مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین افزونه های کروم برای موسیقی

بهترین افزونه های کروم برای موسیقی

وجود افزونه های کاربردی زیاد برای مرورگر گوگل کروم ، آن را به یکی از محبوب ترین مرورگرها تبدیل کرده است. در این بخش می خواهیم بهترین افزونه های کروم برای موسیقی را به شما عزیزان معرفی کنیم که شامل موارد مختلفی مانند سرویس‌های استریم آهنگ (برای مثال اسپاتیفای) می‌شوند.

بهترین افزونه های کروم برای موسیقی را بشناسید

Auditool

افزونه Audiotool امکان ساخت آهنگ به صورت آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. این افزونه سینث‌سایزرها، درام‌ها، افکت‌ها و چندین نمونه را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید دستگاه‌های دسکتاپ را به صورت مجازی به آن متصل کنید و به بیش از ۵۰‌ هزار اثر از پیش ساخته توسط کاربران دیگر دسترسی داشته باشید.

Audio Converter

همانطور که می‌توان از نام افزونه Audio Converter حدس زد، با یک مبدل فایل‌های صوتی سروکار داریم. شما می‌توانید توسط آن فرمت فایل‌های صوتی را تغییر دهید. Audio Converter که یکی از بهترین افزونه‌های کروم برای موسیقی محسوب می‌شود، به صورت آنلاین کار می‌کند و کاملا رایگان است. این افزونه همچنین از برچسب‌ها و استخراج صدا از فایل‌های ویدیویی هم پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعالسازی ذخیره خودکار اکسل

Volume Booster

اسپیکر اکثر لپ‌تاپ‌ها صدای چندان بلندی ندارد و شاید به دنبال افزایش حجم صدا در هنگام گشت و گذار در اینترنت باشید. در اینجا افزونه Volume Booster به کمک شما خواهد آمد و امکان افزایش حجم صدا تا ۶۰۰ درصد را فراهم می‌کند. علاوه بر اینکه می‌توانید با این افزونه حجم صدا را افزایش دهید، می‌توانید آن را بر اساس تب هم کنترل کنید و در تمام تب‌ها به صدای یکسانی دسترسی نداشته باشید.

Audio Equalizer

Audio Equalizer هم یکی دیگر از کاربردی‌ترین افزونه‌های کروم برای موسیقی محسوب می‌شود. در حالی که چندین برنامه اکولایزر برای ویندوز وجود دارد، اما می‌توانید تنها با یک افزونه به چنین قابلیتی دست پیدا کنید. این افزونه ۱۰ باند به همراه بوستر صدا و بیس را در اختیارتان قرار می‌گیرد و البته ویژگی‌های دیگری هم دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای صداگذاری فیلم

Smart Mute

Smart Mute‌ یکی دیگر از کاربردی‌ترین افزونه‌های کروم برای موسیقی است که می‌تواند صدای تب‌های مختلف را قطع کند. برای مثال اگر چندین تب در حال اجرای آهنگ باشند، می‌توانید به صورت جداگانه صدای آن‌ها را قطع کنید یا اینکه در حالت «سایلنت» تمام صداها را مسدود کنید. ضمنا امکان تهیه لیست سیاه و سفید برای سایت‌ها هم وجود دارد و هنگام مراجعه به یک سایت، صدای آن بطور خودکار قطع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *