۰

PPTTemplate

PPTTemplate سایت دیگری است که دارای قالب های واقعا حرفه‌ای و جالب با صفحه پاورپوینت است. شما می‌توانید از دسته‌بندی های تم مانند غذا، مد، طبیعت و موسیقی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با حساب کاربری های اجتماعی خود، دکمه دانلود را برای الگوها باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *